کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک

کابینت سفید رنگ گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه های کوچک

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد احتمالاً طراحان  اولین رنگی که برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما پیشنهاد می کنند رنگ سفید می باشد.

این رنگ با خصوصیات باور نکردنی و فوق العاده ای که دارد انتخاب مناسبی برای فضای آشپزخانه ها بخصوص آشپزخانه های کوچک و یا کم نور می باشد .

نقش اصلی کابینت آشپزخانه ایجاد نظم و سازماندهی وسایل مورد نیاز این فضا می باشد و کابینت ها برای این منظور تعبیه می شوند اما به این دلیل که کابینت ‌ها فضای زیادی از دیوار آشپزخانه را به خود اختصاص می‌ دهند و در دکوراسیون داخلی و ظاهر کلی آشپزخانه نقش  بسیار مهم و تاثیرگذاری دارند بخصوص در طراحی های امروزه اغلب به صورت اپن طراحی می‌شوند و از فضای نشیمن کاملاً قابل رویت است انتخاب رنگ کابینت ها بسیار مهم بوده و تاثیر چشمگیری در دکوراسیون کلی منزل شما دارد.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک

5 دلیل که به شما میگوید چرا از کابینت های سفید رنگ برای آشپزخانه های کوچک استفاده کنید

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک تصویر اول

  1. رنگ سفید انعکاس نور خوبی دارد یعنی در واقع نوری که از فضا اطراف خود دریافت می‌کند را کاملا به محیط باز می گردانند و مثل یک منبع نوری در فضای آشپزخانه شما عمل کرده و با خطای دیدی که ایجاد می کند باعث افزایش حجم و فضا می شود؛ در مقابل این رنگ رنگ‌ های تیره مثل رنگ مشکی نور را به خود جذب کرده و اجازه انعکاس نمی دهد به همین دلیل است که رنگ ‌های تیره باعث می ‌شوند فضا بسته به نظر برسد.
    کابینت های سفید رنگ یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه های پیش روی شما برای فضاهای کوچک می باشد که  باعث می‌شود فضای  شما بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد.
  1. این رنگ آرامش دهنده و شاد می باشد و با به کارگیری این رنگ به خصوص در فضاهای کوچک باعث افزایش بازدهی و ارتقاء روحیه می شوید.
  2. به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شده و به راحتی می توانید فضای فوق العاده و چیدمانی متعادل و زیبایی را ایجاد کنید. با طراحی کابینت های سفید رنگ برای اشپزخانه متزلتان شما می توانید هر نوع دکوراسیون را در فضای نشیمن و پذیرایی طراحی کرده  بدون اینکه نگران این موضوع باشید که فضای شما ناهماهنگ می باشد.
  3. این رنگ باعث القای حس پاکیزگی می شود و باعث می شود که فضای شما همیشه پاکیزه و تمیز به نظر برسد .
  4. استفاده از این رنگ برای کابینت ها باعث می شود که فضا منظم به نظر برسد یکی از خاصیت های رنگ سفید این است که به سادگی فضا کمک کرده و از شلوغی محیطی می کاهد و به خصوص برای فضاهای کوچک بسیار مناسب و کاربردی است.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

انواع کابینت های سفید رنگ مناسب برای آشپزخانه های کوچک

اغلب برای آشپزخانه های کوچک از کابینت  مدرن استفاده می کند. این کابینت ها در نهایت سادگی طراحی شده اند و ظاهر آن ها از طرح های شلوغ و پر زرق و برق دور می باشد حتی برخی از آنها فاقد دستگیره می باشد.

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک تصویر دوم

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک تصویر دوم

این موضوع یعنی سادگی در طراحی به بزرگتر دیده شدن فضای شما کمک می کند لازم است این موضوع را در نظر داشته باشید که هر چه فضای شما کوچکتر باشد شما باید از چیدمان ساده تری استفاده کنید تا فضا شلوغ به نظر نرسد و فضایی ساده ،منظم، آرام و دنج را برای خود طراحی کنید و در مقابل در فضاهای خیلی بزرگ باید با چیدمان شلوغ تر و طرح ها ی زیبا و پیچیده مانند طرح های سبک کلاسیک از سردی فضاها بکاهیم و باعث ایجاد صمیمیت در آن شویم .بنابراین توضیحات  کابینت های مدرن انتخابی مناسب برای فضاهای کوچک می باشد.

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک تصویر سوم

نوعی از این کابینت های مدرن به صورت براق می باشد که به آنها کابینت های گلاس گفته می‌شود در واقع کابینت هایگلاس سفید یک انتخاب مناسب برای فضاهای کوچک می باشد زیرا علاوه بر اینکه رنگ سفید خود بازتاب نور داشته و باعث بزرگتر دیده شدن فضا می شود براقیتی  که در کابینت های هایگلاس وجود دارد باعث می شود که نور انعکاس بیشتری را در فضا داشته باشد.

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک تصویر چهارم

با این وجود اینکه با هیچ محدودیتی ندارید که حتماً از این کابینت های مدرن برای آشپزخانه خود استفاده کنید کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک یکی دیگر  از گزینه های می باشد که شما اگر قصد استفاده از کابینتهای مدرن را ندارید می توانید از آن ها استفاده کنید.

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک

برخلاف سبک مدرن که در نهایت سادگی طرح می‌شود در دو سبک کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک کابینت ها چندان ظاهر ساده ای ندارد و با المان ها و طرح های اشرافی که دارند فضای با شکوه و نوستالژیک را برای شما فراهم می کند.

با توجه به مشخصات ظاهری که گفته شد کاملا قابل درک می باشد که استفاده از کابینت های کلاسیک پرکار برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسبی نمی‌باشد اما اگر که قصد استفاده از این کابینت ها را دارید پیشنهاد می شود که نوع ساده تر آن یا کابینت هایی که دارای طرح های درشت و ساده تر می باشد استفاده کنید نسبت به کابینت کلاسیک کابینت های سبک نئوکلاسیک از پیچیدگی در طراحی کمتری برخوردار می باشد و به نسبت کابینت های کلاسیک برای فضاهای کوچک تر مناسب تر میباشد.

نئو کلاسیک طراحی مابین مدرن و کلاسیک اروپایی می باشد و به نسبت دارای طرح های لطیف تر و نرم تر بوده و در  بیننده باعث ایجاد احساس امنیت و  آرامش میشود.

اگر به سبک کلاسیک علاقه مند هستید اما فضای شما خیلی کوچک می باشد پیشنهاد می شود که از سبک نئوکلاسیک برای آشپزخانه کوچک خود استفاده نمایید برای کابینت های سبک نئوکلاسیک کابینت ممبران و کابینت تمام چوب  گزینه های ایده آلی می باشد و به نسبت متناسب با بودجه بیشتر افراد خواهد بود به طور کلی متراژ، کیفیت و نوع متریال جزء مواردی هستند که در  قیمت کابینت آشپزخانه تاثیر گذار می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.