صفحه کورین چیست؟

صفحه کورین چیست؟

صفحه کورین چیست؟

کورین یا به عبارت دیگر سنگ سخت به متریالی گفته می‌شود که به طور انحصاری برای استفاده روی صفحه کابینت ها تولید می گردد .

این متریال برای انواع سطوح مناسب می باشند و نمی‌توان مصالح مناسب مشابه آن را پیدا کرد که مناسب طراحی آشپزخانه ها باشد .

در ایران کورین به عنوان سنگ مصنوعی شناخته می‌شود و دلیل این موضوع هم شباهت زیاد آن به سنگ طبیعی است .

برای همین به آن سنگ مصنوعی گفته می شود .بهتر است که بدانید برندهای مختلفی آن را تولید می‌کند و در مدل های متنوعی به بازار عرضه می کند و از طرف دیگر به دلیل اینکه این سنگ شبیه به سنگ طبیعی است می توانید طرح های ساده آن را برای طراحی داخلی آشپزخانه به کار ببرید.

این متریال همانند متریال های دیگر دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد که باعث می شود برای استفاده از سطوحی مانند صفحه‌کابینت ،صفحه کانتر ،جزیره آشپزخانه از آن استفاده شود و گزینه مناسبی باشد.

 

صفحه کورین چیست؟

نام کورین از کدام کشور آمده؟

نام کورین متعلق به یک شرکت آمریکایی می باشد که برای اولین بار این محصول را تولید کرده که به عنوان آن شناخته می‌شوند .

این محصول را برندهای مختلف آن را تولید کردند و معمولاً نام کورین را با نام برندها در بازار می‌توان شناخت برای مثال کورین ال جی و کورین سامسونگ.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

ویژگی های کورین چیست؟

یکی از ویژگی هایی که این سنگ های مصنوعی دارند قابلیت اتصال بدون درز هستند .

این به عنوان مهمترین ویژگی سنگ ها به حساب می آید و در هنگامی که می‌خواهیم آن را در طراحی داخلی آشپزخانه به کار ببریم محل اتصال قطعات به وسیله چسب های مخصوص به یکدیگر چسبانده می‌شود و در نهایت از طریق ساب زدن و پولیش درز آنها کاملا از بین می رود.

ضخامت این سنگ ها مشخص می باشد اما در صورت نیاز شما می‌توانید ضخامت آن را تغییر دهید.

صفحه کورین

صفحه کورین

مزیت دیگر آن سطح غیر متخلخل می باشد. به دلیل اینکه خط و خش را روی خود نشان می‌دهند این باعث می شود که به عنوان مزیت آن در نظر گرفته شود.

در این صورت نفوذ مایعات و آب درون آن امکان‌پذیر نیست و مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهند.

اگر آب فراوانی بر روی این صفحه ها ریخته می شود نگران نباشید به دلیل اینکه آنها بسیار مقاوم هستند و نفوذ مایعات را به درون خود قبول نمی کند.

مورد بعدی قابلیت ترمیم تعمیرپذیری است. این به عنوان یک ویژگی بارز در متریال ها به حساب می آید که برای صفحه کابینت معمولا گزینه قابل توجه است.

با گذشت زمان دیگر ظاهر آشپزخانه و صفحه کابینت منزل تان تغییر می کند شما به راحتی می توانید این صفحه های کابینت را تعمیر و یا خط و خش آنها را برطرف کنید.

استفاده از سمباده و پولیش می‌تواند صفحه کابینت را مانند روز اول تمیز و صاف نشان دهد. این ویژگی شاخص مهم کورین می باشد که در هنگام خرید کارشناسان آن را به شما قطعا خواهند گفت.

صفحه کابینت

صفحه کابینت

قابلیت خم پذیری. زمانی یک متریال مرغوب می باشد که قابلیت انعطاف پذیری و خم پذیری بالایی خواهد داشت. کمتر متریالی در طراحی آشپزخانه وجود دارد که هم سخت باشد و هم قابلیت اجرا بر روی سطوح خم را هم داشته باشند.

تنوع طرح و رنگ در برندهای ایرانی و خارجی باعث شده است که صفحات کورین برای هر فضایی مناسب باشد. این موضوع بسیار چشمگیر بوده است و هر سلیقه ای را راضی نگاه می دارد .

کورین معمولا دارای طرح‌هایی مانند سفید براق و همینطور بوده است که تنوع آن بسیار بالاست.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت مدرن

 

مواردی که میتوان از کورین استفاده کرد

علاوه بر صفحه کابینت می‌توان به عنوان زیرشویی در سرویس بهداشتی هم از آن استفاده کرد .در محیط‌هایی که آب فراوانی وجود دارد این متریال نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.