انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب

چگونه یک کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب را تشخیص دهیم؟

کابینت هایگلاس یکی از زیباترین کابینت هایی است که در سبک مدرن طراحی می شود. این کابینت ها دارای ظاهری براق می باشد و انعکاس نور فوق العاده ای دارد.

روکش این کابینت ها از جنس پلاستیک فشرده می باشد اما ظاهر آن مثل یک شیشه براق بوده و به این دلیل اینکه بازتاب نور بالایی دارد مثل یک منبع نوری عمل می کند و آشپزخانه ای روشن و دلباز برای شما ایجاد می نماید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

امروزه انواع مختلفی از کابینت های هایگلاس با مقاومت و کیفیت متوسط تا عالی طراحی و ساخته می شود و در صنعت کابینت سازی مورد استفاده قرار می گیرد اما تنها انواعی از کابینت های هایگلاس هستند که از مقاومت و کیفیت بیشتری برخوردار می باشند و متریال استفاده شده در آنها دارای کیفیت بهتر است و می توانند دوام و طول عمر بیشتری داشته و پس از گذشت زمان طولانی ظاهر زیبای خود را از دست ندهند .

 

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب - تصویر یک

 

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب

برای اینکه بتوانید یک های گلاس خوب و مناسب را از هایگلاس کیفیت پایین تشخیص دهید با این مقاله شرکت کابینت گریت همراه باشید:

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

  • کابینت هایگلاس

ورقهای هایگلاس از ام دی اف خام تشکیل شده اند خود ام دی اف نیز از خرده های چوب  ساخته شده است. ام دی اف خام نقش بسیار مهمی در ساخت انواع کابینت ها از جمله کابینت ام دی اف هایگلاس و … دارد. ام دی اف به واسطه نوع روکشی که بر روی آن کشیده می‌ شود ویژگی‌ ها و خصوصیات متفاوت و منحصر به فردی به خود میگیرد.

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب - تصویر دو

بر روی ام دی اف خام پس از آماده شدن روکش پلکس گلاس که یک نوع پلاستیک فشرده می باشد و از جنس پلی کربنات است کشیده می شود.ظاهر پلکس گلس همانند شیشه درخشنده و شفاف می باشد اما خصوصیات آن شبیه پلاستیک است و وزن آن از شیشه سبک تر می باشد.

روکش پلکسی گلاس که بر روی ام دی اف خام قرار می گیرد دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می باشد و به همین دلیل کابینت  هایگلاس تنوع رنگی زیادی دارد.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • چگونه یک های گلاس خوب را تشخیص دهیم؟

تا به اینجا تا حدودی با مراحل ساخت ورق های هایگلاس آشنا شدید اگر هر کدام از مراحل ساخت این ورق ها به درستی انجام نگیرد و در ساخت آن کم کاری شود محصول به دست آمده دارای کیفیت پایینی خواهد بود و یا در واقع یک محصول از ضعیف به دست می آید.

از مرحله ساخت ام دی اف خام تا چسباندن لایه پلکسی گلس بر روی آن و حتی نوع و کیفیت چسب استفاده شده همه و همه در کیفیت نهایی تاثیر گذار می باشد.

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب - تصویر سه

ورق هایگلاس با کیفیت و مناسب باید دارای ظاهری کاملا شفاف باشد و هر چقدر که ظاهر آن درخشنده تر و شفاف تر باشد کیفیت آن بهتر است .

آن دسته از هایگلاس هایی که دارای بافتی لکه مانند هستند و یا در بافت ان ها گره ها یا رگه هایی وجود دارد که از شفافیت نهایی محصول می کاهد نشان از نامرغوبی و بی کیفیتی کالا می دهد.

در واقع می ‌توان گفت که اصلی ترین نشانه ای که یک ورق هایگلاس خوب را  نشان می دهد صاف و صیقلی بودن آن می باشد. هایگلاسی که دارای کیفیت خوب و مرغوب میباشد سطحی صاف و صیقلی و براق و درخشنده دارند و سطح آنها موج دار یا تاب دار نمی باشد و اگر دست خود را بر روی آن بکشید هیچگونه موج یا ناصافی لمس نخواهید کرد و همچنین اگر در نور و زوایای مختلف به آن نگاه کنید شاهد سطحی بدون موج و کاملاً صاف خواهید بود و  وجود موج یا تاب دار بودن در سطح آن نشان از بی کیفیتی ورق هایگلاس است.

انتخاب کابینت آشپزخانه هایگلاس خوب - تصویر چهار

هایگلاس های با کیفیت و مناسب هنگام برشکاری و ساخت کابینت در زیر فشار دستگاه سالم مانده و دچار لب پریدگی نمیشود اما ان هایی که کیفیت مناسبی ندارند  زیر فشار دستگاه لب پریدگی پیدا کرده و زیبایی خود را از دست می ‌دهند.

چسب استفاده شده در ورق هایگلاس نیز نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در کیفیت نهایی محصول دارد و در صورتی که از چسب بی کیفیت و نامناسب استفاده شود و یا به اندازه استفاده نشود روکش پلکسی گلاس از سطح زیرین خود بلند می شود.

اگر کیفیت کابینت های گلاس پایین باشد تغییر رنگ خواهد داد یعنی هایگلاس هایی که از متریال ضعیفی تشکیل شده اند به خصوص در رنگ های روشن مثل رنگ سفید بر اثر گرمای آشپزخانه و پخت و پز مخصوصاً در اطراف گاز به مرور زمان درخشندگی خود را از دست خواهند داد این موضوع در هاگلاس  های با کیفیت کمتر اتفاق می افتد.

طبیعتا کابینت هایگلاس هایی که دارای کیفیت بالایی هستند قیمت بیشتری نیز دارند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.