تزئینات چوبی در منزل

تزئینات چوبی در منزل

تزئینات چوبی در منزل

تزیینات چوبی که در منزل وجود دارند اجزای جدا نشدنی از دکوراسیون می باشند.

فرقی نمی کند که سبک کلاسیک و مدرن را در اختیار دارید.

متریال های چوبی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و خانه به شدت گرما را منتقل می‌کنند و زیبایی را در محیط به ارمغان می آورند.

اگرچه بسیاری از افراد از چوب از گذشته تا به امروز استفاده می‌کردند و ترجیح می‌دهند که متریال دیگری در کنار آن ترکیب نکنند.

یکی از بهترین چوبها چوب گردو است که در بیشتر کشورهای جهان از آن به عنوان زیباترین و بهترین چوب در دکوراسیون استفاده می کنند.

رنگ قهوه ای روی چوب ها باعث می شود که محیط این شکل را زیباتر به نظر برسد.

به علاوه آن بافت و گره بر روی سطح چوب است.

جنس این متریال نسبت به متریال های دیگر متفاوت است برای همین در این مطلب قصد داریم که انواع تزیینات چوبی در منازل را مورد بررسی قرار دهیم.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

 

تزئینات چوبی در منزل

تزیینات چوبی

ممکن است بسیاری از افراد استفاده چوب  رابه دلیل زیبایی آن استفاده کنند اما به دلیل دیگری هم باعث می‌شود که این متریال در دکوراسیون داخلی منزل خود جای دهیم مقاومت و ماندگاری بالا درون چوب باعث می شود که افراد با هزینه کردن برای یک بار سالیان سال را در اختیار داشته باشند.

تزئینات چوبی

تزئینات چوبی

اینکه یک المان بتواند ظاهر زیبای خود را حفظ کند بهترین آیتمی است که می‌تواند در اختیار افراد قرار دهد. برای همین بهتر است که این متریال را در قسمت‌های شاخصی از منزل به کار ببرید.

در کنار چوب گردو چوب‌های دیگری مانند بلوط و راش هم بسیار کاربرد دارند و برای ساخت تزیینات چوبی منزل به کار میرود.

رنگ و بافت که بر روی چوب وجود دارد باعث شده که آن را لوکس و شکیل نشان دهد.

اما از آنجایی که رنگ چوب تیره است توصیه می‌شود که در فضاهایی که المانهای روشنی وجود دارند از آن استفاده نمایید این تضاد باعث می شود که جلوه محیط متفاوت تر دیده شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

چوب گردو

چوب گردو در رنگ روشن هم وجود دارد اما در ایران کمیاب است و از نظر هزینه هم  قیمت آن هم بسیار گران می باشد.

استفاده زیاد از این چوب را بسیار رسمی نشان می دهند بنابراین در استفاده آن میانه‌روی را رعایت کنید.

رنگ های مختلف از چوب گردو وجود دارد که از رنگ قهوه ای تیره تا سفید و خاکستری  می باشد که بستگی دارد که چه مدلی را انتخاب کنید.

این موضوع بستگی به سلیقه خودتان دارد فقط دقت داشته باشید که شرایط محیط منزل و چیدمان شده، بهتر است از سایه های روشن برای آن استفاده نمایید.

 

رنگ های روشن چوب

بسیاری از افراد تصور می کنند که رنگ های چوبی باید حتماً تیره باشد اما رنگ های روشنی که بر روی چوب وجود دارد می‌تواند خانه‌ها را امروزی تر نشان دهد و نشانگر پیشرفت تکنولوژی و صنعت دکوراسیون چوب می‌باشد.

در خانه های امروزی استفاده از چوب ها در تزیینات داخلی باعث شده که یک فضا از سادگی و خنثی بودن خود خارج شود.

کمدهای چوبی را نباید فراموش کرد. با استفاده از متریال مرغوب چوب می‌توانیم این موارد را هم تحت تاثیر قرار داد و اگر قدیمی شده اند و دیگر ظاهر اولیه خود را ندارند به فکر بازسازی آنها باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی کلاسیک

 

کاربرد تزیینات چوبی در آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان اصلی ترین قسمت خانه به حساب می‌آید و افراد برای همین سعی می‌کنند که بهترین متریال و طراحی ها را برای آن قسمت داشته باشد. تزیینات چوبی آشپزخانه هم میتوانند زیبا واقع شوند.

آشپزخانه

آشپزخانه

کابینت ها به عنوان تزئینات و اصلی های آشپزخانه به حساب می آیند.برای انتخاب طرح روی کابینت ها از سایت های معماری ایده بگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت روکش چوب

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.