فواید کابینت های هایگلاس

فواید کابینت های هایگلاس

فواید کابینت های هایگلاس

کابینت های هایگلاس می تواند بهترین گزینه برای آشپزخانه های مدرن و امروزی به حساب می ایند .

با پیشرفت تکنولوژی و متدهای روزی که به وجود آمده است طراحی داخلی آشپزخانه ها زیباتر شده از جمله کابینت های آشپزخانه که در گذشته محدود به متریال فلز یا چوب بودند این روزها دنیای متریال ها گسترش پیدا کرده است و برای هر سبک متریال منحصر به فرد وجود دارد.

بعد از کابینت‌های چوب و فلز نسل جدیدی از کابینت ها به وجود آمده اند که از متریال mdf از خرده چوب های طبیعی ساخته می‌شود که تحت فشار قرار می‌گیرند و به وسیله روکش های مختلف نامگذاری می شود .

در برخی کابینت ها روکش پلکسی گلاس استفاده می شود که همان پلاستیک فشرده است اما به آن کابینت ها کابینت های گلاس می‌گوییم که ظاهری بسیار شفاف و شبیه به شیشه دارد .

مقاومت این کابینت ها بسیار بالا هست و معمولاً ویژگی اصلی آن ها سطح براق و درخشندگی آن می باشد که در فضای آشپزخانه معمولاً ظاهر زیبایی دارد.

ویژگی اصلی این کابینت ها در دو نوع مات و براق وجود دارند که ممکن است برای خریداران ای سوال پیش بیاید که آیا کابینت هایگلاس را انتخاب کنیم یا خیر؟ما در این محتوا قصد داریم تا فواید کابینت های گلاس را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید کابینت های آشپزخانه داشته باشید.

فواید کابینت های هایگلاس

مزایا و معایب کابینت های گلاس

همانطور که گفتیم پس از متریال چوب و فلز متریال های جدیدی هم به بازار عرضه شده اند که مغزی ام دی اف تشکیل می‌شوند برای کابینت های قدیم متریال چوب و فلز شناخته شده هستند و دیگر امتحان خود را پس دادند اما درباره متریال های جدید ممکن است برخی از افراد اطلاعات کمی داشته باشند و نتوانند انتخاب مناسبی را انجام دهند.

فواید کابینت

فواید کابینت

هر کدام از این متریال ها دارای مزایا و معایبی هستند که ممکن است شما را در هنگام خرید آگاه کنند تا بتوانید بهترین متریال ها را انتخاب کنید مزایایی که کابینت هایگلاس دارند عبارتند از:

  • انعکاس نور بالا
  • تنوع رنگ بندی
  • مقاومت
  • به صرفه بودن
  • امکان تغییر درب آسان
  • تمیز کردن راحت
  • دوام و طول عمر بالا
  • وزن سبک

هنگامی که به خرید کابینت هایگلاس می روید در ابتدای توضیحات خود انعکاس نور بالا را به شما توضیح می‌دهد این کابینه به دلیل اینکه با پلاستیک فشرده روکش می‌شود معمولاً هنگامی که نور بر روی آن تابیده می شود انعکاس بسیار خوبی از خود نشان می دهند .

برای همین است که نمونه های مختلفی از این کابینت دارای رنگ بندی متنوع هستند و اغلب برای خانه هایی با متراژ کوچک از کابینت‌هایی استفاده می‌شود که دارای رنگ روشن و سفید باشند.

 

معایب کابینت های هایگلاس

در کنار تمام مزایایی که گفته شد معایبی هم وجود دارد .یکی از این معایب این است که مقاومت پایین کابینت ها در برابر خط و خش باعث می شود که افراد در هنگام خرید کمی بیشتر فکر کنند .

کابینت

کابینت

همانطور که گفتیم سطح کابینت با پلاستیک فشرده شفاف روکش شده است که این روکش در برابر اجسام نوک تیز مقاومت کمی دارد .

در واقع باید بکوشید تا از  این کابینت ها به خوبی نگهداری کنید به دلیل اینکه اگر اشیا تیز با آن برخورد کند به راحتی خط و خش بر روی آن صورت می گیرد و ممکن است آب و رطوبت به آن نفوذ کند و در این صورت کابینت دچار پوسیدگی و خرابی خواهد شد.

مورد دیگر هم وجود لکه و اثر انگشت بر سطح کابینت های گلاس است به دلیل اینکه سطح صاف و براق دارد خیلی زود لکه را بر روی خود نشان می دهد و باید زود به زود تر آن را تمیز کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.