بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود 

بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود 

بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود 

خانه ها در اثر گذشت زمان دچار فرسایش می شوند اگر نمی توانید تعمیرات کلی و اساسی منزل بودجه لازم را تهیه کنید نگران نباشید این اتفاقی است که ممکن است برای بسیاری از افراد رخ دهد.

در شرایط اقتصادی کنونی که به وجود آمده امکان اینکه بتوان تمام کابینت ها را تعویض کرد و لوازم برقی جدید خریداری کرد و پوشش دیوارها را تغییر داد یک مقدار سخت شده و به صرفه نیست و به بودجه بالا نیاز دارد. قطعا برایتان سوال پیش می آید که چگونه می توان تغییرات ایجاد کنیم و هزینه کمتری برای آن پرداخت کنیم؟

ما در این مطلب قصد داریم تا با بودجه محدود تغییرات کلی را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به وجود بیاوریم که به حساب می آید.

مقاله ی بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود  را در گریت کابینت بخوانید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

بازسازی آشپزخانه با بودجه محدود 

راه حل اول

یکی از راه هایی که می‌تواند بودجه را کم کرد استفاده از لوازم و مصالح سطح کیفیت پایین‌تری دارند و باید در نظر داشته باشید آشپزخانه مکان ساده ای نمی باشد و نمی‌توان مرتباً دکوراسیون آن را تغییر داد.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه

اگر لوازم بی کیفیت در آن به کار ببرید در زمان مدت کوتاهی دچار خستگی می شوید و بازسازی آن را مجدداً خواهید داشت.

کم گذاشتن در کیفیت و انجام کارها بسیار اهمیت دارد اما اگر می خواهید برای مدت کوتاهی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان تغییر کند این راه بهترین و به صرفه ترین راهکار این است که میتوان برای آشپزخانه فرسوده انجام داد .

برای بازسازی آشپزخانه و تعمیرات مکان هایی که اهمیت بسیار بالایی دارند این اقدامات از نظر مادی به صرفه می باشد.

به غیر از مسئله مادی برای بازسازی منزل مسئله سر و صدا و کثیفی هم اهمیت دارد که بسیار برای افراد آزار دهنده خواهد بود.

برای همین باید دقت داشته باشید که نمی‌توان به طور مرتب بازسازی را انجام داد و ممکن است سال ها مجبور به استفاده از آشپزخانه باشید که ممکن است ظاهر آن شما را خسته کرده است.

برای همین بهتر است یک بار برای همیشه این هزینه را پرداخت کنید تا از تزئینات داخلی ساختمان و زیبایی آشپزخانه لذت ببرید.

 

راه حل دوم

اگر در چنین شرایطی قرار گرفته اید و آشپزخانه فرسوده در اختیار دارید بهتر است که بازسازی آن را به صورت تکه تکه انجام دهید.

یعنی ابتدا نقاط آزاردهنده را مشخص کنید و در اولویت قرار دهید و سپس آنها را تعویض و تعمیر کنید این کار می‌تواند به صورت پایبند ماندن به یک طرف در زمان های مختلف انجام شود و قسمت هایی که از مد افتاده هستند را با جایگزین قسمت های جدید کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

آشپزخانه

آشپزخانه

اگر با تهیه بودجه کافی دچار مشکل می باشید تعویض و بازسازی‌آشپزخانه به صورت جداگانه و تکه تکه برای شما انتخاب مناسبی است.

در ادامه به ایده هایی که میتوان برای نوسازی و بازسازی آشپزخانه کاربرد اشاره کرده‌ایم.

 

سیستم نورپردازی آشپزخانه را تعویض کنید

یکی از مشکلاتی که در آشپزخانه ها به وجود می‌آید که آن را به محیطی دلگیر تبدیل می‌کند سیستم نور دهی نامناسب آن می باشد .

معمولا استفاده از یک منبع نوری در مرکز سقف آشپزخانه باعث می‌شود که سایه های متعددی بر روی آن به وجود بیاید .

برای کار کردن بر روی کانتر آشپزخانه نور کافی باید وجود داشته باشد که باعث می‌شود فضای خسته کننده و کسالت آور از بین برود و محیطی شاداب و پر انرژی به وجود بیاید.

سیستم نورپردازی به شکل یکنواخت در آشپزخانه باید پراکنده باشد زیرا هم از لحاظ کار کردن برای افراد مناسب است و هم از لحاظ زیبا دیده تر شدن این مکان مناسب می باشد.

نورهای هالوژن و نورپردازی های زیر کابینت و چراغ های دیواری می تواند در اختیار شما قرار دهد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

درب کابینت ها را رنگ نمایید.

در آشپزخانه کابینت اهمیت بسیاری دارد که هر کدام از این المان ها بهتر است که با دقت کافی انتخاب شوند هنگامی که کابینت را انتخاب می‌کنید پس از مدتی ممکن است دچار فرسودگی گردد.

برای همین به فکر بازسازی آن می افتید اما اگر بخواهیم به طور کلی بازسازی کابینت را انجام دهیم قطعاً هزینه بسیاری را باید پرداخت کنید اما این کار میتوانید با رنگ کردن درب کابینت ها هزینه ها را تا مقدار زیادی کاهش دهید.

در برخی از موارد دیده شده است که به افراد گفته می‌شود که اگر کابینت های تان چوب طبیعی نیست نمی توانید آنها را رنگ کنید.

باید بدانید که یک دروغ بیش نیست با استفاده از رنگ های مناسبی که در بازار وجود دارد آن را بر روی کابینت ها اسپری کنید.

به راحتی خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید با کمی جستجو و پیدا کردن متریال با کیفیت می توانید دکوراسیون داخلی آشپزخانه را خودتان تعویض نمایید.

 

دستگیره ها را تعویض نمایید

تا به امروز بسیاری از افراد توجه کمتری به یراق آلات و شیرآلاتی که در آشپزخانه به کار می‌رود توجه داشتند. توجه به این جزئیات باعث می شود که آشپزخانه رنگ و بوی دیگری داشته باشد دستگیره کابینت ها و کشوها هم از این قبیل مواردی هستند که به میزان قابل توجهی می توانند دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهند. این تعویض اقدامی به صرفه و قابل توجه می باشد که برای تغییرات جزئی اما در نگاه تغییرات بسیار کلی می توانند گزینه مناسبی باشند.

در برخی از خانه ها دیده می شود که شیرآلات جرم گرفته و خراب هستند که برای سالیان سال در منزل وجود دارد که به فکر تعویض آن نیستند.

اما هنگامی که آن را تعویض کنید متوجه خواهید شد که هم از لحاظ روحی بر روی شما تاثیر گذار هست و هم اینکه کارتان را به راحتی می توانید بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید.

 

تعویض صفحه کابینت

یکی از پرکاربرد ترین قسمت هایی که افراد با آن سر و کار دارند صفحه کابینت آشپزخانه است.

اگر دارای ظاهری نامناسب باشد تنها با تعویض این عناصر می‌توانید تغییر قابل توجهی در آشپزخانه به وجود بیاورید و ظاهری مدرن و تمیز و آن بدهید.

 

پوشش دیوارها را تغییر دهید

یکی از قسمت های مهمی که در آشپزخانه می تواند زیبایی را به وجود بیاورد پوشش دیوارها می باشد.

با تغییر رنگ در ظاهر رنگ دیوارها می توانید آن را به مکانی بسیار تمیز تبدیل کنید برای همین با استفاده از پانل های دیواری کاغذ دیواری و کاشی های جدید کار بازسازی را بر روی دیوارها انجام دهید.

مواردی که گفته شد در سبک های مدرن و کلاسیک قابلیت اجرا دارند که بستگی به سلیقه شما دارد که کدام یک را انتخاب می کنید.

 

فضای بین کابینت را تغییر دهید

فضاهایی که در بین کابینت وجود دارد اما ممکن است بلا استفاده مانده باشند و صرفاً به عنوان یک انبار به آن نگاه می‌کنیم.

ایجاد تغییر بر روی این قسمت ها می تواند از لحاظ کاربردی برایتان مفید باشد و حتی با توجه به نمونه های طراحی روز دنیا مدل های بسیار خاص و زیبایی را برای آن انتخاب کنید.

 

تغییر کفپوش اشپزخانه

آشپزخانه ها معمولاً فضای زیادی ندارند به خصوص در خانه های شهری که متراژ آن ها کوچک می باشد اما یک مسئله وجود دارد که می گویند در هر شری یک خیر نهفته است.

در کوچک بودن فضای آشپزخانه رازی نهفته است که می‌توانید با بودجه کم کفپوش آن را تغییر دهید و از نمونه های دلخواه خود استفاده کنید.

هنگامی که متراژ آشپزخانه کم باشه شما راحت می توانید هزینه ای برای آن پرداخت کنید که طرح مورد علاقه تان را بر روی آن اجرا کند.

با توجه به شرایط جوی که در آن ساکن هستیم می توانید از متریال هایی مانند سرامیک، لمینت ،ضدآب ،کاشی های دست ساز ،چوب و غیره استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.