کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی

یکی از پر طرفدار و  بهترین مدل های کابینت جدید کابینت ممبران سفید طلایی می باشد.

این ترکیب رنگ به سادگی با هر دکوراسیونی سازگار است و فضا را لوکس و درخشان می سازد این ترکیب رنگ حتی برای آشپزخانه های کوچک نیز میتوان استفاده کرد و فضای آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و طراحی های کابینت ممبران را به بهترین نحو نمایش می دهد.

ترکیب رنگ سفید طلایی یک ترکیب لوکس و سلطنتی می باشد البته سفید با هر رنگی  قابلیت ترکیب را داشته و فضایی جذاب را به وجود می‌آورد و هنگام ترکیب این رنگ با طلایی شاهد فضایی فوق العاده لوکس خواهیم بود کابینت ممبران سفید طلایی همیشه درخشان و تمیز به نظر می رسد و نتیجه آن آشپزخانه مرتب و تمیز خواهد بود و با توجه به این موضوع که امروزه معمولا آشپزخانه ها به صورت جزیره و اپن طراحی می ‌شوند؛

اهمیت طرح و رنگ کابینت آشپزخانه دو چندان شده است علاوه بر سبک انتخاب رنگ کابینت بسیار مهم می باشد؛

و بهتر است رنگ آن با توجه به سایر رنگ های به کار گرفته شده در وسایل آشپزخانه انتخاب شود.

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

کابینت ممبران سفید طلایی

  • کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران

به وسیله دستگاه سی ان سی نوع جدیدی از کابینت ها روانه بازار شده که امروزه مورد استقبال مردم قرار گرفته است و به نام کابینت وکیوم یا کابینت ممبران معروف شده است این کابینت که حاصل طراحی دستگاه سی ان سی روی ام دی اف خام می باشد می‌ تواند انواع اشکال تزیینی و طرح ها را بر روی  ام دی اف اجرا کند سپس ام دی اف طراحی شده را  با دستگاه ،روکش پی وی سی که ضد رطوبت می باشند پوشش و وکیوم داده می شود.

کابینت ممبران نسل جدیدی از کابینت ها می باشد که امروز به دلیل ظاهر کلاسیک و زیبا و ویژگی های خاص و قیمت مناسبی که دارد توانسته است محبوبیت زیادی کسب کرده و در بسیاری از طراحی آشپزخانه خانه ها استفاده شود کابینت ممبران دارای سبک کابینت کلاسیک و اروپایی است و از نظر  قیمت کابینت  نیز در رنج متوسط بوده و متناسب با بودجه شما می باشد.

یکی از ویژگی های که این کابینت که مورد توجه خریداران قرار گرفته است ضد آب بودن ان می باشد به دلیل اینکه این کابینت با لایه پی وی سی وکیوم و روکش داده می شود ضد آب می باشد بنابراین عمر کابینت افزایش پیدا می ‌کند؛

علاوه بر آن از دیگر خاصیت های ان می توان به استفاده بهینه از فضاهای کوچک نام برد.

 

  • کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران

رنگ طلایی به دلیل درخشندگی و جلوه زیادی که دارد تاثیر زیادی در تبدیل کردن فضای آشپزخانه به یک محیط مجلل و لوکس  دارد این رنگ حس اشرافی را القا کرده و از رنگ های گرم می باشد که اغلب از رنگ طلایی در طراحی های سبک کلاسیک استفاده می کنند.

علاوه بر آن رنگ سفید رنگ می باشد که به راحتی با بسیاری از رنگ ها ترکیب شده و باعث تمیز و بزرگتر به نظر رسیدن فضا می شود و ترکیب این دو رنگ می تواند فضای فوق العاده را به وجود آورد.  اگر شما خواهان طراحی یک فضای سلطنتی و اشرافی هستید و سبک کلاسیک کابینت ممبران را انتخاب کرده اید یکی از بهترین گزینه  آنها برای طراحی  آشپزخانه شما کابینت ممبران سفید طلایی می باشد .

 

  • کابینت ممبران کلاسیک سفید طلایی

کابینت ممبران

افرادی که قصد خرید کابینت کلاسیک را دارند ولی به دلیل قیمت بالا کابینت چوبی و کابینت روکش چوب در خرید آن تردید دارند استفاده از کابینت ممبران سفید طلایی می تواند گزینه مناسبی برای آنان باشد جلب توجه و براقیت فلز طلا همیشه برای افراد جذاب و خیره کننده می باشد در بسیاری از طراحی دکوراسیون آنها این رنگ را مشاهده می کنید با استفاده از این رنگ در فضای آشپزخانه شاهد فضایی لوکس و زیبا خواهیم بود.

 

  • طراحی شیک و زیبای کابینت سفید طلایی

برای طراحی کابینت ممبران شیک و زیبا به رنگ سفید طلایی از رنگ طلایی در قسمت ‌های گل برجسته روی هود، پا ستون و سرستون ها، دستگیره ها، تاج و حاشیه درب استفاده کنید علاوه بر استفاده از این مدل کابینت می ‌توانید  با به کارگیری اکسسوار های دیگر مانند میله حوله خشک کن، شیر سینک لوستر و ….  بر زیبای محیط بی افزاید.

 

  • مزایای کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران

  1. مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت

ام دی اف در برابر رطوبت بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد اما پس از  پوشش با لایه پی وی سی مقاومت ان در برابر نفوذ آب و رطوبت افزایش پیدا می‌ کند.
بنابراین استفاده از آن را حتی در مناطق ساحلی و مرطوب بسیار مناسب کرده و هم نظافت آن را  راحت می کند.

  1. ظاهری شیک و جذاب

کابینت وکیوم یک کابینت پرطرفدار و باکلاس می باشد. دارای ظاهری جذاب تر  نسبت به ام دی اف بوده و در واقع ذوق هنری بیشتری در طراحی ان به کار گرفته شده است و در نگاه اول افراد را مجذوب طرح های زیبای که بر روی سطوح ان اجرا شده است می کند.

  1. قابلیت اجرای طرح های کلاسیک

همان طور که میدانید طرح های کلاسیک دارای نقش و نگار های فرورفته و برآمده میباشد و اجرای آن روی کابینت چوبی هم زمان بر بوده و هم هزینه زیادی به نسبت دارد اما میتوان بر روی کابینت ممبران با سرعت بیشتر و هزینه بسیار کمتر این کار را انجام داد به دلیل این که در تولید کابینت وکیوم از دستگاههای پیشرفته و اتوماتیک استفاده می کنند می توانید طرح های مد نظر و مورد علاقه خود را با نرم افزارهای تری دی بر روی ام دی اف طراحی و اجرا کنید.

  1. وزن سبک کابینت وکیوم

استفاده از سازه های چوبی و چوب در ساختار کابینت آشپزخانه ممبران باعث شده که این کابینت  وزن سبک و کمتری داشته باشد و فشار کمتری به سیستم نگهدارنده وارد شود که این وضعیت خود به تنهایی عامل مزایای  زیادی می باشد.

  1. انطباق بالای کابینت وکیوم با تجهیزات توکار و مخفی

کابینت وکیوم را می ‌توان انعطاف پذیر ترین و بهترین نوع کابینت نام برد و جهت مخفی سازی تجهیزات توکار مثل فر یا هود های تو کار گزینه مناسبی برای افرادی که قصد دارند وسایل و تجهیزات خود را در داخل کابینت آشپزخانه مخفی کنند و یک طراحی توکار داشته باشند گزینه مناسب می باشد.

  1. دوام بالا و طول عمر

به دلیل وزن سبک این کابینت ها فشار کمتری به جک  ها وارد شده و باعث می ‌شود که طول عمر بیشتری داشته و کمتر خراب شود.

  1. هزینه نگهداری پایین

خراب شدن کمتر لوازم جانبی و قطعات این نوع کابینت ها باعث می شود علاوه بر افزایش دوام و طول عمر هزینه نگهداری و کمتری داشته باشد.

  1. کابینت ممبران و همخوانی با دکوراسیون های مدرن و سنتی دارد.
  • معایب کابینت ممبران سفید طلایی
  • حساسیت در برابر نور شدید آفتاب و دیگر منابع گرمازا
  • نباید در مجاورت با اجسام نوک تیز قرار گیرد
  • افت بسیار شدید کیفیت در صورتی که از متریال نامرغوب استفاده شود
  • عدم پوشش خوب لایه پی وی سی در صورتی که از طرح ها و کنده کاری های خیلی ظریف استفاده شود.
  • قیمت کابینت وکیوم سفید طلایی

نحوه قیمت گذاری این کابینت ها بر حسب متر مربع می باشد البته وجود طرح های گوناگون و اجرای آن روی چوب هزینه جداگانه ای دارد که اکثر ارزان می باشد مواردی همچون میزان کشو و قفسه، ابعاد ،ارتفاع، کیفیت ماده اولیه و میزان طرح های اجرا شده در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است.

کابینت ممبران

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.