آباژور در دکوراسیون داخلی منزل

آباژور در دکوراسیون داخلی منزل

آباژور در دکوراسیون داخلی منزل

انواع وسایل مختلف در زیباتر دیده شدن خانه‌ها وجود دارند که افراد از آنها استفاده می‌کنند.

آباژور هم به عنوان یک وسیله کاربردی برای نورپردازی در بخش‌های مختلفی از خانه مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن کاربرد دارد.

می توانید با توجه به سلیقه شخصی آباژور های شیک و به روز را برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب نمایید.

آباژورها دارای انواع مختلفی هستند که با متریال های متنوعی ساخته می شود.

در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

آباژور در دکوراسیون داخلی منزل

 آباژور های لوکس و شیک

برای ساخت آباژور که از متریال های مختلفی به وجود می آید آباژور های چوبی برای طراحی های بینظیر و متفاوتی هستند که علاوه بر نورپردازی جذابیت فضا را بیشتر می‌کند.

با گذشت زمان نمونه های متنوعی از آباژورها در بازار موجود می شود که این افراد را بر اساس سلیقه سبک منزل خود انتخاب می کند.

 

آباژورهای ساده و فانتزی

طراحی منزل و نورپردازی برای دکوراسیون اهمیت زیادی دارد و اگر مایل هستید که نوری متناسب با فضای منزل داشته باشید بهتر است از آباژورهای ساده استفاده کنید.

آباژورهای چوبی بسیار زیبا هستند و دارای طرح های متنوعی می باشد که در مدل رومیزی و پایه دار ها سبک هایی وجود دارد که در همه محیط قابل اجرا هستند.

آباژورهای مدرن و فانتزی برای دکوراسیون منزل گزینه ایده آلی هستند و آباژور های سلطنتی و کلاسیک هم برای دکوراسیون های کلاسیک می باشد.

آباژورهای مدرن و فانتزی هم برای خانه های ساده و مینیمال مناسب می باشد این طرح ها بهتر است که از لحاظ رنگ بندی هم با طراحی و چیدمان منزل هماهنگی و تعادل داشته باشد.

 

توجه به رنگ آباژور

از این آباژورها در اتاق خواب هم به فراوانی استفاده می‌شود.

اگر دکوراسیون داخلی اتاق خواب برای تان مهم است بهتر است در ابتدا رنگ ها و ترکیب آنها با یکدیگر را به خوبی بشناسید.

اگر چیدمان اتاق خواب با رنگ های تیره تزیین شده بهتر است یا آباژورها را با رنگ روشن انتخاب کنید.

آباژور در دکوراسیون

آباژور در دکوراسیون

به طور کلی رنگ روشن در دکوراسیون بیشتر دیده می‌شود اما اگر دکوراسیون با رنگ روشن دارید بهتر است که آبازورها را با رنگ های تیره و رنگ های چوب انتخاب نمایید.

اشکال هندسی طرح های متنوعی مانند مربع، استوانه، چند ضلعی، دایره می باشند که برای خانه هایی که معمولاً از اشکال هندسی ساده مثل استوانه و دایره استفاده می کنند.

آباژورها از المان هایی هستند که که چند سالی هستند برای دکوراسیون داخلی منزل و خانه های مدرن گزینه‌های مناسب می باشد و یک آیتم ایده‌آل به حساب می آید.

شما با قرار دادن آباژورها در فضاهای مختلف خانه ظاهری زیبا در آنجا به وجود می آورید.

 

هنرهای اصیل ایرانی بر روی سطح آباژورها

بر روی سطح آباژور با استفاده از هنرهایی مانند منبت و معرق کاری می توانید آنها را زیباتر کنید و جلوه ای متفاوت در منزل به وجود آورید.

بیشتر در خانه های کلاسیک دیده می‌شود که نقوش بیشتری بر روی خود داشته باشند.

اگر آباژوری انتخاب کنید که ظاهر پرنقشی داشته باشید قطعا هزینه بیشتری باید برای آن پرداخت کنید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | abajor dar decoration 3

آباژور

در خانه های مدرن هم دیده می شود که استفاده از منبت کاری ها بر روی سطوح قرار دارد اما مقدار آن ها بسیار کم است و کمترین حالت ممکن را برای آن طراحی می کنند.

در خانه های کلاسیک اغلب از رنگ های طلایی و تیره در دکوراسیون داخلی استفاده میشود زیرا زیبایی را در تجملات و تزئینات بیشتر مشاهده می کنند.

سبک کلاسیک در دو مدل کم نقش و پر نقش وجود دارد.قسمت کم نقش آن می تواند برای خانه های مدرن انتخاب شود و نمونه  آنها را بر روی آباژورهای مدرن هم میتوان دید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.