کابینت زیر سینک

کابینت زیر سینک

کابینت زیر سینک

کابینت های زیر سینک ظرفشویی یکی از نقاط مهمی هستند که باید برای نگهداری وسایل آشپزخانه کیفیت آن قسمت را بالا ببریم تا مانع از هرگونه مواد شوینده در قسمت آشپزخانه شود و متریالی را انتخاب کنید تا بتواند در برابر مواد شیمیایی مقاوم باشد.

برخی افراد در هنگام بازسازی منزل فقط زیر سینک ظرفشویی کابینت آشپزخانه را تجهیز می کنند اما این یک رویه اشتباه است به دلیل اینکه همه قسمتی که سینک در روی آن قرار می‌گیرد را باید مجهز و متریال کنیم که مقاوم در برابر رطوبت و آب باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

کابینت زیر سینک

چند نکته کاربردی برای استفاده از ان کابینت های زیر سینک

معمولاً کابینت ها محلی برای سر و سامان دادن به وسایل هایی هستند که در آشپزخانه قرار است از آنها استفاده شود اما آن چیزی که بیشتر در زیر کابینت های سینک اهمیت دارد؛ مرطوب بودن آن قسمت است.

کابینت

کابینت

بیشتر مواد شوینده و سطل زباله در زیر سینک قرار می گیرد تا روند کار برای افراد در آشپزخانه راحت تر شود .

برای همین اگر به فکر بازسازی کابینت های آشپزخانه هستید بهتر است که در ابتدا با کابینت زیر سینک شروع کنید و آن را در اولویت بازسازی قرار دهید.

نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر زمانی در زیر سینک آب نشتی داد باید در چیدمان داخلی کابینت به صورتی انتخاب شود که بتوانید وسیله هایی که در آنجا قرار دارند مانند مواد شوینده ؛حوله ؛دستمال کاغذی و غیره را به راحتی از آنجا خارج کنید.

معمولاً برای استفاده کردن از کابینت زیر سینک بهتر است از کابینت پی وی سی که ضد آب هست استفاده کنید.حتی این متریال مناسب برای خانه هایی می باشد که در مناطق مرطوب ساخته می شوند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

قفسه های چوبی

هر چیزی که به طور عمده از چوب تشکیل شده باشد می‌تواند برای قفسه و کشوها استفاده شود .چوب ها بهتر است که خشک باقی بماند به دلیل اینکه در برابر رطوبت دچار متورم شدن می‌شود و باید به فکر تعویض کردن آن باشید .

اما اگر چاره ای بجز استفاده کردن از متریال چوبی در طراحی داخلی آشپزخانه ندارید سعی کنید که لبه های آن را تا حدی که امکان دارد درزگیری کنید و تنها لوازم و مواد خشک را درون آن نگهداری نمایید. کشوهای چوبی گران قیمت می باشند و باید تا جایی که می‌توانید از آسیب دیدن آنها جلوگیری کنید به دلیل اینکه ممکن است هزینه های زیادی را برای تعویض و بازسازی آنها پرداخت نمایید.

محصولات مخصوصی در بازار وجود دارد که با ظاهری شبیه به ملامین از ترکیب مواد ضد آب ساخته شدند.

برای داشتن قفسه ضد آب می توانید آنها را در زیر کابینت ها استفاده کنید اما در ابتدا بهتر است که با یک کابینت ساز مشورت کنید تا در انتخاب خود سریع عمل کنید و هم از لحاظ هزینه دچار پرداخت هزینه‌های بیهوده نشوید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

محافظت کابینت در برابر رطوبت

در دنیای کابینت قطعاً متریالی وجود دارد که بتواند در زیر سینک از آن استفاده شود .قطعاً با توجه به پیشرفتی که در دنیای کابینت سازی وجود داشته است مدل های های گوناگونی به وجود آمده که هر کدام از آنها مناسب برای محیطی خاص هستند .

یکی از محبوب ترین متریال ها که از کابینت های ضد آب می باشد معمولا از جنس از پی وی سی می باشد که با لایه پلاستیکی که در روی آن وجود دارد مانع نفوذ آب به درون آن می‌گردد و قیمت بیشتری نسبت به متریال های دیگر که موجود در بازار هستند دارد.

کابینت های پی وی سی می توانند گزینه ای مناسب برای زیر و اطراف کابینت باشند به دلیل اینکه شستشو در اطراف سینک زیاد است و بهتر است که این موضوع را در طراحی داخلی آشپزخانه به کار برد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.