کابینت آشپزخانه رنگ بژ

کابینت آشپزخانه رنگ بژ

کابینت آشپزخانه رنگ بژ

زمانی که به فکر طراحی کابینت  آشپزخانه جدید و تغییر دکوراسیون آشپزخانه می‌افتید یکی از مهمترین مسائلی که ذهن شما را مشغول می‌کند انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه می باشد.

در زمان گذشته برای طراحی  آشپزخانه تنها چند رنگ خاص وجود داشت که برای کابینت های آشپزخانه استفاده می کردند اما امروزه اینگونه نیست و کابینت ها دارای تنوع رنگی بیشماری می باشند و می توان از هر رنگی که مد نظرتان است از رنگ‌ های گرم و تند گرفته تا رنگ های سرد و ملایم و یا حتی رنگ های خنثی برای طراحی کابینت آشپزخانه خود استفاده نمایید.

در این مقاله شرکت کابینت گریت قصد معرفی یکی از رنگ های پرطرفدار، زیبا و ملیح را که فضایی جذاب و خاص برای شما ایجاد می نماید داریم برای آشنایی با ویژگی ها و خصوصیات کابینت آشپزخانه رنگ بژ با ما همراه باشید:

 

کابینت آشپزخانه رنگ بژ

در سال های اخیر رنگ بژ یک رنگ لوکس و خاص در دکوراسیون داخلی منزل شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد این رنگ یک رنگ خنثی می باشد.

رنگ بژ در واقع  شامل طیف گسترده ای از رنگ ها می شود و نسبت به میزان رنگ قهوه ای و زرد به کار رفته در آن خصوصیات مختلف از خود بروز داده و ترکیب آن با دیگر رنگ ها متفاوت باشد.

کابینت آشپزخانه رنگ بژ - تصویر یک

اگر رنگ بژ را برای طراحی کابینت های آشپزخانه خود انتخاب کرده اید باید بگوییم که دست شما برای انتخاب دیگر رنگ ها باز است زیرا بسیاری از رنگ ها می توانند با این رنگ ترکیب شوند به عنوان مثال رنگ های سفید، قهوه ای،نارنجی ، قهوه ای تیره، آبی ، کرم ،مشکی ، قرمز و بسیاری از رنگ های دیگر هستند که می توان آنها را با رنگ بژ ترکیب کرد و یک ترکیب رنگ مناسبی را ایجاد کرد البته این یکی از ویژگی ها و مزایای رنگ های خنثی می باشد.

این رنگ هم در کابینت مدرن کاربرد دارد  و هم در کابینت کلاسیک  مورد استفاده قرار میگیرد.

کابینت های آشپزخانه رنگ بژ باعث ایجاد صمیمیت و گرما در فضای آشپزخانه میشود این کابینت ها جزء کابینت های رنگ خنثی محسوب می‌شود و همان طور که در دیگر مقالات قبلی به آن اشاره کردیم کابینت هایی که دارای رنگ خنثی می باشند یک انتخاب هوشمندانه محسوب می شود زیرا علاوه بر این که با دیگر رنگ های دکوراسیون به راحتی ترکیب می شوند هیچگاه  از چرخه مد خارج نمی شوند و شما از دیدن آنها خسته و یا دلزده نمی شوید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 789 4

به دلیل اینکه رنگ بژ رنگی در تناژ روشن است باعث می شود فضای آشپزخانه شما  بزرگتر و دلباز تر نشان داده شود و به خصوص اگر از رنگهای براق آن استفاده شود دارای انعکاس نور بیشتری می باشد و اگر نمی خواهید برای طراحی کابینت آشپزخانه خود از رنگ سفید استفاده کنید این رنگ گزینه مناسبی می باشد.

 

  • کابینت آشپزخانه رنگ بژ براق

کابینت هایگلاس رنگ بژ مشخص ‌ترین نمونه کابینت رنگ بژ براق میباشد.

رنگ بژ این نوع کابینت ها به خصوص اگر از تونالیته های روشن انتخاب شود باعث انعکاس نور بیشتری در آشپزخانه شده و فضایی روشن را برای شما ایجاد می نماید.

 

  • کابینت آشپزخانه رنگ بژ مات

این کابینت ها نسبت به نوع براق آن انعکاس نور کمتری دارد و می‌توان از آن برای آشپزخانه های بزرگ و کوچک استفاده کرد.

کابینت آشپزخانه رنگ بژ - تصویر سه

اگر فضای آشپزخانه شما خیلی کوچک نیست و نور گیری کافی داشته و یا از سیستم نورپردازی قوی و حرفه ای در آن استفاده شده است می توانید از کابینت های رنگ بژ مات مثل کابینت ممبران و یا کابینت ام دی اف و … استفاده نمایید.

 

  • ترکیب رنگ بژ با سایر رنگها

یکی از ترکیب رنگ های زیبایی که می توانید در آشپزخانه خود استفاده کنید ترکیب رنگ بژ و سفید می باشد .

این ترکیب رنگ فضای آشپزخانه شما را بزرگتر نشان خواهد داد در این ترکیب رنگ باید به این نکته توجه نمایید که رنگ سفیدی که برای آشپزخانه خود استفاده می کنید باید سفید خالص باشد و هیچ رنگ دیگری در در آن مشاهده نشود این ترکیب رنگ برای آشپزخانه های کوچک یک ترکیب مناسب می باشد.

رنگ قهوه ای یکی دیگر از رنگ هایی میباشد که میتواند در کنار رنگ بژ یک ترکیب زیبا ایجاد نمایید.

این دو رنگ بیشترین تناسب را با یکدیگر دارند و می توانند یک فضای صمیمی و گرم برای شما به وجود آورند.

برای استفاده از این ترکیب رنگ می توانید از کابینت های رنگ بژ استفاده کرده و برای صفحه رو کابینتی از رنگ قهوه ای استفاده نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.