معایب کابینت هایگلاس

معایب کابینت هایگلاس

معایب کابینت هایگلاس

کابینت های هایگلاس درخشنده و جذابی دارند و هر بیننده ای که آن را مشاهده می‌کند جذب آن می‌شود و به آن خیره می‌شود.

این کابینت ها دارای انعکاس جذابی از نور می باشند که آشپزخانه را به محیطی مدرن تبدیل می نمایند.

کابینت های هایگلاس چند سال می باشد که به عنوان یکی از متریال های کابینت سازی ،طرفداران زیادی دارد که مزایا و معایب آن تا حدودی شناخته شده می باشد.

با دانستن اطلاعاتی درباره مزایا و معایب کابینت های هایگلاس در انتخاب آن تصمیم بهتری بگیرید.

در این محتوا قصد داریم که معایب کابینت هایگلاس را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک متریال جذاب را به عنوان کابینت آشپزخانه انتخاب نمایید با ما همراه باشید.

 

معایب کابینت هایگلاس

مواد تشکیل دهنده ی کابینت های گلاس

در ابتدا باید بدانیم که مواد تشکیل دهنده کابینت های گلاس چیست؟

از ام دی اف خام تشکیل شده، که ام دی اف ها از خورده ها و ضایعات چوب طبیعی به دست می‌آیند.

این ضایعات به وسیله دستگاه به اندازه مورد نیاز خرد می شوند و بعد به وسیله ی چسب قوی تحت فشار قرار می‌گیرند که گرما به آنها وارد می‌شود.

معایب کابینت هایگلاس

در واقع ام دی اف همان تخته فیبر با چگالی متوسط است که که به روشی که توضیح داده ایم ساخته می شود.

برای تهیه ورق های هایگلاس، ام دی اف خام را به وسیله ای به نام پلکسی گلاس که از جنس پلاستیک می باشد می پوشانیم که مانند شیشه می باشد.

پلکسی گلاس می‌باشد و به وسیله چسب به ام دی اف چسبانده می شود.

 

معایب هایگلاس

در ادامه به معایب کابینت های هایگلاس می‌پردازیم این نوع کابینت ها داره لکه پذیری بالایی هستند.

درخشش این کابینت ها از نقاط قوت آن حساب می‌شود و باعث می‌شوند که تا حد زیادی معروف شوند اما همین ویژگی آن باعث می‌شود که خط و خش بر روی آن قابل مشاهده باشد.

سطح براق این نوع کابینت انعکاس نور را نشان می دهد و می تواند به عنوان یک منبع نوری در فضای آشپزخانه باشد.

معایب هایگلاس

اما در عین حال اثر انگشت و لکه و خط و خش به طور واضح بر روی آن دیده می‌شود که برای برطرف کردن این عیب بهتر است که مراقبت بیشتری از کابینت انجام دهید و از رنگ هایی استفاده کنید که اثر انگشت و یا کثیفی را کمتر نشان دهد.

از هایگلاس به عنوان پیشخوان استفاده ننمایید. به دلیل اینکه پیشخوان یا کانتر اشپزخانه محلی است که پر کاربرد و فعالیت‌های روزانه بر روی آن بسیار انجام می‌شود، زیرا همانطور که گفتیم خط و خش بر روی آن می‌افتد و باعث می‌شود زیبایی آن از بین برود همچنین های کلاس لبه های تیزی دارد که باید به این موضوع توجه کنید اگر کودک یا حیوان خانگی دارید آنها در معرض آسیب دیدن قرار می‌گیرند که باید با ضربه گیر آن لب ها را بپوشانید

همچنین این کابینت ها تنها از یک طرف در برابر آب و رطوبت مقاوم میباشد که در صورتی که آب به درون آنها نفوذ کند چرا بادکردگی و تخریب می‌شوند.

 

قیمت کابینت هایگلاس

قیمت کابینت های هایگلاس نسبت به کابینت های خارجی در یک رنج است.

پس شما می توانید که با کیفیت بالاتری با همین هزینه استفاده کنید. اما برای تشخیص و کابینت های هایگلاس با کیفیت از نوع ارزان آن بهتر است که ورق های گلاس با کیفیت بالاتری را انتخاب کنید که دارای رنگ های متنوع تر و شفاف تر هستند.

قیمت کابینت هایگلاس

پیشنهاد ما به شما انتخاب کابینت های هایگلاس با کیفیت بالاتر به تبع آن دارای قیمت بیشتری نیز هستند ،ولی از لحاظ زیبایی برای شما مدت طولانی عمر خواهد کرد.

کابینت های هایگلاس در برابر گرما و حرارت دچار زردی می شود که این گرمای بیش از حد در طراحی آشپزخانه وجود ندارد و این اتفاق ممکن است در زیر اجاق گاز یا فروخته دهد.

 

پیشنهاد نویسنده : جزئیات قیمت کابینت های گلاس را بخوانید.

 

برای جلوگیری از این مشکل ابتدا باید ورق های با کیفیت هایگلاس را انتخاب کنید که مقاومت و دوام بیشتری دارند را از اجاق گازهای استاندارد با شعله های نرمال و همچنین کابینت های تیره رنگ را در زیر اجاق گاز قرار دهید.

خط و خش بر روی کابینت های هایگلاس  به راحتی دیده می شود. همانطور که می دانید درخشندگی بالا ها از ویژگی های آن حساب می شود که در برخی موارد اجرای معایب آن هم می‌تواند باشد زیرا هنگامی که سطح آینه کاری صاف و صیقلی باشد خط و خش به راحتی بر روی آن دیده می شود و هنگامی که نور بر آن بتابد ظاهری نامناسب را ایجاد می‌کند که شما هر چقدر هم که کابینت را تمیز کنید اما خط و خش از روی آن برطرف نمی‌شود .باید دقت داشته باشید که عرق تیز و برنده را روی آن قرار ندهید.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.