رفع پوسیدگی در کابینت رنگ پولیشی

رفع پوسیدگی در کابینت رنگ پولیشی

رفع پوسیدگی در کابینت رنگ پولیشی

کابینت ها از اصلی‌ترین تجهیزات در آشپزخانه هستند که انتخاب آنها از کارهای مهمی است که در هنگام طراحی داخلی منزل انجام می دهیم البته افرادی هستند که بازسازی ساختمان انجام می‌دهند و در ابتدای کار به سراغ آشپزخانه و کابینت های آن می‌روند و ترجیح می‌دهند که تزیینات ساختمان را از آشپزخانه شروع کنند.

کابینت ها انواع مختلفی دارند که توانستند دنیای کابینت سازی را گسترش دهند و مشتریان بتوانند هر کابینت با هر سلیقه ای را که می پسندند در آشپزخانه خود به نمایش بگذارند.

دنیای کابینت سازی گسترش بسیاری پیدا کرده است و این حرفه از دسته مواردی است که می تواند شما را در داشتن یک آشپزخانه متفاوت و زیبا همراهی کند. اما در این محتوا قصد داریم به عنوان نمونه‌ای از این کابینت ها را که به اسم کابینت پولیشی هستند مورد بررسی قرار دهیم و راههای نگهداری آن را هم مرور کنیم.

 

رفع پوسیدگی در کابینت رنگ پولیشی

کابینت پولیشی چیست؟

این کابینت که در ایران تولید می‌شود مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است که از آن در طراحی داخلی آشپزخانه استفاده می کنند.

معمولاً انتخاب کابینت ها به عهده مشتری می باشد اما بهتر است که اگر قرار است کابینت آشپزخانه را تعویض کنید این نمونه‌ها را در ابتدا بشناسید تا بتوانید از مزایا و معایب آن اطلاعاتی به دست بیاورید.

رفع پوسیدگی کابینت پولیشی

رفع پوسیدگی کابینت پولیشی

کابینت رنگ پولیشی به کابینتی گفته می شود که جنس بدنه آن از رنگ پولیش ساخته می شود. رنگ آن همانند یک لایه شیشه که دارای ضخامت ۳ میل است که بر روی آن قرار می گیرد. کابینت رنگ پولیشی در سبک نئوکلاسیک قرار می‌گیرند به دلیل اینکه هم تزیینات سبک کلاسیک را دارند و هم سادگی های سبک مدرن.

مشتریانی که قرار است کابینت آشپزخانه خود را تغییر بدهند در ابتدا بهتر است که سبک طرح آشپزخانه تان را مد نظر داشته باشید تا در هنگام مشاوره با کابینت سازان بتوانند شما را به خوبی راهنمایی کنند.

همانطور که می‌دانید شرکت‌های پیشتاز در صنعت کابینت سازی هستند که این کابینت ها را تولید می‌کنند و آن را به اسم طرح انزو می‌فروشند.

منظور از طرح انزو در واقع سیستم کابینت آشپزخانه است که بخشی از خط تولید زنتیک می باشد.

 

کابینت پولیشی طرح انزو چیست؟

ممکن است سوال برایتان پیش بیاید که جنس این کابینت ها از چیست؟ کابینت پولیشی از مغز ای ام دی اف خام می باشد که در سایت های مختلف اجرا می‌شود و به وسیله دستگاه های برش و سی ان سب متناسب با سلیقه مشتریان در طراحی داخلی آشپزخانه قرار می‌گیرد.

در برخی از موارد این مشاهده شده است که حکاکی بر روی آنها انجام می‌شود و به عنوان کابینت های سفارشی به مشتری تحویل داده می‌شودتفاوتی که در بین کابینت ها وجود دارد این است که جنس و نمای آن کابینت ها با یکدیگر متفاوت هستند و فضای داخلی کابینت ها در واقع در بین همه کابینت ها یکسان است که از جنس ام دی اف می باشد. این موضوع در خصوص کابینت های انزو هم می باشد.

 

مزایای کابینت پولیشی چیست؟

ما در این مطلب را تهیه کردیم تا بارزترین مزایای این کابینت ها را که نسبت به کابینت های دیگر پرطرفدار است را بررسی کنیم.

این کابینت ها به دلیل اینکه رنگ پولیشی به آنها اضافه می‌شود ضخامت بیشتری دارند و این موضوع باعث می‌شود که استحکام و مقاومت آنها در برابر فشار بیشتر شود.

علاوه بر آن هنگامی که ضربه و آسیب دیدگی بر روی آن وارد شود به راحتی تخریب نمی شود و می تواند در برابر فرورفتگی از خود مقاومت نشان دهد.

علت این مقاومت هم به خاطر پلیشی است که بر روی آن اجرا می گردد که پس از سرد شدن مانند سنگ سفت خواهد شد و به هیچ عنوان دچار آسیب‌دیدگی و فرورفتگی نخواهد شد.

از مزایای دیگر آن می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر آب اشاره کرد. هنگامی که رنگ پلیش بر سطح کار اجرا می‌شود ضخامت آن بیشتر می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود که آب به درون آن نفوذ نکند.

شما در هنگامی که قرار است این کابینت ها انتخاب کنید می توانید از رنگ سفید استفاده نمایید. استفاده از این رنگ به دلیل این که می‌تواند در ترکیب با رنگ های دیگر زیباتر دیده شود و علاوه بر آن فضای خانه را بزرگتر نشان دهد می تواند انتخاب مناسبی باشد.

کابینت ها با هر شرایط آب و هوایی که وجود داشته باشد خود را تطبیق می دهد و می توانید این کابینت را در اکثر مناطق ایران استفاده کنید. به طور کلی این کابینت ها در برابر اشعه خورشید بسیار مقاوم هستند و حتی حرارت های سطحی‌ هم  روی آنها تاثیر نمی گذارد.

 

معایب کابینت پولیشی چیست؟

همانطور که می دانید کابینت ها و محصولات متنوع دارای مزایا و معایبی هستند که در هنگام تهیه آنها باید از این مزایا و معایب اطلاعاتی داشته باشیم.

حساسیت اجرای کابینت های پلیسی بسیار بالاست و برای اینکه از گرد و غبار به ما باقی بمانند در محلی باید قرار داشته باشند که به وسیله دستگاه های اتوماتیک به راحتی طراحی شوند.

موضوع مورد توجه این است که به دلیل همین حساسیت ها قیمت کابینت پولیشی تفاوت چشمگیری با سایر کابینت ها دارد.

 

پولیش چیست؟چه کاربردی دارد؟

پولیش به ماده خمیری و اسپری‌های گفته می‌شود که بر روی سطوح مختلف می توان از آن استفاده کرد. این محصول می تواند خط و خش ها و آلودگی ها را از سطوح پلاستیکی و شیشه ای و حتی چوبی و فلزی عاری کند و در نهایت باعث شفاف درخشنده بودن سطح می گردد.

استفاده از پولیش می‌تواند به اکسید شدن سطح کمک کند و از آن جلوگیری نماید. پولیش اینگونه عمل می کند که یک لایه نازک از رنگ را برمی‌دارند و خط و خش ها را پر می کند و آنها را برای همیشه از بین می برد .

در نهایت سطح برقی را خواهید داشت که برای مراقبت و نگهداری از کابینت ها هم می توانید از پولیش استفاده کنید. به دلیل اینکه پس از مدتی سطح کابینت که همان درب می باشد ممکن است دچار مشکلات و خط و خش هایی شود که بهتر است آنها را به سرعت تعمیر کنید.

برای رفع پوسیدگی و خرابی سطح کابینت های می توان از پولیش استفاده کرد به دلیل اینکه ظاهر کابینت ها بسیار اهمیت دارد و بازسازی و تعویض آن ها پروسه زمان بر و هزینه برداری می باشد.

 

قیمت کابینت پولیشی

هزینه‌ کابینت ها روز به روز متغیر می‌شود و نوسانات بازار دلیل این موضوع است.

اغلب قیمتها ساکن نیستند و به طور مداوم تغییر می کنند اما برای محاسبه قیمت کابینت ها معمولا جنس ورق این کابینت ها که از جنس ام دی اف می باشد ۲۵ میلیمتر است که این مقدار در کابینت های دیگر کمتر می باشد.

در واقع اگر انتخاب شما کابینت های پولیشی است باید بودجه قابل توجه ای در اختیار داشته باشید.

این موضوع دلیلی می‌شود تا قیمت این کابینت ها نسبت به سایر کابینت های موجود در بازار بیشتر شود. دلیل بعدی افزایش قیمت هم رنگ پولیشی سفید است که برای کابینت های آشپزخانه انتخاب می شود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.