صفحه کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

صفحه کابینت کوارتز و کورین برای طراحی کابینت های آشپزخانه تنها گزینه هایی هستند که می‌تواند نظر مشتریان را جلب کند.

البته این به معنی بی کیفیت بودن متریال های دیگر نیست اما صحبت ما نشان از محبوبیت و مرغوبیت این کالا می دهد معمولاً این متریال در دسته طراحی و دیزاین منازل در یادداشت های طراحان و معماران وجود دارد که از این متریال به عنوان یک گزینه محبوب استفاده می کنند.

 

صفحه کابینت کوارتز در دکوراسیون آشپزخانه

امروزه مشخص شده است که بیشتر طراحان این متریال را برای کانترتاپ های آشپزخانه جایگزین گرانیت کردند و به عنوان یک متریال محبوب که آن را در تمامی آشپزخانه های لوکس به کار می گیرند.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

در انجمن ملی آشپزخانه در آخرین گزارش هایی که در مورد گرایش های روز عنوان شده است محبوبیت کوارتز در ۵ سال اخیر بسیار افزایش یافته و تمایل به استفاده از گرانیت بسیار کاهش پیدا کرده است.

طراحان بسیاری در این نظرسنجی طرفدار طراحی‌هایی با متریال کوارتز بودند که هرسال این پیگیری‌ها و روند طراحی در آشپزخانه انجام می‌شود و طبق نظرسنجی ها آن محصول بررسی می شود.

از نظر مشتریان هم ۴۱ درصد انتخاب گرانیت را برای پروژه های نوسازی کابینت آشپزخانه اعلام کردند و سایر افراد را به گرانی ترجیح دادند.

 

مقاومت کوارتز

این متریال برعکس سنگ گرانیت توسط مهندسان ساخته شده و یک محصول به وجود آمده توسط نیروهای انسانی بوده است.

صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز

هنگامی که از کوارتز صحبت می کنیم قطعاً مقاومت آن در ذهن ما نمایان می‌شود. این متریال در برابر لک و خط و خش بسیار مقاوم است و نگهداری از آن نیاز به چیزی ندارد و مانند سنگهای گرانیت قرار دادند و با دستمال کشیدن بر روی آن به راحتی سطح پاکیزه می گردد.

پاکیزه کردن کانترتاپ های کوارتز بسیار آسان است و نیاز به استفاده از مواد مختلفی برای پاکیزگی آن نمی باشد.

 

هماهنگی کوارتز با سبک های مختلف

برخلاف گرانیت که پروسه طبیعی ساخته شدن آن در رنگ و طرح های محدودیت دارد اینگونه طرح ها و رنگ های متفاوتی تولید کنندگان می توانند کانترتاپ های کوارتر را در شکل های مختلفی و به صورت سفارشی بسازند که تقریباً نمونه های متفاوتی از آن را می توان در طراحی داخلی آشپزخانه ها مشاهده کرد.

این متریال به سطحی درخشان و صاف شهرت دارند که جلوه آن در آشپزخانه فراتر از چیزی است که تصور می کنید برای مثال برخی کانتر تاپ های کوارتز هستند که دارای ظاهری متفاوت و چرم مانند می باشند که می توان از آن در سبک روستیک استفاده کرد.

 

استفاده از کوارتز از نظر هزینه

این متریال به دلیل دوامی که دارد از لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد البته که نسبت به متریال های دیگر هزینه بیشتری دارد اما باید به این موضوع هم دقت داشته باشید که دوام و ماندگاری آن هم نسبت به متریال های دیگر چند برابر است.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

اهمیت صفحه کابینت در آشپزخانه

اهمیت طراحی آشپزخانه از زمانی بیشتر شد که متریال های متنوعی در دنیای طراحی وارد شده اند.

هرچه که زمان می گذرد طیف این محصولات گسترده تر می شود و برای خانه هایی نظیر خانه های کوچک هم می توان طراحی هایی زیبا و لوکس انجام داد.

اما در آشپزخانه بیشترین المان که دیوارها را پوشش می دهد کابینت ها هستند. بر روی کابینت ها صفحه هایی قرار داده می شود تا بتوان به راحتی بر روی آن ها آشپزی کرد، مشغول به خرد کردن سبزیجات و خوراکی ها شد و بسیاری دیگر.

صفحه های کابینت باید در گام اول مقاوم باشند. اینکه یک متریال ارزان قیمت را انتخاب کنیم و آن را در طراحی آشپزخانه به کار ببریم کافی نیست.

گاهی باید هزینه کرد تا یک عمر با خیال آسوده آشپزخانه ای ایمن داشته باشیم و دیگر نگران هزینه های اضافی نباشیم.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.