کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت

کابینت ممبران چیست؟

کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت آشپزخانه در سبک کلاسیک به شمار میرود. که به واسطه هنر دستگاه سی ان سی بر روی ورق ام دی اف خام و دستگاه پرس وکیوم میباشد؛

در واقع وکیوم، روکشی با طرح ها و رنگ های مختلف است که طبق سلیقه شما انتخاب و پس از سی ان سی برروی ام دی اف خام به واسطه چسب و فشار چسبیده میشود، به همین دلیل است که به کابینت ممبران، کابینت وکیوم هم میگویند.

اما یکی از بهترین رنگ کابینت ممبران ، رنگ سفید است که ذات کابینت های ممبران به واسطه داشتن ستون، سر ستون، گل و تاج در کابینت های ممبران و البته ذوق طراحان کابینت زیبایی یک دست سفید کابینت های ممبران را دوچندان کرد. به چه صورت؟!

در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی کابینت ممبران سفید و طلایی بپردازیم.

 

کابینت سفید طلایی ممبران

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر اول

براقیت و جلوه زیبای فلز طلا همیشه برای انسان ها خیره کننده و جذاب بوده ، از این رو در دکوراسیون داخلی همیشه ترکیب رنگ طلایی با سایر رنگ مورد استفاده قرار میگرفته ، مبلمان ، کاغذ دیواری ، قاب عکس و …. همگی نمونه های بارزی از استفاده رنگ طلایی در  دکوراسیون داخلی هستند . 

شاید تا به حال این جمله و یا این توصیه را از سوی طراحان داخلی شنیده باشید که از رنگ طلایی در آشپزخانه استفاده نکنید ،  این توصیه تا حدود زیادی درست است اما نه به طور صد در صد ، بسیاری از طراحان خبره استفاده از رنگ طلایی را به صورت یک مینیمال (جزئی ) در فضا را میپسندند و تحسین میکنند.

در این مقاله سعی بر این است تا به استفاده جزیی اما چشمگیر از رنگ طلایی با تلفیق عمده رنگ سفید در محیط آشپزخانه برای ساخت کابینت سفید طلایی پرداخته شود.

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر دوم

کابینت آشپزخانه سفید طلایی کلاسیک :

همانطور که در بخش کابینت ممبران ذکر گردید ، عمده استفاده از این نوع کابینت در سبک کلاسیک میباشد .

از این رو استفاده از رنگ طلایی موجب تبدیل فضای آشپزخانه به فضایی لوکس میشود . خصوصیت بارز سبک کلاسیک وجود سر ستون ها و ستونهای منبت کاری شده میباشد .

به همین خاطر ترکیب رنگ سفید برای کابینت به همراه استفاده از رنگ طلایی برای سر ستون ها و منبت ها ( به عنوان مینیمال ) ، یکی از ترکیب رنگ های رایج در اجرای کابینت آشپزخانه ممبران میباشد .

اما نکته ای که باید خیلی به آن دقت نمود این است که تنالیته و مات یا براق بودن رنگ طلایی از اهمیت بسیاری برخوردار است .

این موارد در طراحی 3 بعدی قبل از اجرا  با آن نوع سرستون و منبت و روکشی که موجود در بازار است ممکن است  متفاوت باشد ، جدا از این که بسیاری از کابینت سازان داخلی از این ترکیب رنگ استفاده میکنند پیشنهاد میشود قبل از انتخاب رنگ طلایی از کیفیت واقعی رنگ برای منبت ها و سر ستون ها مطمئن شوید .

به علاوه استفاده از این رنگ میتواند در مواردی مانند دستگیره های کابینت ، شیرآلات ، لوستر و یا کاشی بین کابینتی صورت بپذیرد .

رنگ طلایی در مجاورت نور :

همچنین نکته دیگری که در استفاده از رنگ طلایی باید در نظر گرفته شود ، تابش نور است ، وقتی که این رنگ به خصوص نوع براق آن در معرض نور طبیعی قرار میگیرد .

باعث اذیت کردن چشم میشود بنابراین نباید در قسمت هایی از کابینت آشپزخانه تان که در معرض نور مستقیم هستند در استفاده این رنگ زیاده روی کنیم .

کاربرد رنگ طلایی در سبک طراحی :

به دلیل جلوه زیاد و درخشندگی رنگ طلایی ، این رنگ تاثیر زیادی در تبدیل کردن محیط آشپزخانه به فضایی لوکس دارد و عمدتا رنگ طلایی در طراحی به سبک کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرد .

بنایراین  به دلیل تجملاتی بودن سبک کلاسیک و رنگ طلایی ، اجرای کابینت ممبران سفید طلایی برای آشپزخانه های کوچک از نگاه طراحی کار زیبایی تصور نمیشود .

در نهایت با تمام مواردی که ذکر گردید کابینت ممیران سفید طلایی یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین سبک های کابینت آشپزخانه میباشد ولی زییایی آن خیلی مشروط به میزان و سلیقه استفاده از رنگ طلایی در کابینت آشپزخانه میباشد .

در ادامه شما را به بازدید از طرح های کابینت ممبران سفید طلایی گروه کابینت و دکوراسیون گریت دعوت میکنیم

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر سوم

همانطور که مشاهده میکنید  رنگ طلایی در قسمت های سر ستون ، و پاستون و گل برجسته روی هود پیاده سازی شده است .

همچنین رنگ لوستر و دستگیره ها نیز رنگ طلایی در نظر گرفته شده است ، به علاوه اکسسوری های دیگری در این طرح وجود دارند که میتوانند به رنگ طلایی باشند مثل شیر سینک یا میله حوله خشک کن .

 عکس بعدی مشابه طرح بالاست که برای گل ها و سر ستون ها و پاستون ها از رنگی مشابه رنگ درب ها استفاده شده است که با مشاهده عکس پایین  جلوه زیبای رنگ طلایی را بیشتر حس خواهید کرد .

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر چهارم

در طرح کابینت آشپزخانه ممبران سفید طلایی زیر از رنگ طلایی برای حاشیه درب ها و تاج به علاوه سر ستون ها استفاده شده است که جلوه ای خاص به آشپزخانه بخشیده است.

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر پنجم

طرح پایین طرح یک آشپزخانه کامل لوکس به سبک رومی سلطنتی است، که استفاده از رنگ های طلایی و برنزی در حاشیه ها جلوه ای سلطنتی به آشپزخانه بخشیده است.

کابینت ممبران سفید و طلایی تجلی شکوه وعظمت تصویر ششم

کلام آخر:

رنگ طلایی حس اشرافی را القاء میکند و جزء دسته رنگ های گرم به حساب می آید، اگر شما از طرفداران محیط اشرافی و سلطنتی هستید و سبک کلاسیک کابینت ممبران را میپسندید، کابینت ممبران سفید طلایی یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما برای کابینت آشپزخانه تان است.

از اینکه با گریت بودید از شما سپاسگذاریم.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]