ناگفته های بازار کابینت

ناگفته های بازار کابینت

ناگفته های بازار کابینت

آنچه که در بازار کابینت ها به شما نمی گویند

معمولاً هنگامی که به خرید می روید فروشندگان کمتر از معایب محصولات خود صحبت می‌کنند، که فروش آنها کمتر نشود و محصولشان به فروش رسد.

آنها بیشتر از محاسن کار با شما سخن می گویند و در صورتی که مشتری درباره معایب از آنها بپرسد معمولا پاسخگو نیستند.

باید توجه داشت در کنار ظاهر زیبای کابینت ها، معایبی در متریال برخی از آنها وجود دارد که شاید برای محیط مورد نظر شما مناسب نباشد.

در ابتدا با معایب کابینت هایگلاس شروع میکنیم.

در کنار زیبایی‌هایی مانند درخشندگی، مقاومت و کیفیت نسبتا بالایی که کابینت های هایگلاس دارند، معایبی نیز وجود دارد که در انتخاب افراد تاثیرگذار است.

 

ناگفته های بازار کابینت

مورد اول امکان آسیب ناشی از رطوبت موجود

همانطور که می‌دانید مغزی ورق هایگلاس از جنس ام دی اف می باشد که معمولاً در برابر رطوبت و آب کمتر مقاومت دارد و برای همین نباید آن را با آب شستشو دهید.

بدلیل استفاده از چنین متریالی بعنوان مغزی کابینت های هایگلاس، باید مراقب این کابینت ها باشید تا آسیب پذیری کمتری برای آنها اتفاق بیفتد.

بازار کابینت

بازار کابینت

اما چه زمانی رطوبت به مغزی ورق هایگلاس نفوذ می کند، هنگامی که مایعات به طور مستقیم بر روی آن ها قرار می‌گیرد باعث آسیب می شود و رطوبت به درون آن نفوذ می‌کند.

در مدت طولانی آسیب آن بیشتر می‌شود و شما مجبور می شوید که آن را تعویض نمایید.

این کار علاوه بر اینکه ظاهر آشپزخانه شما را تغییر می دهد، موجب می شود هزینه‌های گزافی هم برای تعمیرات آن پرداخت کنید.

اما همیشه موردی وجود دارد که باید به آن توجه کنید اگر افراد از وسایل و تجهیزات خود به خوبی نگهداری کنند و راههای نگهداری آن را به درستی آموزش ببینند می‌توانند برای سالیان سال آن متریال و المان ها را در اختیار داشته باشند.

 

مورد دوم استفاده از یونیت pvc برای اطراف سینک است

همانطور که می دانید در هنگام شستشو ممکن است آب را به کناره های اطراف سینک هدایت کنیم تا بتوانیم آن را شستشو دهیم.

بهتر است برای این قسمت کابینت هایی با متریال متفاوت قرار دهیم که بهترین آنها از جنس یونیت پی وی سی است.

این متریال در برابر رطوبت و آب مقاومت بسیاری از خود نشان می‌دهد و اغلب کابینت سازان این مورد را به افراد پیشنهاد می دهند.

 

مورد سوم آب بندی اتصالات برش خورده است

در مورد جذب آب در ابتدا با شما صحبت کردیم و این موضوع که کابینت‌ ها و المان ها آب بندی شوند موضوع مهمی است.

برای مثال هنگامی که قسمت برش خورده را با چسب آکواریوم پوشش می‌دهید می توانید برای مدت طولانی آن را مقاوم سازی کنید.

 

مورد چهارم استفاده از متریال مناسب برای صفحه روی کابینت است

معمولاً برای صفحه روی کابینت از متریال های نفوذناپذیر باید استفاده شود این مورد بسیار کارآمد است و مواردی مانند کورین مناسب‌ترین گزینه برای طراحی داخلی آشپزخانه می باشد.

 

مورد چهارم تیزی لبه ها

کمتر افرادی به گوشه کابینت های هایگلاس توجه می کنند اما زمانی که آنها در طراحی داخلی آشپزخانه اجرا می شود در هنگامی که مشغول کار هستید ممکن است ناخودآگاه دستتان به گوشه کابینت ها برخورد کند و دچار آسیب دیدگی شود.

کابینت

کابینت

در طرح‌های حجمی و کنج ها و گوشه هایی که قطعات برش خورده با روش اتصال فارسی به هم متصل می‌شوند لبه های تیزی به وجود می‌آید.

این اشکال در کابینت ام دی اف هم دیده می شود که با سمباده کاری کمی مرتفع می شود.

در کابینت های هایگلاس این میزان تیزی بیشتر است و اگر بخواهیم آن را سمباده کاری کنیم، زیبایی های آن کاسته شده و جلوه‌های اولیه خود را نخواهد داشت.

شما میتوانید با حفاظ های مخصوص لاستیکی که برای گوشه های تیز و برنده وجود دارند در طراحی داخلی برای کابینت ها استفاده کنید.

برش دادن لاستیک و چسباندن به گوشه کابینت‌ها معقول است و با این تفاسیر، هم می‌توانید کابینت های هایگلاس را داشته باشید و هم از آسیب‌پذیری گوشه‌ کابینت جلوگیری کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.