کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک

کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک

کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه می باشد و طراحی دکوراسیون ان از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند حال و هوای فضای خانه را  دگرگون کند.

اولین چیزی که در فضای آشپزخانه تاثیر گذار بوده و بیشتر از هر چیز به چشم می آید کابینت آشپزخانه می باشد؛

با استفاده از کابینت ها که در طرح ها ، رنگ ها و سبک های مختلفی وجود دارد می توانید گزینه ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون منزل شما هماهنگی ایجاد کند و فضای دلنشینی را برای شما به وجود آورد؛

یکی از لوکس ترین و جذاب ترین کابینت ها کابینت چوبی کلاسیک می باشد؛

این کابینت ها با المان های اشرافی و سنتی شکوه و اصالت را به فضای آشپزخانه شما می آورند.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 13 2

  • کابینت تمام چوب کلاسیک

به طور خلاصه سبک کابینت کلاسیک به معنای ایجاد فضای لوکس و کابینت های طرح های کلاسیک دارای طرح های خانه  سلطنتی اروپایی می باشد.

اگر شما قصد دارید یک آشپزخانه به سبک کلاسیک طراحی کنید کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک به شما برای طراحی یک محیط باشکوه و رویایی که می توان سالهای سال از زیبایی‌ ان لذت برد ایجاد کند.

این کابینت ها با استفاده از چوب طبیعی ساخته شدند که روی آن ها نقش و نگارهای زیبا طراحی شده و سرستون و تاج های کنده کاری شده دلیل خاص بودن و نفیس بودن این کابینت های کلاسیک چوبی شده است که چشم هر بیننده اهل هنر را به خود خیره می کند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 13 3

کابینت چوبی کلاسیک یکی از بروز ترین و جدیدترین مدلهای دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود که معمولا افراد اهل هنر و ذوق به سراغ آن می‌روند.

این کابینت ها به این دلیل این که از دل طبیعت برخواسته با سلامت جسمی و روحی افراد سازگاری بیشتری داشته و باعث ایجاد آرامش در فضای داخلی می شود.

رنگ چوب معمولا قهوه ای می باشد این رنگ یک رنگ انرژی بخش و گرم بوده که  احساس صمیمیت و گرما به افراد القا می کند.

علاوه بر رنگ زیبای آن چوب با رگه های نامنظم و طبیعی که در خود دارد بر زیبایی محیط می افزاید و حس نوستالژیک و اصیل بودن را در افراد زنده می کند.

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

  • کابینت تمام چوب کلاسیک از چه مواد اولیه ای ساخته شده است؟

همانطور که از نامش پیداست کابینت های  چوبی کلاسیک از چوب طبیعی ساخته شده اند چوب افرا ،چوب گردو و چوب بلوط از پرکاربرد ترین چوب ها در ساخت این نوع کابینت ها به شمار می رود؛

البته در برخی موارد هم ممکن است در ساخت اسکلت و بدنه کابینت های کلاسیک چوبی، از فلزی یا ام دی اف به دلیل به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی استفاده شود البته تاثیری در نمای کابینت ندارد.

ساخت کابینتهای تمام چوب اغلب زمان بر می باشد برای ساخت کابینت ها ابتدا اسکلت و بدنه آن ساخته می شود و در محل نصب می شود؛

به این علت که چوب بسیار گران قیمت می باشد معمولاً در بدنه کابینت ها از ام دی اف استفاده می کنند البته ممکن است که بدنه از جنس فلز یا چوب طراحی شده باشد که این بستگی به نظر مشتری و سازنده دارد و از نظر اقتصادی متفاوت می باشد؛

بعد از  نصب بدنه کابینت درب کابینت متناسب با آن اندازه گیری و تولید می شود و سپس برای نصب اولیه آماده می‌ شود؛

پس از نصب اولیه و اطمینان از مطابقت اندازه و سایز های درب با بدنه درب ها را مجدداً جدا کرده و برای رنگ زدن به محل مخصوص میبرند و پس از خشک شدن رنگ بر روی بدنه اصلی نصب می شوند .

این کابینت ها بسیار حساس و گران قیمت هستند و باید با دقت بیشتری ساخت و نصب انجام گیرد.

  • تاثیر رنگ در طراحی آشپزخانه با کابینت تمام چوب کلاسیک

بیشتر افرادی که برای آشپزخانه خود کابینت های چوبی را در نظر می گیرند رنگ قهوه ای را دوست دارند این رنگ یک رنگ گرم می باشد و باعث روح بخشی به فضا می شود؛

اگر که این رنگ طبیعی هم باشد و طرح های چوب طبیعی را در ظاهر خود داشته باشد زیبایی ان دو چندان می‌ شود اما در غیر این صورت می توانید کابینت ها را با رنگ های دیگر نیز سفارش دهید؛

اگر قصد استفاده از رنگ قهوه‌ای چوب طبیعی را برای کابینت ها ندارید می توانید از رنگ های روشن مثل کرم، طوسی ،سفید یا قهوه ای روشن استفاده کنید این رنگ ها یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه هایی که کم نور و کوچک هستند می باشند.

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی کلاسیک

در فضای آشپزخانه های بزرگ می توانید چوب های تیره تر را انتخاب کنید کابینتهای با رنگ قهوه ای تیره یا قهوه ای سوخته یا رنگ مشکی استفاده کنید البته به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ کابینت کلاسیک به نسبت کابینت  مدرن کمی محدودتر می باشید؛

به عنوان مثال در کابینت مدرن  می توانید  هر رنگی که بخواهید حتی رنگ ‌های زرد، قرمز یا سبز  انتخاب کرده و سفارش دهید اما در کابینت های کلاسیک این طور نیست و رنگ ‌های محدودی دارد معمولاً این کابینت ها در رنگ های سنگین مثل طیف قهوه ای ،سفید، کرم ،مشکی و طوسی طراحی و ساخته می شوند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 13 4

  • طراحی آشپزخانه با کابینت تمام چوب کلاسیک برای فضاهای بزرگ و کوچک

مناسب بودن کابینت چوبی کلاسیک برای انواع فضاهای بزرگ و کوچک یکی از امتیازات این کابینت ها محسوب می شود؛

اگر متراژ و فضای آشپزخانه شما بزرگ میباشد می توانید با طراحی کابینت های چوب زیبایی و جذابیت فوق العاده ای را در فضا به وجود آورید و می توان یک فضای بی نظیر و کلاسیک را خلق کرد؛

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است با استفاده از این کابینت ها می توانید فضایی را برای خود طراحی کنید که زیبای آشپزخانه شما را چند برابر می کند فقط بهتر است از رنگ های روشن برای فضاهای کم نور و کوچک استفاده شود.

  • ویژگی ها

  1. عایق بودن در برابر صدا، این نوع کابینت ها معمولاً صدا را به خود جذب کرده و باعث می‌ شود صدا با انعکاس کمتری در فضا پخش شود.
  2. در چوب کابینت چوبی به دلیل وجود بافت ارتجاعی که در آن وجود دارد نسبت به دیگر کابینت هایی که از مواد غیر طبیعی تشکیل می شوند این کابینت ها فرسایش کمتری دارند.
  3. به دلیل اینکه کابینت از چوب طبیعی ساخته می ‌شوند و ساخت آن زمان بر بوده دارای حساسیت بیشتر در ساخت میباشد؛
    این کابینت ها بسیار گران قیمت و لوکس تر میباشند.
  4. این کابینت ها در برابر نفوذ آب و رطوبت خراب شده و عایق نیستند؛
    چوب در اثر قرارگیری زیاد با رطوبت تغییر شکل داده یا به اصطلاح باد میکند؛
    بنابراین باید مراقبت بیشتری انجام گیرد تا در مجاورت آب قرار نگیرد.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.