گشت و گذار در آشپزخانه 

گشت و گذار در آشپزخانه 

گشت و گذار در آشپزخانه 

همانطور که میدانید آشپزخانه به عنوان قلب تپنده هر خانه‌ای وجود دارد.

برای همین طراحی آن موضوع بسیار حساسی می‌باشد که مورد توجه طرح‌ها قرار گرفته است.

در سال های اخیر این موضوع بیشتر اهمیت پیدا کرده است زیرا آشپزخانه در مرکز خانه قرار گرفته است و دیگر در قسمت های بیرونی منزل وجود ندارد.

یک آشپزخانه هنگام زیبا و کاربردی است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند و تصورات گذشته را از ذهن شما پاک نماید که الفبای یک آشپزخانه کاربردی را برای شما بررسی کنیم پس لطفاً با ما در گریت کابینت همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

گشت و گذار در آشپزخانه 

در ابتدا آشپزخانه را تقسیم بندی کنید

برای اینکه بتوانید یک آشپزخانه کاربردی داشته باشید تا همه چیز در دسترستان باشد و رفت و آمد تا در آن راحت صورت بگیرد بهتر است قرار دادن کابینت ها و چیدمان داخلی آشپزخانه را با توجه به مثلث کار در آشپزخانه ایجاد نمایید.

آشپزخانه

آشپزخانه

ارتباط بین این مثلث اجاق گاز ،سینک ظرفشویی و یخچال می باشد.

 

یخچال و ماشین ظرفشویی

همانطور که میدانید این وسایل در زمینه صرفه جویی در مصرف آب وجود دارند که قرارگیری آنها در آشپزخانه بسیار اهمیت دارد .

استفاده از ماشین ظرفشویی باعث می‌شود که مصرف هزاران لیتر آب کاهش پیدا کند و علاوه بر آن زحمت افراد در خانه کمتر شود .

با توجه به پیشرفت که در تکنولوژی به وجود آمده یخچال ها دارای قابلیت هایی هستند که می توانند سیستم تهویه هوا را داشته باشند و همچنین در کاهش مصرف برق قابلیت دارند.

 

استفاده از کابینت های شیشه ای

یکی از ترند هایی که در سال های اخیر در طراحی داخلی آشپزخانه کاربرد بسیاری داشته و بازگشت به طراحی های گذشته بود استفاده از قفسه و کابینت ها به صورت شیشه‌ای اجرا شدند.

با این کار می تواند ظرف و ظروف مورد علاقه‌تان را مشاهده کنید و با توجه به سیستم های نورپردازی می‌توانید ماهیت متفاوت را در آشپزخانه به وجود بیاورید.

بهتر است برای این کابینت ها زیباترین ظروف خود را به نمایش بگذارید تا از زیبایی آن لذت ببرید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

سیستم ذخیره سازی بر روی دیوار ها استفاده کنید

این کار با استفاده از سیستم قفسه بندی انجام می‌گیرد که تفاوتی ندارد از چه متریالی می خواهید برای ساخت کمد ها و کابینت ها استفاده کنید و تنها موضوع کاربری آن است که در آشپزخانه به وجود می آید.

 

استفاده از سطوح باز و وسیع

ممکن است که برای همه امکان استفاده از این سطوح باز وجود نداشته باشد اما می‌توانید لوازم مناسبی را انتخاب کنید که فضا را بزرگ تر از آن چیزی که هر جلوه دهد.

رنگهای روشن و سطوح براق انتخاب های کارآمد و موثر هستند که در این زمینه به شما کمک می کند.

 

روشنایی در آشپزخانه

تا به امروز ممکن است متوجه اهمیت نور در طراحی داخلی آشپزخانه شده باشید.

کابینت هایی که در آشپزخانه قرار می گیرند بهتر است که با نور پردازی های امروزی طراحی شوند تا بتوانند در محیطی بازتر و زیباتر را به وجود بیاورد که صرفاً یک سری المان را در آشپزخانه قرار دهید تا ازاد کاربردی برایتان مفید باشد لازم نیست.

یک موضوع مهم این است که بتوانید از وسایل هایی استفاده کنید که در کنار یکدیگر با تعادل و هارمونی باشد و استفاده از نور در ترکیب با کابینت هایی که در آشپزخانه وجود دارد.

یکی از مهم‌ترین مسائلی است که توجه طراحان را جلب کرده است بهتر است نوری که در آشپزخانه به کار می برید یکپارچه باشد و در آشپزخانه محیطی متمرکز را به وجود بیاورد تا شما بتوانید به راحتی فضای کاربردی را داشته باشید و قطعاً این موضوع در راندمان کار شما هم تاثیرگذار خواهد بود.

 

استفاده از وسایل تزیینی در آشپزخانه

اگر دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ های ساده انتخاب کردید حالا دیگر نوبت این است که با استفاده از رنگ مورد علاقه تان تزیینات داخلی آشپزخانه را اجرا کنید.

برای مثال جعبه ها کاشت گیاهان در شیشه های رنگی می تواند طراحی آشپزخانه را کمی متفاوت تر نشان دهد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.