کابینت های ترند سال ۲۰۲۱

کابینت های ترند سال ۲۰۲۱

کابینت های ترند سال ۲۰۲۱

دنیای دیزاین و طراحی دکوراسیون داخلی همیشه در حال تغییر و تحول است. هر ساله مدل های جدید از متریال ها و رنگ های مختلف به بازار می آیند که برای هر فرد فعالی در این حوزه جذاب و چشم نواز است. یکی از مباحث مورد علاقه معماران و دیگر افراد علاقمند، ترند ها و مد های سالانه است.

آشپزخانه مهم ترین بخش هر خانه ای است. مخصوصا امروزه که آشپزخانه ها دیگر مانند گذشته در اتاقی جدا نیستند و در عوض با فضای هال ادغام شده و تنها با یک کابینت جزیره ای از هم جدا می شوند. امروزه آشپز خانه ها بیشتر دیده می شوند و بخش مهمی از دکوراسیون داخلی را به خود اختصاص می دهند. پس باید همیشه توجه لازم را به آن کرد که تا حد امکان خاص و جذاب باشد.

در این مقاله با هم کابینت ها و مدل های ترند آشپزخانه سال ۲۰۲۱ را بررسی می کنیم. اگر شما قصد دارید که آشپزخانه خود را طبق جدید ترین مد های روز دنیا طراحی کنید، ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

بعضی چیز ها هیچ وقت از مد نمی افتند!

درست است که همواره مدل های جدیدی از کابینت ها و متریال های مناسب دکور آشپزخانه وارد بازار می شوند، اما یک سری رنگ ها و طرح ها تا سالیان سال مورد علاقه افراد باقی می مانند. زیبایی آن ها به قدری زیاد است که نمی توان از آن ها گذشت. با هم چند مورد از این کابینت ها را بررسی می کنیم.

کابینت های سفید

رنگ سفید رنگی است که هیچ وقت محبوبیت خود را از دست نمی دهد. خنثا بودن این رنگ دست شما را برای طراحی دکوراسیون بقیه المان های آشپزخانه، تا حد زیادی باز می گذارد. اگر شما از کابینت های سفید در طراحی آشپزخانه تان استفاده کنید به راحتی می توانید سایر رنگ های ترند سال را وارد آشپزخانه تان کنید و مشکلی با ست شدن آن ها نداشته باشید. چرا که تقریبا هر رنگی که بخواهید در کنار سفید هم نشینی دارد و جذاب به نظر می رسد.

بعلاوه کابینت های سفید بسیار مناسب آشپزخانه های کوچک است چرا که می تواند فضا را بزرگ تر نشان دهد. پس اگر قصد دارید برای سال ۲۰۲۱ از کابینت های سفید رنگ استفاده کنید، نیازی به تامل و دودلی نیست! همین الان دست به کارشوید.

کابینت های بدون دستگیره

زمان زیادی از روی کار آمدن کابینت های بدون دستگیره نمی گذرد اما به سرعت در میان افراد پسندیده شد. سادگی و یک پارچه بودن این کابینت ها جذابیت دوچندانی به آشپزخانه شما می دهد. همچنین بعلت داشتن سطحی صاف باعث بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه شما می شود.

استفاده از چوب در تناژ های رنگی مختلف

چوب حس طبیعت و سرزندگی به انسان می دهد. علاوه بر آن المان های طرح چوب قابلبت همخوانی با انواع دکوراسیون ها را دارند. پس اگر به کابینت های طرح چوبه علاقه دارید می توانید امسال هم برای تهیه آن ها اقدام کنید.

سیاه، ترند برتر برای سال 2021

اکنون به بقیه ترند های امسال معرفی شده در سایت های معتبر خارجی می پردازیم.

رنگ سیاه برای کابینت های آشپزخانه مورد علاقه ی افراد خاصی است اما ترندی که برای امسال در نظر گرفته اند سیاه کردن حتی الامکان المان های آشپزخانه است. از میز و کاشی گرفته تا کابینت ها. در سال 2021، رنگ سیاه زغالی محبوبیت زیادی دارد. رنگ سیاه ویژگی های مثبت زیادی دارد. حس مدرن بودن را انتقال می دهد و همچنین به ندرت کثیف می شود.

برای سیاه کردن کل آشپزخانه باید خیلی جسور باشید! باید بدانید از چه جنس هایی باید استفاده کرد که حس بدی انتقال ندهد. رنگ مشکی همیشه جذابیت های خود را داشته و دارد.

بازگشتن لردر

کابینت پنتری یا لردر در قرن های گذشته هم استفاده می شد و حالا به خانه های مدرن وارد شده است. داشتن یک لردر بسیار می تواند کاربردی باشد. با تعبیه یک لردر می توانید تمام مواد غذایی را در آن بچینید. مزیت دیگر آن این است که دیگر به کابینت های دیواری نیاز ندارید و می توانید به جای پر کردن دیوار از کابینت آن را با تزئینات زیباتر کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت |

لردر یکی دیگر از قسمت های داخل کابینت است که قفسه و قفسه و کشو کشو است و به صورت تیکه تیکه جاهای بسیار زیادی برای سازماندهی مواد غذایی دارد.

سنگ مرمر

استفاده از طرح سنگ مرمر در اوپن آشپزخانه نیز یکی دیگر از ترندهای امسال است. سنگ مرمر جذابیت خاص و لوکسی به آشپزخانه شما می بخشد که اگر علاقمند به این سبک از طراحی هستید حتما باید آن را امتحان کنید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت |

 

آشپزخانه رنگی رنگی

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که از رنگ ها انرژی می گیرید و علاقه ای به استفاده از رنگ های تیره و تاریک در دکوراسیون داخلی خود ندارید، احتمالا با خواندن اولین تیتر این مقاله که درباره رنگ سیاه بود کمی ناراخت شدید 🙂 اما باید بگوییم که در ترند های سال 2021 جای خوبی برای آشپزخانه های رنگی در نظر گرفته اند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت انزو

 

استفاده از رنگ های شاد و جیغ! هرچقدر که میخواهید از پالت رنگی خود به المان های آشپزخانه اضافه کنید. شاد و بی پروا!

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت |

شما هم ترند های دیگر امسال را می شناسید؟ برایمان بنویسید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.