کابینت آشپزخانه u شکل

کابینت آشپزخانه u شکل

 کابینت آشپزخانه u شکل ایده ای زیبا و کارآمد

طراحی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و با توجه به این آشپزخانه ها به صورت اپن یا باز طراحی می‌ شوند و از قسمت پذیرایی و نشیمن کاملا قابل رویت می باشد این اهمیت دو چندان شده است.

یکی از مدل های بسیار جذاب و زیبا که علاوه بر زیبایی ،کارآمدی آشپزخانه شما را نیز دوچندان می کند طراحی کابینت آشپزخانه یو شکل میباشد .دکوراسیون و کابینت‌آشپزخانه با کابینت های یو شکل از جدیدترین مدل های طراحی میباشد که شما  می ‌توانید در طراحی  ‌های خود از آن استفاده نمایید این کابینت ها سبک نوین و  مدرن در صنعت کابینت سازی به شمار می رود و به دلیل مدل و نوع طراحی یکی از پر کاربرد ترین کابینت ها محسوب می شود.

 

کابینت آشپزخانه u شکل

پلان آشپزخانه های یو شکل

قبل از این که به معرفی ویژگی ‌های  کابینت یو شکل بپردازیم بهتر است کمی درباره آشپزخانه های یو شکل و پلان آنها توضیح دهیم:

در طراحی پلان آشپزخانه می توان از انواع مختلفی استفاده کرد که یکی از ان ها  آشپزخانه های یو شکل می باشد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 4

این نوع آشپزخانه ها از سه دیوار به هم چسبیده استفاده می نمایند و به همین علت است که این سبک طراحی ها از طراحی آشپزخانه دارای کارایی بیشتری نسبت به دیگر مدل ها می باشد زیرا می توان از هر سوی آشپزخانه استفاده مفید کرد و بر روی ان ها کابینت آشپزخانه  اجرا کرد.

در پلان این آشپزخانه ها دو دیوار آشپزخانه درست روبروی هم قرار می‌ گیرند و توسط یک دیوار به هم وصل می شوند و فضای شبیه حرف u انگلیسی به وجود می‌ آورند و به همین دلیل است که به این آشپزخانه‌ ها، آشپزخانه های یو شکل می گویند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 3

دیواری که در روبروی هم قرار میگیرد ممکن است هم اندازه باشند یا یکی بلندتر( طول بیشتری داشته باشد) از دیگری باشد.

 

مهمترین ویژگی های کابینت آشپزخانه یو شکل:
  1. کاربری بالای آشپزخانه
  2. طراحی کابینت های جادار با تعداد بالاتر
  3. استفاده بهینه از تمام فضای آشپزخانه
  4. مناسب برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ
  5. ایجاد مسیر رفت و آمد راحت و مناسب تر نسبت به دیگر مدل های آشپزخانه
  6. امکان طراحی پیشخوان و کانتر زیاد برای انجام امور
  7. نحوه چیدمان آسان تر وسایل آشپزخانه
  8. دارای ظاهری شیک و زیبا
  9. و …

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 2

علاوه بر موارد ذکر شده کابینت آشپزخانه یو شکل  با هر متریالی قابل اجرا می باشند از جمله کابینت کلاسیک تمام چوب ، کابینت ام دی اف ، کابینت های گلاس ، کابینت ممبران و غیره.

 

طرح و رنگ کابینت آشپزخانه های یو شکل در آشپزخانه با فضای کوچک

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 1

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد پیشنهاد می شود که از کابینت های با رنگ روشن و براق مانند کابینت های گلاس استفاده کنید به عنوان مثال رنگهای روشن مانند رنگ طوسی روشن و سفید از رنگ های مناسبی برای آشپزخانه های متراژ کم می باشند که با ایجاد خطای دید باعث می شوند آشپزخانه از آنچه که هست بزرگتر به نظر برسد یکی از پیشنهادات ما برای آشپزخانه های یو شکل با متراژ کم استفاده از کابینت های  گلاس سفید رنگ  یا کابینت هایگلاس قهوه ای روشن می باشد کابینت ممبران طوسی یا سفید و کابینت ام دی اف براق سفید رنگ از دیگر گزینه های مناسب برای این گونه آنها محسوب می شود به شرطی که دارای رنگ روشنی باشند فضای شما را دلباز تر و بزرگتر نشان می دهد.

برای مشاهده ی قیمت کابینت ممبران کلیک کنید.

 

وجود شبه جزیره و جزیره در کابینت آشپزخانه

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 7

جدا از کاربرد بسیار جزیره ها ، جزیره ها دارای ظاهری فوق العاده زیبا می باشند که طراحی اشپزخانه شما را امروزی و زیبا می کند و شما می توانید از هر چهار سمت طراحی آشپزخانه خود استفاده بهینه نمایید. اگر فضای اشپزخانه شما بزرگ است شما می توانید از یک جزیره زیبا در فضای خود استفاده نمایید تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که عرض فضای شما به حد کافی پهن باشد. اگر امکان طراحی یک جزیره در فضای اشپزخانه را ندارید می توانید برای کارایی شدن بیشتر اشپزخانه و زیباتر شدن ان از کابینت های شبیه جزیره استفاده کنید.

 

طراحی اشپزخانه یو شکل بدون کابینت بالایی

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | q87 6

به این دلیل که در این گونه طراحی های آشپزخانه شما سطح نسبتا زیادی را برای اجرای کابینت در اختیار دارید می توانید تنها در قسمت پایین از کابینت استفاده کنید با این کار فضای دلباز تری را ایجاد خواهید کرد.

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.