دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه

دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه

دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه

در این مقاله به بررسی دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه با توجه به نوع متریال و فرآیند تولید آن‌ها خواهیم پرداخت و در پایان با مطالعه این مقاله شما برای بالانس کیفیت و قیمت توانایی های بیشتری خواهید داشت.

 

لترون ارزانترین کابینت آشپزخانه

دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه در کابینت آشپزخانه لترون

دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه در کابینت آشپزخانه لترون

اگر بخواهیم یک نوع کابینت را به عنوان ارزانترین کابینت آشپزخانه معرفی کنیم قطعا کابینتی با مغز نئوپان و روکش ملامینه میباشد.

این نوع کابینت را در اصطلاح لترون مینامند .

یکی از دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه روکش ملامینه که البته در کیفیت و رنگ تنوع زیادی دارد همان روکشی است که روی تخته های MDF  اجرا میشود اما مغز کابینت لترون از نئوپان میباشد .

نئوپان در واقع از به هم چسباندن ضایعات چوب تولید میشود و فرایند تولید آن با MDF  کاملا متفاوت است .

برای آشنایی با کابینت ام دی اف (MDF) مات و کابینت ام دی اف براق یا هایگلاس کلیک کنید

فرآیند تولید کابینت لترون تفاوتی با کابینت MDF  ندارد و مراحل تولید کابینت شامل ؛

برش ورق های درب و بدنه ، مونتاژ یونیت های بدنه ، اجرای لبه PVC ، ودر نهایت نصب کابینت میباشند .

تمامی خدمات بالا بر روی نئوپان از نظر قیمت فرقی با MDF ندارد .

پس در نتیجه تنها دلیل که باعث ارزان بودن کابینت لترون میباشد  متریال مورد مصرف در آن میباشد .

شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر مطلب قیمت کابینت ام دی اف و نحوه محاسبه قیمت کابینت را مطالعه کنید

البته این نکته را در نظر بگیریم که در کابینت لترون میتوان جنس بدنه ها را از نئوپان و جنس درب ها را از MDF  ساخت که قالبا به این نوع میباشد .

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

آیا در گریت کابینت لترون تولید میشود ؟

گروه کابینت آشپزخانه گریت همواره مدعی بوده که با نازلترین قیمت بازار مشغول کار میباشد اما از فروش کابینت لترون همواره خودداری کرده ایم و اما چرا ؟

همانطور که گفته شد یکی از دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه مغز آن است در واقع لترون از جنس نئوپان میباشد و یکی از معایب نئوپان نرم بودن این متریال است .

وقتی درب ها را به بدنه ای از جنس تئوپان پیچ میکنیم به مرور زمان محل پیچ ها شل شده و درب ها از زاویه استاندارد خود منحرف شده و ظاهر کار را خراب میکند و به علاوه مشکلاتی مانند گیر کردن آن ها به هم و بسته نشدن درب ها به طور کامل ایجاد میکند .

آن چنانکه همواره در گروه کابینت و دکوراسیون گریت همواره رضایت مشتریان از کیفیت هدف اصلی بوده تولید این نوع کابینت با خط مشی گروه گریت در تضاد میباشد .

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

کابینت MDF ایرانی :

در فرایند کابینت MDF  ایرانی چه از نوع هایگلاس و چه مات فرآیند تولید شامل برش ورق یونیت ها و درب ها ، مونتاژ یونیت ها ، اجرای لبه PVC درب ها و یونیت ها میباشد ، همچنین از نظر نصب ، نسبت فرآیند آن کاملا مشابه فرایند نصب کابینت لترون میباشد .

و اما دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه در کابینت لترون چیست ؟

دلیل تفاوت قیمت کابینت لترون و MDF مربوط به تفاوت قیمت ورق آن میباشد که در ادامه مقایسه قیمت بین ورق های این دو را خواهیم انجام داد .

حال میخواهیم قیمت تمام شده برای 5 متر کابینت با دو جنس ملامینه و mdf  ایرانی مقایسه کنیم

برای 5 متر کابینت تقریبا 3 عدد ورق بدنه و 3 عدد ورق رنگی نیاز میباشد ( با در نظر گرفتن پرت که برای هر دو نوع کابینت برابر میشود) ، بنا براین اختلاف قیمت ورق خریداری شده برای این دو نوع کابینت  به شرح زیر است :

 

با توجه به تغییر قیمت ها، قیمت های موجود از روی سایت حذف شده اند و برای دریافت قیمت خدمات و محصولات با شماره ی 09128251252 تماس بگیرید.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

کابینت mdf  ترک :

شرایط تولید و نصب کابینت mdf  ترک دقیقا مانند کابینت mdf  ایرانی و کابینت ملامینه میباشد.

در مورد دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه ترک یک نکته حائز اهمیت است که ابعاد ورق های ترک مانند AGT، ایشیک و یلدیز  و ورق کره ای دکو پنل کوچکتر از ورق های ایرانی است و در ابعاد 244*183 تولید میشوند.

 

دلایل تفاوت قیمت کابینت آشپزخانه ممبران

فرآیند تولید کابینت ممبران  برای تولید کابینت بدنه همانند سایر مدل ها شامل برش ،مونتاژ و PVC میباشد ، اما برای تولید درب ها شرایط کاملا متفاوت میباشد که به شرح زیر است .

درب های کابینت ممبران برای انجام عملیات منبت کاری و CNC در ابتدا به صورت MDF خام میباشند .

مغز MDF  مورد استفاده برای این درب ها باید از تراکم بالایی برخوردار باشد تا در هنگام CNC و ایجاد نقش و نگار روی چوب لب پر نشوند و در نهایت محصول تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

اختلاف قیمت ورق خام در کابینت ممبران

گروه کابینت و دکوراسیون گریت برای درب های ممبران از ورق  mdf یک رو سفید شرکت کاستامانو ترک استفاده میکند که تراکم بالایی دارد و نقش و نگار ها و ریزه کاری های منبت به خوبی روی آن قابل اجرا میباشد؛

البته این به این معنی نیست که کیفیت mdf شرکت های مناسب نیست ، اما برای کار منبت میباست از ورق با تراکم بالا استفاده کرد .

 

اختلاف قیمت چسب در کابینت ممبران

مرحله بعدی تولید درب های mdf  چسب کاری روی سطح cnc  شده و خام درب ها میباشد . ویژگی مهمی که این چسب باید داشته باشد ، مقاومت آن در دمای بالاست ، قیمت نوع چسب مصرفی در کابینت ممبران بسیار تاثیر گذار روی قیمت تمام شده این کابینت دارد.

چسب هنکل آلمان بالاترین کیفیت و چسب های ایرانی کمترین قیمت را دارند (حتی در مواردی مشاهده شده که از چسب آهن برای وکیوم استفاده شده است!!)

 

اختلاف قیمت روکش وکیوم در کابینت ممبران

در مرحله نهایی تولید کابینت ممبران ، درب های تولید شده توسط دستگاه وکیوم روکش میشوند  که جنس روکش مورد استفاده نیز یکی از عوامل موثر در قیمت کابینت میباشد .

روکش های کره ای دارای بهترین کیفیت و روکش های ایرانی و چینی از کیفیت پایین تری برخوردار هستند.

 

در نظر گرفتن ضریب خطا در کابینت ممبران

نکته ای که تقریبا تمامی کابینت سازان بر آن معتقدند ، ریسک بالای اجرای کابینت ممبران میباشد ، چرا که در فرآیند تولید و نصب کابینت ممبران کوچکترین خطا منجر به استفاده از یک سینی وکیوم میباشد ، مثلا اگر یک درب به اندازه 1 سانتی متر بزرگ ساخته شود، مثل سایر کابینت آشپزخانه مدرن نصاب میتواند درب را با اره عمود بر 1 سانت کوچک کرده و مجدد pvc دور کند ام در کابینت ممبران میبایست یک سینی وکیوم (روکش) به خاطر آن یک سانتی متر مصرف شود ، اما در حالت عادی برای چندین درب یک سینی وکیوم استفاده میشود و هزینه روکش سرشکن میشود ،(اما در کابینت های هایگلاس و مات فقط کافیست به اندازه یک سانتی متر درب را برش دهیم و یک لبه PVC رو آن بچسبانیم ) بنابراین هر اشتباه در اندازه گیری براب هزینه برای کابینت ساز است.

به همین دلیل عمده کابینت کاران مبلغی از قیمت کار را به همین اشتباهات رایج اختصاص میدهند .

*** یکی از دلایل پایین بودن قیمت گروه کابینت و دکوراسیون گریت همین موضوع میباشد ***

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

بخش پایانی

یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت کابینت ممبران با کابینت ها هایکلاس و مات استفاده از ستون ها و گل های برجسته روی کابینت میباشد که در قیمت متری کابینت لحاظ نمیگردند، ( به صورت تعدادی و جداگانه محاسبه میشوند )و بسته به سلیقه صاحب خانه و نوع طراحی تعداد مورد استفاده از آن ها متغیر است.

اگر از نحوه قیمت گذاری کابینت ممبران اطلاع ندارید مطلب نحوه محاسبه قیمت کابینت ممبران را مطالعه کنید.

در حال حاضر، قیمت کابینت ممبران متغیر است ، که کمترین قیمت مربوط به کابینت های ممبران آماده و حاضری است ، که به دلیل تولید در تیراژ و ابعاد مشخص قیمت تمام شده کمتری دارند (البته اگر فرض بر استفاده متریال درجه یک باشد که معمولا به این طور نمیباشد) و بیشترین قیمت مربوط به شرکت های بزرگ تولید کابینت میباشد که علاوه بر اینکه از جنس درجه یک استفاده میکنند؛

درصدی هم بابت اسم برند و معروفیت خود به قیمتشان اضافه میکنند که البته کیفیت بسیار بالاتری هم دارند.

گریت کابینت علاوه بر اینکه از متریال درجه یک استفاده میکند از سایر رقبای بازار با قیمتی رقابتی و ارزان تر اقدام به تولید کابینت میکند و دلیل این پایین تر بودن قیمت به صفر رسیدن اشتباه در فرآیند تولید و تیراژ بالای سفارشات میباشد.

جهت استعلام قیمت به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید.

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.