ایده سبد سوپری کابینتی در آشپزخانه

ایده سبد سوپری کابینتی در آشپزخانه

ایده سبد سوپری کابینتی در آشپزخانه

با گسترش شهرنشینی و وجود خانه های زیادی که در سرتاسر دنیا به وجود آمده اند؛ متراژهای آن ها مختلف می‌باشد.

قسمت مهم منزل یعنی آشپزخانه باید دارای طراحی باشد که افراد در آن؛ در زمان انجام کارها احساس آرامش داشته باشند. برای همین بهینه سازی فضا و زیبایی آشپزخانه از مواردی است که طراحان در ابتدای کار آن را مد نظر خود قرار می‌دهند.

معمولاً فضای کمی در آشپزخانه وجود دارد تا افراد بتوانند خواروبار و خوراکی ها را در آن قرار دهند. در طراحی های امروزی قسمتی به اسم سبد سوپری کابینت آشپزخانه به وجود آمده است که افراد می‌توانند خوراکی‌های خود را در آن محیط به خصوص قرار دهند.

این قسمت همان سوپرمارکت یا کمدی است که خوار وبارها و نوشیدنی ها در آن قرار دارند.

معمولاً در بین کابینت های آشپزخانه این کابینت قرار گرفته می‌شود که خوراکی‌های مختلف و نوشیدنی ها در آن وجود دارد حتی می توانید وسایل های نگهداری و خورده های وسایل نظافت را در آن قرار دهید.

کابینت سوپری در هر قسمت از آشپزخانه قابل اجرا هستند و معمولاً قفسه‌بندی و ارتفاع آنها مناسب با راهکارهایی است که می خواهید در آشپزخانه انجام دهید.

 

ایده سبد سوپری کابینتی در آشپزخانه

ایده سوپرمارکت برای خانه های کوچک

استفاده از این قسمت معمولا برای آشپزخانه های کوچک است.

در آشپزخانه هایی که فضای کافی برای قرار دادن خوراکی ها وجود ندارد می توانند از فضای خالی در زیر پله ها هم که یکی از قسمت هایی است که می تواند بهترین مکان برای قرار دادن سبد سوپری آشپزخانه باشد.

سبد کابینت آشپزخانه

سبد کابینت آشپزخانه

تقسیم بندی داخل سوپر مارکت باید به صورت حرفه ای انجام شود معمولا چند کشو در قسمت پایین برای خشکبار و قفسه های کوچک برای خوراکی در قسمت‌های بالایی قرار می‌گیرد.

درب داخلی سوپرمارکت هم بسیار اهمیت دارد که باید در هنگام طراحی آن را لحاظ کرد برای نصب قفسه های کوچکی در این قسمت معمولاً کارشناسان نمونه های متنوعی از طراحی خود را اجرا می‌کنند تا آشپزخانه به نظر برسد.

در خانه های کوچک به دلیل اینکه فضای کمی وجود دارد افراد به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند محیط آشپزخانه را به دور از شلوغی نشان دهد.

بهترین راهکار برای این خانه ها قسمتی است که به شکل مهندسی اجرا شده باشد و یک فضا را به محیطی پرکاربرد تبدیل نماید.

 

استفاده از متریال متنوع برای ساخت کابینت سوپرمارکت

همانطور که می دانید متریال های متنوعی در بازار وجود دارند که توانستند فضای اصلی آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهند.

برای ساخت کابینت ها این موضوع وجود دارد که چه نوع کابینتی در ترکیب با سایر المان ها وجود داشته باشد.

متریال های زیاد و زیبایی وجود دارند که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی هستند که برای محیط های مختلف قابل اجرا می باشند.

آشپزخانه

آشپزخانه

برای مثال کابینت های چوبی یا کابینت های ممبران از انواع کابینت هایی به حساب می آیند که در هر محیط می توانند به خوبی اجرا شوند.

برای ساخت کابینت سوپرمارکت هم بهتر است که آن را متناسب با کابینت های آشپزخانه انتخاب نمایید. معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که همه چیز در آشپزخانه یکدست انتخاب شود و به صورت مینیمال طراحی صورت گیرد.

اما در آشپزخانه معمولا قسمت‌هایی وجود دارد که دسترسی به آنها و استفاده از آن محیط سخت می باشد برای این کار می توانید از قفسه و یا کشوهایی استفاده کنید که بتواند همه چیز را در اختیارتان قرار دهند.

این قفسه‌ها که به صورت ریلی اجرا می گردد؛ می توانید با بیرون کشیدن آن به همه وسایل دست پیدا کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.