عمر مفید کابینت ام دی اف

عمر مفید کابینت ام دی اف

عمر مفید کابینت ام دی اف

کابینت ها از جمله مواردی هستند که باید در هر آشپزخانه ای وجود داشته باشند.

اهمیت کابینت‌ها از آنجایی شاخص شد که طراحان نمونه های مختلفی را به عنوان نمونه کار به بازار عرضه کردند.

کابینت های آشپزخانه از متریال هایی مانند ام دی اف؛ های گلاس؛ ممبران و … ساخته شده اند.

برای اینکه بتوان یک کابینت با ظاهر متفاوت در طراحی داخلی آشپزخانه داشته باشیم بهتر است که این متریال ها را بشناسیم.

ام ادی اف از دسته متریال هایی است که در ساخت همه کابینت ها وجود دارد.

برای مثال کابینت هایگلاس از مغزی ام دی اف ساخته می‌شود که استحکام کافی درون کابینت به وجود بیاید.

 

عمر مفید کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف چیست؟

اگر بخواهید کابینت های آشپزخانه را تعویض کنید و  یا حتی تغییراتی در آنها به وجود بیاورید بهتر است که کابینت های ام دی اف را بهتر بشناسید به دلیل این که قیمت مقرون به صرفه ای دارد و می‌تواند ظاهر آشپزخانه را به کلی تغییر دهند.

ام دی اف از خرده چوب های طبیعی تشکیل شده است که متریال های تجدیدپذیر به حساب می‌آید. اگر می خواهید کابینت های آشپزخانه ای با حس و حال چوب داشته باشید بهتر است که این متریال مقرون به صرفه را برای آشپزخانه خود انتخاب نمایید. البته که برای ساخت تمامی کابینت های آشپزخانه از مغزی ام دی اف باید استفاده نمود؛ سپس بر روی آن روکش های متنوعی انجام می گردد که نام‌گذاری کابینت ها را متمایز می کند.

کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف

ام دی اف مزایای بسیاری دارد که یکی از آنها استحکام و مقاومت آن است.

نکته قابل اهمیتی که در هنگام تهیه متریال انجام می دهید این است که در خصوص روکش هایی که بر روی آن اجرا می گردد از فروشنده سوال نمائید. در برخی از موارد که کیفیت کار پایین‌تر است متوجه خواهید شد که این متریال در برابر آب و رطوبت مقاومت کمی از خود نشان می‌دهد و یا به عبارتی می‌توان گفت که مقاومتی در برابر رطوبت ندارد.

در برخی از موارد طراحان روکش هایی را بر روی این متریال اجرا می‌کنند که می‌تواند در برابر آب مقاومت بسیاری از خود نشان دهد. بهترین کار استفاده از این کابینت برای قسمت‌هایی است که در معرض آب و برق قرار ندارند و اگر بخواهید که بازسازی کابینت های آشپزخانه را شروع کنید بهتر است که کابینت های دور سینک را از متریال های ضد آب انتخاب نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

عمر مفید کابینت ام دی اف

هنگامی که خریداران به فکر تغییر و تعویض کابینت های آشپزخانه هستند مهم ترین عاملی که آنها را به فکر می اندازد؛ مقاومت و ماندگاری جنسی است که می‌خواهند تهیه نمایند.

عمر کابینت ها بستگی به دو عامل دارد:

  • نحوه ساخت
  • چگونگی نگهداری

شرکت های مختلفی کابینت سازی را انجام می‌دهند. در این شرکت ها متریالهایی که برای ساخت و ساز استفاده می‌کنند ممکن است با یکدیگر متفاوت باشند.

این تفاوت را می‌توان در محصولاتی که ارائه می دهند مشاهده کرد. اما کمتر کسی تخصص این را دارد که بتواند کیفیت را تشخیص دهد.

کابینت

کابینت

نحوه ساخت کابینت ها اگر به درستی و توسط چسب های مخصوص و با کیفیت صورت بگیرند می‌توانند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند.

اما بر عکس این موضوع هم صادق است؛ اگر متریال های بی کیفیت و بدون مقاومت در برابر عوامل جوی وجود داشته باشد ممکن است در زمان کوتاهی کابینت‌ها دچار آسیب دیدگی شوند.

مورد دیگر نحوه نگهداری از کابینت های آشپزخانه است.

کابینت ها در شرایط و عوامل جوی مختلفی قرار می‌گیرند که ممکن است دچار آسیب دیدگی شوند. یکی از این عوامل شرایط آب و هوایی است که در آن حضور دارید.

برای مثال اگر در مناطق مرطوب هستید و کابینت‌ها در معرض رطوبت قرار می‌گیرند بهتر است از کابینت های چوبی و ام دی اف استفاده نکنید به دلیل اینکه مقاومت چندانی در برابر آب ندارند؛ مگر اینکه برای روکش آنها از رنگ های ضد آب به کار گرفته شود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت MDF

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.