کابینت آشپزخانه مشکی

کابینت آشپزخانه مشکی

کابینت آشپزخانه مشکی

کابینت آشپزخانه  مهمترین عنصر آشپزخانه می باشد و به دلیل اینکه فضای زیادی را به خود اختصاص می دهد تاثیر چشمگیری در سبک و دکوراسیون آشپزخانه شما دارد.

امروزه با توجه به اپن طراحی شدن آشپزخانه ها علاوه بر فضای آشپزخانه کابینت ها در دکوراسیون داخلی نشیمن  نیز تاثیر گذار می باشد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی رنگ ها و مدل های بسیار متنوعی از کابینت های آشپزخانه طراحی و تولید می ‌شود یکی از رنگهای زیبا و خاصی که از زمان گذشته تا به امروز مورد پسند و توجه افراد بسیاری قرار گرفته است رنگ سیاه یا مشکی می باشد با استفاده از این رنگ برای کابینت آشپزخانه می توانید نمای شیک و مدرن را به آشپزخانه خود ببخشید.

اگر به رنگ مشکی علاقه مند هستید و قصد طراحی کابینت آشپزخانه مشکی را دارید پیشنهاد می شود این مقاله شرکت کابینت گریت را از دست ندهید.

 

رنگ مشکی یکی از رنگ هایی میباشد که علاوه بر این که همیشه مد بوده و هیچگاه از چرخه مد روز خارج نمی‌ شود فضاهای باشکوه و جذاب را برای شما ایجاد می کند.

کابینت آشپزخانه مشکی

این رنگ به راحتی با دیگر رنگ ها ترکیب شده و فضایی زیبا و مدرن را برای شما ایجاد می نماید. در طراحی آشپزخانه معمولاً برای کابینت‌آشپزخانه از رنگ سیاه به طور کامل استفاده نمی کنند و اغلب این رنگ را به صورت ترکیبی در کابینت ها استفاده می نماید اگر از این رنگ چه  به صورت تنها و یا چه به طور ترکیبی در فضای آشپزخانه خود استفاده نمایید باعث ایجاد محیطی خاص و متفاوت  در آشپزخانه می شود.

 

کابینت آشپزخانه مشکی

  • متریال های رایج در طراحی کابینت آشپزخانه مشکی

به طور کلی می توان گفت که برای طراحی کابینت آشپزخانه مشکی  می توان از هر متریالی استفاده کرد.

از جمله پلی گلاس یا هایگلاس ،ام دی اف براق یا مات ،ممبران ،چوب و غیره از متریال های رایجی می باشند که در طراحی این رنگ کابینت استفاده می شود.

رایج ترین متریال برای طراحی و تولید کابینت آشپزخانه مشکی رنگ ام دی اف می باشد.

کابینت هایگلاس به این دلیل این که دارای ظاهری براق می‌باشد انعکاس نور بالایی دارد و یکی از بهترین متریال ها برای این رنگ کابینت ها به شمار می‌ رود و آشپزخانه  بسیار زیبا و مدرن ایجاد می نماید.

اما اگر قصد دارید که از کابینت مشکی مات استفاده کنید کابینت ام دی اف مشکی مات و کابینت چوبی از رایج ترین متریال ها می باشند.

 

  • نور کافی

دریافت نور طبیعی کافی یکی از مهمترین نکاتی میباشد که باید برای طراحی کابینت مشکی در نظر داشته باشید .کابینت های مشکی بازتاب نور خیلی کمی دارند بنابراین در آشپزخانه ای که در آن از این رنگ کابینت استفاده میکنید باید به اندازه کافی نور طبیعی را دریافت نماید و یا در اصطلاح آشپزخانه ای نورگیر باشد.

کابینت آشپزخانه مشکی - تصویر یک

.در واقع باید گفت که زیبایی کابینت مشکی در درخشش آنها می باشد بنابراین اگر از این این رنگ کابینت برای آشپزخانه خود استفاده می نمایید باید توجه زیادی به نورپردازی آشپزخانه داشته باشید علاوه بر دریافت نور طبیعی با استفاده از نورپردازی مصنوعی و طراحی نور های مخفی فضای روشن تری را در آشپزخانه ایجاد نمایید.

 

  • متراژ آشپزخانه

بزرگ بودن متراژ و مساحت آشپزخانه نکته بسیار مهمی میباشد که در استفاده از این رنگ کابینت چه به صورت ترکیبی و چه به صورت کلی باید مد نظر قرار دهید.

کابینت آشپزخانه مشکی - تصویر دو

همانطور که در بخش قبلی مقاله نیز به آن اشاره کردیم کابینت آشپزخانه مشکی رنگ بازتاب نور خیلی کمی دارد بنابراین فضای عمومی آشپزخانه را بسته تر و کوچک در نشان می دهد به همین دلیل اگر قصد طراحی این کابینت ها را دارید باید آشپزخانه شما متراژ کافی داشته باشد تا علی رغم استفاده از این رنگ در آشپزخانه فضای شما چندان دلگیر و کوچک به نظر نیاید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

  • کابینت آشپزخانه مشکی مات یا براق؟

به دلیل اینکه رنگ مشکی بازتاب نور خیلی کمی دارد نوع براق باعث افزایش درخشش و بازتاب نور کابینت ها می شود بنابراین می توان گفت که استفاده از رنگ مشکی براق کابینت آشپزخانه مانند کابینت هایگلاس مشکی از رنگ مات آن پر کاربرد تر می باشد .

کابینت آشپزخانه مشکی - تصویر سه

البته کابینت مشکی رنگ مات نیز جذابیت خاص خود را دارد و اگر به اجا و درست آن را طراحی نمایید فضای بسیار خاص و جذاب را برای شما ایجاد خواهد کرد .

این انتخاب به سلیقه شما بستگی دارد هر دو نوع این رنگ کابینت زیبایی خاص خود را دارد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.