کابینت هایگلاس بژ

کابینت هایگلاس بژ

کابینت هایگلاس بژ

یکی از زیباترین رنگ هایی که میتوان برای کابینت های هایگلاس انتخاب کرد رنگ بژ می باشد که مخصوص افرادی است که به رنگ های خاص و آرام علاقه مند می باشد.

با انتخاب این رنگ قطعاً دکوراسیونی در طیف رنگ های خنثی و ملیح خواهد داشت.

بژ کلمه انگلیسی می باشد که از خانواده رنگهای خنثی است و به معنی  پشم طبیعی می باشد که رنگ و بوی طبیعی دارد و به طور کامل سفید نیست .

زیبایی این رنگ تا حد بسیار بالایی مورد پسند افراد قرار گرفته که آن را در دکوراسیون داخلی منزل به کار می‌برد .

در ادامه محتوا قصد داریم تا بیشتر درباره کابینت های رنگ بژ و از نوع هایگلاس توضیح دهیم و از شما می خواهیم تا در پایان این محتوا با ما همراه باشید.

 

کابینت هایگلاس بژ

رنگ بژ چه رنگی می باشد؟

رنگ بژ در واقع قهوه ای مایل به زرد است که پس زمینه ای از رنگ طوسی و ماسه را دارد این رنگ از دست رنگ های بسیار فوق العاده ای است که امروزه در طراحی داخلی آشپزخانه و قسمت‌های مختلفی از منزل به کار می رود.

 

کابینت هایگلاس بژ

کابینت هایگلاس دارای ذات درخشنده است که برای آشپزخانه های کوچک و مدرن مناسب می باشد .

البته که همه این کابینت ها برای آشپزخانه های متفاوت می توانند استفاده شوند .

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | cabinet highglass bej 1

کابینت هایگلاس

اما در آشپزخانه های کوچک به دلیل محدودیت فضا معمولاً افراد متریالی را انتخاب می کنند تا فضا را از آن چیزی که وجود دارد بزرگتر نشان دهد .

سطح کابینت هایگلاس به دلیل اینکه براق و درخشنده می باشد اگر در رنگهای روشن انتخاب شود نور را درون خود جذب نمی‌کند.

 

استفاده از کابینت های گلاس برای دکوراسیون مدرن

سبک مدرن به صورتی که کابینت ها به طور کلی به شکل ساده و بدون تزئینات انتخاب می‌شود .

طراحی و چیدمان  آشپزخانه های مدرن دیگر تزیینات و نقش و نگارهای سبک کلاسیک را ندارد بر روی آنها مشاهده نمی شود و در برخی از مواقع دیده شده که این کابینت ها بدون دستگیره انتخاب شدند و به صورت فشاری اجرا گردیده اند.

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس بژ با رنگ های دیگر

در زمان های گذشته ماموران از کابینت های تک رنگ برای طراحی آشپزخانه استفاده می شده اما امروزه با توجه به متریال های متنوعی که در بازار وجود دارد دست طراحان در هنگام انتخاب متریال بازتر است و می‌تواند از ترکیب متریال های مختلف با یکدیگر محیطی خلاقانه و زیبا را به وجود بیاورند.

رنگ های خنثی معمولاً به صورت منحصر به فرد بر روی کابینت استفاده می‌شود.

اما در برخی از مواقع افراد از بودن در محیط هایی که رنگ های یکنواخت دارند خسته می شوند و ترجیح می دهند که رنگ آن را تغییر بدهند .

برای اینکه دچار این مشکل نشوید بهتر است در ابتدای کار  در انتخاب رنگ کابینت ها دقت داشته باشید تا دیگر هزینه‌های اضافه برایتان به وجود نیاید.

 

کابینت های گلاس بژ با مشکی

یکی از ترکیبی که برای کابینت هایگلاس می‌توان استفاده کرد رنگ سیاه می باشد .

برای این کابینت ها بهتر است که شیرالاتی سیاه رنگ انتخاب کنید تا کابینت های مدرن را ایجاد کند. کابینت های هایگلاس به دلیل اینکه شفاف و براق هستند باعث نمی شوند که تیره بودن وسایل های آشپزخانه خللی در روشنایی فضای آشپزخانه ایجاد کند.

 

کابینت هایگلاس بژ با سفید

یکی دیگر از ترکیب های فوق العاده استفاده از این کابینت در کنار رنگ سفید است .

رنگ سفید به دلیل این که باعث افزایش نور و روشنایی در آشپزخانه می شود بهترین گزینه برای فضای کوچک تری در اختیار دارند و میخواهند انعکاس نور در خانه به شدت مشاهده شود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.