بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

همانطور که در مقاله معرفی انواع کابینت ام دی اف در شرکت کابینت‌آشپزخانه گریت اشاره کردیم این نوع کابینت ها با انواع رنگ ها و طرح های مختلفی نسبت به سلیقه ها تولید و عرضه می شود .

در این مقاله قصد داریم محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ های این کابینت ها  را به شما معرفی کنیم امروزه میان طرح های متنوع مدرن  و کلاسیک رنگ سفید پر فروش ترین و محبوب ترین رنگ می باشد. در اصل در سبک کلاسیک رنگ سفید و در سبک مدرن کابینت هایگلاس سفید جزء محبوب ترین ها می باشند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

  • کابینت سفید

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

رنگ سفید با خود حس پاکی و تمیزی راه به همراه دارد. کابینت هایگلاس سفید با انعکاس دادن نور طبیعی در فضا باعث می‌ شود که فضای شما روشن تر به نظر برسد .

علاوه بر این رنگ سفید این خاصیت را دارد که باعث می شود فضا بزرگ تر و دلباز تر دیده شود.

دیگر حسن رنگ سفید این است که رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن  با رنگه ای متضاد را دارد کابینت مدرن از دو رنگ تشکیل می ‌شود و در این کابینت ها معمولاً رنگ اصلی و زمینه را سفید در نظر می گیرند

اگر در طراحی کابینت آشپزخانه خود رنگ سفید را انتخاب می کنید پیشنهاد می شود برای کفپوش ها طرح چوب و یا رنگ تیره تر را در نظر بگیرید تا بر جلوه ی کابینت هایتان بی افزایید اگر شما می خواهید اشپزخانه تان ظاهری گران قیمت داشته باشد می توانید در فواصل بین کابینت ها از سنگ مرمر استفاده کنید.

در ادامه چند مورد از کابینت های سفید ترکیب دو رنگ را با هم بررسی می‌ کنیم.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • کابینت های ترکیب سفید و طلایی

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

ترکیب رنگ سفید و طلایی یکی از محبوب ترین ترکیب ها به شمار می رود که اکثرا در سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد اما در سبک مدرن نیز این ترکیب قابل استفاده می باشد فقط  باید رنگ اصلی زمینه را رنگ سفید انتخاب کنید اگر شما در طراحی آشپزخانه ، از کابینت آشپزخانه رنگ سفید و طلایی استفاده می کنید توصیه می شود که در دیگر فضاهای منزل خود از این ترکیب استفاده کنید با این کار دکوراسیون آشپزخانه شما زیبایی دو چندان را پیدا می کند.

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

  • کابینت ترکیب سفید و قهوه ای

بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه

ترکیب این دو رنگ یکی دیگر از ترکیب رنگ های محبوب به شمار می رود در این ترکیب عکس از هایگلاس سفید و رنگ قهوه ای در طراحی های خود استفاده می کنند به گونه ای که رنگ اصلی را صفر رنگ قهوه ای به عنوان رنگ دوم و یا مکمل استفاده می شود؛

ترکیب این دو رنگ انتخابی هوشمندانه می باشد که ظاهری شیک را برای شما به وجود می‌آورد.

 

  • کابینت سفید و مشکی بهترین ترکیب رنگی کابینت آشپزخانه  

کابینت ام دی اف سفید مشکی یکی از ترکیب رنگ های می باشد که شما هیچگاه از آن خسته نمی شوید کابینت مدرن دو رنگ معمولاً از دو رنگ متضاد استفاده می شود اگر شما در نظر دارید از این ترکیب استفاده کنید رنگهای مشکی و سفید را از گل های گلاس در نظر بگیرید و طراحی های براق آن گلاس های درجه یک باعث می شوند که کابینت های  شما عمر طولانی تری داشته باشد نشود و براق بودن را به این منظور توصیه کردیم که باعث میشود که شما از دکور خود خسته نشوید.

اگر شما قصد دارید کابینت ام دی اف سفید را خریداری نمایید پیشنهاد می شود که رنگ اصلی را سفید در نظر بگیرید زیرا باعث انعکاس نور در فضا می شود.

کابینت مدرن رنگ سفید بسیار جذاب می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.