دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه قسمتی است که معمولاً افراد ترجیح می‌دهند چیدمان آن را کمی متفاوت‌تر از قسمت‌های دیگر انتخاب کنند. برای همین فرقی نمی کند که سبک مدرن یا کلاسیک را انتخاب کرده اید. رنگ طوسی در این دو سبک می‌توانند با توجه به استانداردهایی که در آنها وجود دارد استفاده شود.

برای هماهنگی بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه شما می‌توانید به سراغ کابینت ها بروید به دلیل این که اصلی‌ترین تجهیزات در آشپزخانه هستند و فضای زیادی از اشپزخانه را به خود اختصاص دادند.

اهمیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه اینگونه است که این محل به عنوان کانون اصلی در خانه قرار دارد و افراد زمان زیادی را در آن سپری می کنند و در برخی از موارد مشاهده شده است که خانواده در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و مسئول به صرف غذا و گفت‌وگو می‌پردازند.

اما انتخاب رنگ طوسی معمولاً از نگاه مخاطبان در خانه های مدرن استفاده می شود. اما باید به شما بگوییم که این رنگ در طرح‌های مختلفی وجود دارد که معمولاً رنگ های تیره آن در سبک کلاسیک طرفداران بیشتری دارند، اما این دلیل نمی‌شود که رنگ های روشن را در آشپزخانه های کلاسیک استفاده نکرد.

 

دکوراسیون داخلی آشپزخانه با رنگ طوسی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

ترکیب رنگ سفید با رنگ طوسی

ترکیب رنگ سفید و طوسی از دیرباز طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، اما اگر می خواهید که آشپزخانه تان جذاب تر به نظر برسد بهتر است که از کارشناسان و طراحان مشاوره بگیرید تا بتوانید آشپزخانه متناسب با سلیقه و نظر خودتان را داشته باشید.

رنگ طوسی با رنگ های زیر ترکیب زیبایی را به وجود می آورند:
  • طوسی و سفید
  • طوسی و مشکی
  • طوسی و صورتی ملایم
  • ….

رنگ طوسی در بین رنگها جزو آرامش بخش ترین ها به حساب می آید. شما می توانید رنگ های تیره و روشن را با دیگر ترکیب نمایید و اگر دوست دارید که فضای آشپزخانه آرامی داشته باشید، بهتر است این رنگ را انتخاب کنید.

رنگ طوسی معمولاً فضای آشپزخانه را کمی کسالت آور می‌کند، اما برای رفع این مشکل افراد به سراغ متریال های جذاب مانند چوب می‌روند که آن را با رنگ های گرم ترکیب می نمایند و یک محیط جذاب به وجود می‌آید.

رنگ طوسی در دو نوع مات و براق هم می‌تواند اجرا گردد، البته همه چیز بستگی به متراژ و حتی و سلیقه مشتری دارد که می‌خواهد چگونه از این رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده نماید.

هنگامی که رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می شود باید دقت کرد که استفاده از آن را به بالاترین حد ممکن  نرسانید به دلیل اینکه افراط در هر کاری موجب ضرر می‌شود و نتیجه عکس می‌دهد.

 

ویژگی رنگ طوسی

هنگامی که از رنگ طوسی صحبت می نماییم اغلب افراد تصور می‌کنند که صرفاً آنرا برای سبک مدرن باید استفاده نمود. اما مورد قابل توجهی که وجود دارد استفاده از این رنگ در تناژهای مختلف است که آشپزخانه را کمی متعادل تر نشان می‌دهد.

آشپزخانه

آشپزخانه

رنگ طوسی ویژگی های زیادی دارد که فضا را به حالت خنثی تبدیل می‌کند، برخی از بودن در محیط های کسل کننده احساس رضایت ندارند و ترجیح می‌دهند که رنگ گرم و یا یک متریال جذاب را با این رنگ ترکیب نمود.

برای مثال می توان رنگ طوسی را در ترکیب با متریال چوب که بسیار منتقل کننده گرما و صمیمیت است ترکیب کرد.

به گزارش کارشناسان ویژگی رنگ طوسی به این صورت است که نماد اعتماد و اطمینان و آرامش سازش و استقلال را دارد. رنگ طوسی از نگاه کارشناسان نماد آرامش و صرفه جویی می باشد. همانطور که گفته شد این رنگ دارای تناژهای مختلف است که تناژ خاکستری نماد غم و اندوه می باشد. البته همه این موارد گفته می‌شود اما در انتها سلیقه و نظر مشتری اصل اول برای چیدمان یک آشپزخانه می باشد.

 

کاربرد رنگ طوسی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

اغلب کارشناسان رنگ‌های انتخابی را بر روی کابینت ها اجرا می کنند به دلیل اینکه یکی از بیشترین المان های موجود در آشپزخانه کابینت می‌باشد که در برخی از موارد افراد با انتخاب رنگ طوسی سعی می کنند که وسیله های انتخابی برای آشپزخانه را هم از نوع استیل انتخاب کنند.

باید دقت داشته باشید که تاثیر المان های موجود در آشپزخانه در روحیه افراد امر مهمی در طراحی می باشد به دلیل اینکه آنها هستند که می‌خواهند هر روز آن را مشاهده کنند و از آنها انرژی دریافت نمایند.

کابینت های طوسی در خانه ها مدرن معمولاً از سادگی اشباع می شوند.

اگر قرار است که از کابینت های طوسی برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنید بهتر است که رنگهایی با تناژ روشن تر را در خانه های کوچک تر استفاده نمایید به دلیل اینکه این موضوع می‌تواند در بزرگ جلوه داده شدن منزل تاثیرگذار باشد.

کاربرد رنگ طوسی روشن در خانه های کوچک تاثیر گذار است؛ علاوه بر آن کابینت هایی با رنگ های تیره هم در آشپزخانه های بزرگ باعث می شوند که فضا شکیل تر و جذاب تر به نظر برسد.

 

انتخاب دستگیره برای کابینت های طوسی

اگر رنگ کابینت آشپزخانه تان را انتخاب کردید به مرحله بعدی بروید و آن هم انتخاب دستگیره و یراق آلات می باشد. معمولاً دستگیره های خطی و میله ای در رنگ‌های نقره‌ای می تواند زیبایی کابینت‌های آشپزخانه را که با رنگ طوسی اجرا شده‌اند دوچندان کند.

البته که هرچقدر دستگیره‌ها بلندتر باشند حس مدرنیته در فضا منتقل می‌شود. موضوع قابل توجهی هم که وجود دارد استفاده از دستگیره برای کابینت های کلاسیک استفاده می شوند.

در برخی از موارد مشاهده شده است که از دستگیره هایی با جنس برنز در آشپزخانه های کلاسیک به کار رفته است.

اما نکته قابل توجهی که در آشپزخانه‌های کلاسیک وجود دارد استفاده از تزیینات و جزئیاتی است که بر روی کابینت ها اجرا می شود و توسط دستگاه های پیشرفته بر روی آنها برشکاری صورت می گیرد.

اگر هم می خواهید که آشپزخانه ای با اصالت و جذاب داشته باشید بهتر است از دستگیره های مشکی استفاده نمایید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

در نتیجه

اگر به فکر تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه هستید بهتر است که از مشاوران در این زمینه مشورت بگیرید. می‌توان گفت که رنگ طوسی از رنگهای پایه می باشد که علاوه بر کابینت بر روی قسمت هایی مانند کف پوش؛ دیوار پوش؛ وسیله های برقی و بسیاری از موارد موجود در آشپزخانه می تواند استفاده نمود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.