طراحی کابینت آشپزخانه با استفاده از رنگ زرد

طراحی کابینت آشپزخانه با استفاده از رنگ زرد

طراحی کابینت آشپزخانه با استفاده از رنگ زرد

می توان گفت تمام رنگ ها از طبیعت منشا گرفته اند اما بعضی از رنگ ها به طور مستقیم انرژی طبیعت و زندگی را انعکاس می دهند به همین خاطر است که زمانی که از این رنگها در طراحی داخلی استفاده می شود یک فضای پر انرژی و زیبا را خلق می‌کند .

رنگ زرد جزو رنگ هایی  می باشد که دارای انرژی زنده است و از رنگ های مناسب برای طراحی آشپزخانه می باشد اگر این رنگ جزو رنگ های محبوب شما می باشد؛

با این مقاله شرکت کابینت گریت همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

این رنگ نمادی از خورشید و انرژی به شمار می رود فضا هایی که با استفاده از این رنگ طراحی شده اند  گرما و طبیعی بودن را به افراد القا می کنند.

این نگ دارای تنالیته های وسیعی از عسلی تا خردلی و از زرد لیمویی تا زرد پاستلی می‌باشد و همین تونالیته های وسیع باعث شده است که این رنگ با تمام سبک های طراحی دکوراسیون داخلی و در تمام فضاهای خانه هماهنگی ایجاد کند با استفاده از تنالیته های مختلف این رنگ می توان فضایی با کابینت مدرن و هنری و با ظاهری  پویا و پر انرژی طراحی کرد.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

این رنگ با تنالیته های مختلف با رنگهای گوناگونی از صورتی  گرفته تا سیاه به راحتی هماهنگ ایجاد میکند روش های گوناگونی برای استفاده از رنگ زرد در آشپزخانه وجود دارد که در ادامه با برخی از روش های پر کاربرد آشنا خواهید شد.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • کابینت های دو رنگ

در سال‌های اخیر کابینتهای دو رنگ یکی از ترند های پرکاربرد و محبوب برای طراحی داخلی آشپزخانه محسوب می شود رنگ زرد میتوان با رنگ های محبوب و پرکاربرد مانند سفید و سیاه و یا حتی چوب در طراحی آشپزخانه ها هماهنگی فوق العاده ایجاد کند اگر شما قصد دارید از کابینت آشپزخانه دو رنگ استفاده کنید رنگ سرد یک گزینه مناسب میباشد که امروزه کاربرد فراوانی دارد اگر شما قصد دارید که در آشپزخانه تان از کابینتهای دو رنگ استفاده کنید میتوانید یکی از رنگ ها را رنگ زرد انتخاب کرده و در آشپزخانه تان فضایی پر انرژی و گرم ایجاد کنید.

  • نورپردازی

تنها راه استفاده از این رنگ در طراحی داخلی آشپزخانه  دیوارها و کابینت آن  نمی باشد با استفاده از نورپردازی نیز می توانید این رنگ را وارد فضای داخلی آشپزخانه خود کنید یکی از این راه ها چراغ های ال ای دی زرد رنگ می باشند که در پانل های سقفی طراحی شده اند و دارای جلوه زیبا و دلنشین می باشد.

  • استفاده در جزئیات

اگر قصدن دارید از این رنگ در طراحی داخلی آشپزخانه به شکل غالب استفاده کنید می توانید در جزئیات مانند لوازم برقی یا مبلمان و یا اکسسوار ها این رنگ را در آشپزخانه استفاده کنید همانطور که در اول مقاله نیز به آن اشاره کردیم این رنگ می تواند بسیاری از رنگ ها هماهنگی ایجاد کرده و ظاهری زیبا به وجود آورد به همین خاطر آشپزخانه شما با هر رنگی که دکوراسیون شده باشد چندان  تفاوتی ندارد شما میتوانید با اضافه کردن این رنگ فضایی گرم و طبیعی ایجاد کنید حتی می توانید با نصب یک تابلوی زرد رنگ حال و هوای آشپزخانه تان را تغییر دهید.

  • طراحی فضای لوکس رنگ طلایی

کابینت کلاسیک طلایی

رنگ طلایی یکی از باشکوه ترین و لوکس ترین تنالیته  رنگ زرد می‌باشد این تنالیته از رنگ هایی به شمار می‌رود که می‌تواند فضای فوق‌العاده و لوکس را به آشپزخانه شما ببخشد با بکارگیری درخشش رنگ طلایی می توانید فضایی تاثیرگذار و متفاوت طراحی کنید.

البته توجه داشته باشید که پیشنهاد می شود در استفاده از این رنگ اغراق نکنید تنها در جزئیات از این رنگ استفاده کنید استفاده از رنگ طلایی در آشپزخانه ها و کابینت کلاسیک ظاهری ایده آل ولوکس برای شما خلق خواهد کرد.

  • ترکیب رنگ زرد و سیاه

کابینت آشپزخانه زرد

اگر قصد دارید به شکل کاریزماتیک و تاثیر گذار در طراحی کابینت آشپزخانه خود از این رنگ استفاده کنید پیشنهاد ما ترکیب رنگ زرد و سیاه میباشد این دو رنگ زمانی که در کنار هم قرار می گیرند کنتراستی بی نظیر به وجود می آورد و به فضای شما شخصیت متفاوت و منحصر به فرد می بخشد این ترکیب رنگی برای آشپزخانه های مدرن و معاصر،مناسب  می باشد.

  • ترکیب رنگ زرد و سفید

کابینت آشپزخانه زرد

می‌توان گفت زیباترین ترکیب رنگی که می توان با استفاده از رنگ زرد به وجود اورد ترکیب  رنگ سفید و زرد می باشد علاوه بر آن رنگ سفید از جمله رنگهای می‌باشد که استفاده از آن در طراحی آشپزخانه بسیار پر کاربرد می باشد و تقریباً در تمام سبک ها از آن استفاده می شود رنگ سفید فضایی ظریف و زیبایی را به وجود می‌آورد؛

که در نگاه اول بسیار تمیز و پاک به نظر می رسد. اگر از آشپزخانه تمام سفید  خسته شده اید می توانید آن را با رنگ زرد  ترکیب کرده و زیبایی و ظرافت آن را دو چندان کنید.

  • زرد لیمویی

کابینت آشپزخانه زرد

 افرادی که قصد طراحی فضای پر انرژی و طبیعی را دارند می توانند از تنالیته لیمویی رنگ زرد برای  آشپزخانه شان استفاده کنند زرد لیمویی یک رنگ بسیار پر انرژی به شمار می رود یکی از تنالیته های روشن رنگ زرد می باشد به همین خاطر است که برای آشپزخانه هایی که فضای کوچکی دارند مناسب می باشد؛

اگر از رنگ زرد لیمویی به عنوان رنگ غالب در طراحی آشپزخانه خود استفاده کرده‌اید ، مطمئناً یک فضای پر انرژی و با نشاط و دلباز ایجاد خواهید کرد و بازتاب نور روز باعث ایجاد فضای طبیعی تر میشود.

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.