رفع پوسیدگی کابینت های هایگلاس

رفع پوسیدگی کابینت های هایگلاس

رفع پوسیدگی کابینت های هایگلاس

بودن در محیط های زیبا خواسته همه افرادی هست که در خانه های کوچک و بزرگ زندگی می‌کنند و می‌خواهند تنوع متفاوت را در منزل ایجاد کند.

امروزه طراحی داخلی منازل جزو مشاغل پردرآمد و پرکاربرد به حساب می آید به دلیل اینکه افراد با محیط منزل سر و کار زیادی دارد و در طول روز اوقات خود را در آن سپری می‌کنند.

در این روزها که بیماری کرونا همه را خسته کرده است؛ یک دکور مناسب و خوب می‌تواند تداعی کننده فضای بیرون باشد و همچنین به افراد کمک می‌کند تا در فضایی که تمایل دارند زندگی کنند. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که متریال های به روز را در خانه خود اجرا کنند که البته اجرای این کار نیاز به متخصصین دارد که فعالیت خود را به صورت گسترده انجام می‌دهند.

اما ما در این محتوا قصد داریم تا به طراحی آشپزخانه ها بپردازیم که به سبک مدرن اجرا می‌شود. البته که سبک مدرن یکی از سبک هایی است که باعث می شود فضای خانه زیباتر به نظر برسد و معمولاً از متریال های کمی برای طراحی آن استفاده می‌شود. این سبک دارای استانداردهایی است که توانسته است جایگاه خود را در بین سبک های دیگر پررنگ تر کند.

البته اگر این سبک را انتخاب کرده‌اید نکته مهم این است که همه طراحی داخلی منزلتان متناسب با یکدیگر انتخاب شود. برای مثال اگر بخواهید آشپزخانه را با سبک مدرن و سالن پذیرایی را با سبک کلاسیک اجرا کنید قطعاً ظاهر خوبی نخواهد داشت؛ به دلیل اینکه در سبک کلاسیک نقش و نگارهای بسیاری وجود دارد که آن را در سبک مدرن مشاهده نمی‌کنیم.

اما در دنیای دکوراسیون داخلی سبکی به آن نام نئوکلاسیک وجود دارد که ترکیب این دو سمت را به خوبی نشان می دهد.

ادامه ی مقاله ی رفع پوسیدگی کابینت های هایگلاس را بخوانید.

 

رفع پوسیدگی کابینت های هایگلاس

چه کابینتی برای سبک مدرن مناسب است؟

دنیای طراحی و کابینت سازی گسترش بسیاری پیدا کرده است که توانسته یک محیط را از سادگی خارج کند. این طراحی ها به کمک متریال های جدید و متنوع توانسته است که طراحی متناسب با سلیقه همه افراد ایجاد نماید.

کابینت های هایگلاس

کابینت های هایگلاس

اما متریالی که برای خانه های مدرن استفاده می‌شود معمولاً از مغزی ام دی اف تشکیل شده‌اند که یکی از محبوب‌ترین آنها کابینت هایگلاس می باشد.

این کابینت ها توسط روکش های پلاستیک که بر روی آن ها به صورت فشرده است به کار می‌رود که به آن پلکسی گلاس هم گفته می شود.

کابینت، های گلاس مناسب ترین کابینتی است که برای خانه های مدرن استفاده می شود. زیرا درخشش و سادگی سطح این کابینت ها می تواند یک فضا را متناسب با استانداردهای سبک مدرن ایجاد کند. برای همین بهتر است از کابینت های هایگلاس برای خانه های مدرن خود استفاده کنید که قابلیت استفاده از این کابینت ها در آشپزخانه های کوچک باعث می شود که افراد بسیاری بتوانند خانه های خود را متناسب با سلیقه خود تزیین کنند.

 

کابینت هایگلاس برای چه فضاهایی مناسب است؟

این کابینت ها بهترین گزینه ای هستند که می‌توان از آنها برای خانه هایی که نور کافی دریافت نمی کنند باشند.

کابینت

کابینت

به دلیل اینکه سطح آنها براق و درخشنده است‌. زمانی که نور مصنوعی به آنها تابیده می شود محیط را بزرگتر نشان می دهد. البته انتخاب رنگ در این کابینت ها تاثیر بسیاری در نوری که در محیط پخش می‌شود دارد.

برای مثال اگر رنگ های تیره را انتخاب می کنیم قطعاً باید بدانید که این رنگ ها بازتاب نور زیادی ندارند و معمولاً بیشتر این انعکاس نور دیده می‌شود که از رنگ سفید برای کابینت ها استفاده شود.

 

نگهداری از کابینت های هایگلاس

کابینت ها به مرور زمان دچار فرسودگی می‌شوند و همین موضوع افراد را مجبور می‌کند که به فکر بازسازی و تعمیر آنها باشد. البته همانطور که می دانید با توجه به قیمت‌های بازار و نوسانات شدید آن بهتر است که از کابینت های خود و سایر المان های موجود در منزل به خوبی نگهداری کنید و اگر احساس می کنید که آنها نیاز به تعمیر دارند آنها را تا حدی که ممکن است خودتان تعمیر نمایید.

هایگلاس

هایگلاس

اما نکته مهم اینجاست که نحوه مراقبت از هر کدام از کابینت ها متفاوت است اما به طور کلی مواردی هستند که در خصوص کابینت ها و نحوه نگهداری آنها مشترک می باشد. برای مثال در کابینت های هایگلاس به دلیل این‌که برجستگی و فرورفتگی روی آن وجود دارد گرد و غبار روی آن سطح می‌نشیند.

برای همین موضوع بهتر است که کابینت‌ها را به طور مداوم گردگیری کنید. اگر کابینت هایی دارید که ذرات چربی بر روی آنها وجود دارد بهتر است که از اشباع این چربی ها جلوگیری کنید و آن را به صورت هفتگی و روزانه گردگیری کنید.

برای تمیز کردن کابینت هایگلاس بهتر از پارچه های نخی استفاده کنید و آنها را به آب گرم آغشته نمایید استفاده از مواد شوینده بسیار قوی برای این کابینت ها مضر است.

 

چند نکته درباره کابینت هایگلاس

این کابینت ها بهتر است که به درستی نگهداری شوند و خط و خش بر روی آنها ایجاد نشود به دلیل اینکه مغزی آنها ام دی اف است و زمانی که خط و خش بر روی آن مشاهده می‌شود افراد فکر می‌کنند که می‌توانند آنها را به راحتی پوشش دهند.

اما اگر آب و رطوبت به درون آن نفوذ کند؛ تعمیر آن کار دشواری می شود و به مرور زمان کابینت تغییر رنگ می دهد.

نکته بعدی استفاده از المان هایی است که افراد بر روی کابینت های گلاس قرار می‌دهند.

وجود فشار و اشیای تیز و برنده بر روی این کابینت ها نباید استفاده شود. به دلیل اینکه سطح آن از پلاستیک فشرده تشکیل شده است و ممکن است در اثر حرارت و خط و خش دچار آسیب دیدگی شود.

تمیز کردن این کابینت ها باعث ماندگاری بیشتر آنها می‌شود به دلیل اینکه سطح کابینت ها صاف و صیقلی است و تمیز کردن آنها به راحتی صورت می گیرد.

اگر رنگ سفید را برای آشپزخانه انتخاب می کنید مطمئن باشید که زمانی که نور بر روی آن تابیده می شود؛ قطعاً فضای دلبازتری را در آشپزخانه خواهید داشت.

بسیاری از افرادی که طراحی مدرن را انتخاب می‌کنند که کابینت های سفید را برای خانه های کوچک و کابینت های تیره را برای خانه‌های بزرگ در نظر می‌گیرند.

سعی کنید از این کابینت ها برای صفحه کابینت کانتر استفاده نکنید به دلیل اینکه مقاومت آن در برابر ضربه پایین است و خط و خش بر روی آنها ایجاد می شود این ورقه ها بهتر است در ظاهر آشپزخانه استفاده شوند و به عنوان کابینت ها در نظر گرفته شوند.

بهترین راهکاری که می‌توان برای این کابینت ها استفاده کرد مراقبت و نگهداری روزانه است. البته ممکن است اگر هر روز بخواهید کابینت ها را تمیز کنید برایتان کار سختی باشد و یا اینکه شاغل هستید و فرصت نمی کنید که هر روز کار گردگیری را انجام دهید.

در این صورت می‌توانید تمیزکاری را به صورت هفتگی یا ماهیانه کابینت ها را انجام دهید تا از ورود حشرات و یا اشباع ذرات بر روی کابینت ها جلوگیری کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.