مدت زمان تحویل کابینت چوب بلوط

مدت زمان تحویل کابینت چوب بلوط

مدت زمان تحویل کابینت چوب بلوط

در برخی از خانه ها به دلیل فرسودگی کابینت های آشپزخانه افراد به فکر تعویض و یا بازسازی آنها هستند.

برای همین نمی دانند که چگونه اقدام به بازسازی کابینت های آشپزخانه کنند. برای رفع این راهکار ما برای شما مطالبی در این خصوص تهیه کرده ایم تا شما از مزایا و معایب کابینت های مختلف اطلاعاتی به دست بیاورید.

همانطور که می دانید کابینت های آشپزخانه به عنوان اصلی‌ترین تجهیزات در طراحی داخلی آشپزخانه وجود دارند. برای اینکه بتوان یک فضای متفاوتی در آشپزخانه ایجاد کرد و کابینت های آن را متناسب با متدهای روز دنیا پیش‌برد؛ بهتر است که شناخت کافی در خصوص متریال های مختلف داشته باشید.

 

مدت زمان تحویل کابینت چوب بلوط

کابینت های چوب بلوط

برای طراحی و ساخت کابینت های کلاسیک معمولاً چوب های مختلفی وجود دارند که عبارتند از چوب بلوط؛ راش؛ افرا؛ گردو و غیره

اما چوب بلوط با توجه به ویژگی‌های خاصی که دارد طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. چوب بلوط به عنوان پر کاربرد ترین متریال برای طراحی کابینت های آشپزخانه استفاده می‌شود و نظر طراحان و معماران را به سمت خود جلب کرده است.

کابینت چوب بلوط

کابینت چوب بلوط

از چوب بلوط می توان برای صنعت نجاری استفاده کرد چوب بلوط می‌باشد.

دلیل محبوبیت این چوب استحکام زیاد آن است و علاوه بر آن دورریزهای کمی از آن به وجود می‌آید. مهمترین ویژگی که باعث می شود طراحان این چوب را برای ساخت کابینت استفاده کنند ساختار و بافت داخلی چوبی است که دارای روزنه‌های ریزی است و به آسانی رنگ را به خود جذب می کند.

علاوه بر آن ماندگاری این رنگ بر روی سطوح چوب بلوط بسیار می باشد.

 

انواع کابینت با چوب بلوط

همانطور که می دانید کابینت ها به دلیل اینکه در معرض دید همگان قرار می گیرند باید با متریال های مرغوب و محبوب انتخاب شوند.

برای همین به سراغ کابینت چوب بلوط رفتیم تا ظاهر آشپزخانه کمی متفاوت تر به نظر برسد.

این کابینت ها به دو دسته تقسیم می شوند یک نمونه با روکش چوب و نوع دیگر تمام چوب می‌باشد. کابینت روکش چوب قیمت مناسبی دارد و ظاهر آن در آشپزخانه متفاوتی را ایجاد می نماید.

کابینت با چوب بلوط

کابینت با چوب بلوط

کابینت تمام چوب هم با توجه به کیفیت و دوامی که دارد؛ هزینه تمام شده بالاتری نسبت به نوع دیگر دارد.

 

نحوه ساخت کابینت های چوب بلوط

کارشناسان در زمانی که خانه شما را شناسایی می کنند و اقدام به تعویض کابینت‌های آشپزخانه می کنند در ابتدا اولین مرحله ای که به سراغ آن می‌روند علامتگذاری است.

این مرحله بسیار اهمیت دارد و نیاز به کارشناسان و افراد زبردست و دقیق دارد به دلیل اینکه اگر اندکی خطا در این مرحله رخ دهد همه مراحل دچار مشکل خواهند شد.

پس از انجام این مرحله نوبت به نصب کابینت های ردیف پایین می رسد. به طور کلی تعویض و یا بازسازی کابینت های آشپزخانه زمان‌بر است و این موضوع را همه طراحان و کارشناسانی که این حرفه را انجام می‌دهند در ابتدای کار به شما می‌گویند.

اما زمانی که کابینت‌های ردیف پایین نصب شده اند حال نوبت به کابینت‌های ردیف بالا است و پس از این مراحل باید درب های کابینت با هر متریالی که هستند بر روی بدنه کابینت ها نصب گردند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

نصب یراق الات بر روی کابینت های چوبی

یراق آلاتی که برای کابینت های آشپزخانه انتخاب می کنید دقت داشته باشید که متناسب با متریال های موجود در آشپزخانه انتخاب شوند. برای این کار بهتر است دستگیره هایی با رنگ طلایی را برای کابینت های چوبی انتخاب کنید. اما برخی از افراد علاقه به این رنگ ندارند و برای رفع این مشکل می‌توانند رنگ برنز را جایگزین رنگ طلایی نمایند.

اما در برخی از موارد مشاهده شده است که در خانه های کلاسیک از رنگ‌هایی مانند مشکی استفاده شده است. این موضوع بستگی به سلیقه مشتری دارد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.