کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت ها یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آشپزخانه می باشند و رنگ و سبک آنها تاثیر چشمگیری در دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما دارد.

کابینت های آشپزخانه انواع بسیار متنوعی دارند که یکی از آنها کابینت آشپزخانه روکش چوب می باشد که در این مقاله قصد داریم به شما مزایا و معایب این کابینت ها را معرفی نماییم با ما همراه باشید.

پیشنهاد نویسنده: کابینت روکش چوب

 

کابینت آشپزخانه روکش چوب

  • چرا کابینت آشپزخانه روکش چوب را انتخاب کنیم

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات از گذشته تا به امروز کابینت کلاسیک می باشد که اغلب با استفاده از چوب های طبیعی طراحی می‌شد اما امروزه به دلیل گران قیمت بودن چوب طبیعی و دشواری در طراحی و ساخت و کمیاب بودن بعضی از چوب ها و غیره باعث شده است که قیمت کابینت تمام چوب آشپزخانه بسیار گران قیمت تمام شود و بسیاری از علاقمندان به هنر کلاسیک را از خرید این کابینت ها پشیمان سازد اما اگر شما شکل و ظاهر چوب علاقه‌مند می باشید می توانید کابینت روکش چوبی را جایگزینی این نوع کابینت ها کنید و از تمام زیبایی های کابینت کلاسیک چوبی با قیمت کمتری بهره‌ مند شوید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر یک

در این سری از کابینت ها بدنه از جنس چوب ام دی اف ، چارچوب فلزی و غیر دارند و سپس روکش چوبی بر روی آن اجرا شده که همین باعث شده است تا این کابینت ها با زیبای هرچه بیشتر مورد پسند بسیاری از افراد قرار گیرد در واقع شما با طراحی و خرید کابینت آشپزخانه روکش چوبی می توانید خانه ای زیبا و گرم داشته و با قیمتی بسیار پایین تر از کابینت های تمام چوب از همان ظاهر جذاب و مزایای آن بهره مند شوید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر دو

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • انواع روکشهای چوبی

این کابینت ها انواع مختلفی دارند و بر حسب نوع کاربرد یا سلیقه شما می توان از روکش هایی با  چوب مصنوعی یا روکش هایی که با چوب طبیعی ساخته شود و در طراحی استفاده کرد هر کدام از این روکش های نام برده شده دارای معایب و مزایایی میباشد که اگر شما قصد یک انتخاب آگاهانه را دارید لازم است این موارد را بدانید.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر سه

اغلب چوبهای طبیعی به کار گرفته شده در کابینت های آشپزخانه روکش چوبی می ‌توان به مواردی مثل چوب گردو، بلوط، سر ، راش، افرا و غیره اشاره کرد در روکش های مصنوعی نیز می توان به نوع ملامینه ،پی وی سی، اکریلیک ، ام دی اف هایگلاس و لترون اشاره کرد.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر چهار

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • مزایای کابینت روکش چوب طبیعی

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر پنج

کابینت روکش چوب فضایی صمیمی و گرم برای شما ایجاد می نماید این کابینت ها انعطاف پذیر بوده و می توان طرح های کلاسیک را به خوبی بر روی آنها اجرا نمود علاوه بر آن پوشش دهی بالایی در فضای کلی آشپزخانه شما دارد.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

  • معایب کابینت روکش چوب طبیعی

این کابینت ها در برابر حرارت و رطوبت مقاومت پایینی دارد و در برابر مواد شیمیایی و ضربه نیز آسیب پذیر می باشد.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر شش

اگر از اینگونه کابینتها برای آشپزخانه خود استفاده می کنید نباید قفسه ها را بیش از حد  سنگین نمایید زیرا باعث دفرمه شدن آن و یا در اصطلاح شکم دادن آن می گردد.

 

  • روکش های مصنوعی در ساخت کابینت های آشپزخانه

کابینت آشپزخانه روکش مصنوعی یکی از نمونه های پرطرفدار کابینت چوبی می باشد. این گروه‌ کابینت ها معمولاً از دوام و عمر بالاتری نسبت به کابینت چوبی طبیعی برخوردار می باشد ؛علاوه بر آن نگهداری از آنها ساده تر بوده و ارزان تر می باشد.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر هفت

عمر بالا ،دوام ،درخشندگی ،استحکام، قیمت پایین‌ تر و غیره از مهمترین دلایل انتخاب این نوع از کابینت ها می باشد .

با آگاهی از تمام معایب و مزایای کابینت روکش چوبی مصنوعی شما می ‌توانید خریدی مناسب و اگاهانه داشته باشید.

 

  • مزایای کابینت روکش چوب مصنوعی

  1. قیمت مناسب تر نسبت به چوب طبیعی
  2. در صورتی که آسیب ببینند ترمیم پذیر می باشند و شما می توانید آنها را تعمیر کنید
  3. شستشو و تمیز کاری آسان
  4. نصب راحت و آسان تر نسبت به کابینت تمام چوب
  5. ایجاد فضای لوکس شیک و زیبا

 

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر هشت

 

  • معایب کابینت روکش چوب مصنوعی

  1. کابینت روکش چوب مصنوعی نسبت به سایش و خرابی آسیب پذیر است
  2. در معرض نور مستقیم خورشید نباید قرار بگیرد

 

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر نه

 

  • قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب

به طور کلی باید گفت که قیمت کابینت آشپزخانه روکش چوب بر حسب کیفیت مواد سازنده و تشکیل دهنده آن، نوع روکش، ابعاد، متراژ و موارد دیگر از این قبیل محاسبه می شود طبیعتاً روکشهای چوبی گران قیمت تر و روکش های مصنوعی به نسبت ارزان تر هستند.

کابینت آشپزخانه روکش چوب تصویر ده

با انتخاب کابینت روکش چوب شما خانه ای  منحصر به فرد و زیبا خواهید داشت این نوع کابینت ها با قیمت کمتر و مناسب ‌تر همان جذابیت و گرمای کابینت تمام چوب را وارد فضای آشپزخانه شما کرده و فضایی جذاب و گرم و صمیمی ایجاد می نماید.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.