کمد دیواری سفید

کمد دیواری سفید

کمد دیواری سفید

همه افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند برای وسایل های خود فضای کافی ندارند و همیشه به دنبال قفسه و یا طبقه هستند که بتوانند خانه های خود را سازماندهی کنند.

صاحبان خانه های کوچک معمولا برای داشتن کمد دیواری ها از متریال هایی استفاده می‌کنند که ضخامت زیادی نداشته باشد تا فضای زیادی را از آنها اشغال نکند.

اما امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعتی شدن دنیای طراحی با توجه به دستگاه‌های پیشرفته که به وجود آمده معمولاً کمد و کابینت های کمجا ساخته شده است که می‌توانند در هر فضایی اجرا شود .

برای خانه های کوچک می توان از کمدهایی استفاده کرد که عمق آنها کمتر باشد اما در ارتفاع تعداد طبقه بندی ها بیشتر باشد. طراحی این کمدها به این صورت است که کمبودها را تا سقف امتداد می دهند تا بتواند وسایل های بیشتری را در آن جای دهند.

اگر فکر می کنید که انتخاب کمد دیواری در خانه اهمیت ندارد و طراحی آن نیاز به فکر کردن و انتخاب ندارد در اشتباهید!

چیدن همه لباسها در یک فضا که باعث میشود خانه از شلوغی و به هم ریختگی خارج شود قطعاً بزرگترین امتیاز در طراحی داخلی خانه به حساب می‌آید.

 

کمد دیواری سفید

انتخاب رنگ کمد دیواری

یکی از مهم ترین مسائلی که در انتخاب کمد دیواری اهمیت دارد رنگ آن است.

برای خانه هایی که فضای کمتری در اختیار دارند بهتر است از کمد دیواری هایی با رنگ روشن استفاده کنید. همچنین می توانید ترکیب رنگ های روشن و تیره با یکدیگر را هم امتحان کنید به دلیل اینکه یک موردی است که امتحان خود را پس داده است و می‌تواند فضایی زندگی شما را زیباتر نشان دهد.

کمد دیواری

کمد دیواری

کمد دیواری هایی که با رنگ مشکی و طلایی ترکیب می شوند می توانند خانه لوکس را به وجود بیاورند. همانطور که در تصویر می بینید کمد دیواری های سفید و ساده به فضا کمک می کنند تا در ترکیب با نورپردازی ها زیباتر دیده شوند.

برای همین معمولا افراد کمتر به سراغ کابینت های رنگی و یا ترکیب چند رنگ از کابینت و کمد می‌روند. برای همین بهتر است که در ابتدای کار متراژی که برای آن کابینت و کمد را مد نظر دارید داشته باشید تا بتوانید رنگ ها را هم انتخاب نمایید.

 

استفاده از طاحی های متفاوت برای درب کمد دیواری ها

علاوه بر قسمت داخلی کمد دیواری درب روی آنها هم اهمیت بسیاری دارد به دلیل اینکه بر روی درب کمد دیواری ها می توان آینه کاری و یا هنرهایی مانند منبت و معرق کاری را به خوبی اجرا کرد.

یعنی علاوه بر بهینه سازی فضای درونی کمد دیواری می توان از قسمت بیرونی و درب آن برای زیباسازی فضای اتاق هم استفاده کرد.

کمد

کمد

در دکوراسیون داخلی اتاق ها بهتر است از طرح های ساده استفاده کنید به دلیل اینکه قرار است هر روز آن را مشاهده کنید و اگر طرح های شلوغ و تکراری را انتخاب نمایید ممکن است به مرور زمان از آن خسته شوید و به فکر بازسازی و تعویض آن بیفتید.

 

کمد با رنگ سفید

همانطور که همه ما می دانیم رنگ سفید به عنوان یک رنگ محبوب و مرغوب شناخته شده است و همه ما قطعا این رنگ را چه در طراحی داخلی منزل چه در انتخاب پوشاک و چه در قسمت هایی از زندگی مان به کار میبریم.

این رنگ دارای حس صلح و آرامش است و به عنوان یک رنگ پایه در همه جا به حساب می آید.

کمد دیواری هایی که با این رنگ طراحی می شوند بهتر است در خانه های مینیمال و مدرن دیده شوند به دلیل اینکه پایه این سبک بر اساس پاکی و سادگی ایجاد می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.