کابینت های محبوب – کابینت کلاسیک سفید

کابینت های محبوب – کابینت کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید یکی از محبوب ترین کابینت های ۲۰۲۰

یکی از زیباترین ، قدیمی ترین و لوکس ترین کابینت های آشپزخانه  کابینت کلاسیک محسوب می شود وبه دلیل استفاده از چوب طبیعی در ساختار کلی آن یکی از کابینت هایی می باشد که فضایی گرم ایجاد می کند.

چوب  ماده‌ ای زنده، گرم و طبیعی می باشد بنابراین استفاده آن در کابینت آشپزخانه کلاسیک به جذابیت ، صمیمیت و زیبایی آشپزخانه شما می افزاید.

به دلیل استفاده از مستحکم ترین چوب ها مثل چوب راش ، سرو ، گردو ، بلوط و غیره که مقاوت و زیبایی کابینت کلاسیک را بیشتر کرده و آنرا به یکی از سبک ‌های محبوب در طراحی کابینت تبدیل کرده است.

همان طور که می دانید سبک ‌کلاسیک وارد هر فضایی که شود نتیجه آن فضایی لوکس و اشرافی می باشد که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

کابینت کلاسیک سفید

نحوه پوشش دهی این کابینت ها به گونه ای می باشد که به جای فضا سازی در طول و گسترش به صورت عرضی و عمقی طراحی شده اند بنابراین تمام فضای شما را پوشش خواهند داد و مناسب هر فیزیک و قدی می باشد و یک انتخاب فوق العاده برای آشپزخانه بزرگ و کوچک بخصوص برای آشپزخانه های بزرگ به شمار می رود.

یکی از محبوبترین رنگها و همچنین پر کاربرد ترین رنگ ها در طراحی کابینت کلاسیک و به طور کلی در سبک کلاسیک رنگ سفید و تنالیته های ان می باشد.

کابینت کلاسیک سفید تصویر اول

رنگ سفید باعث می شود که فضا از آنچه که هست بزرگتر به نظر رسیده و فضای دلباز را برای شما ایجاد می کند و یکی از پر کاربرد ترین رنگ ها در سال ۲۰۲۰ می باشد ،همچنین اگر قصد دارید که از ترکیب رنگی در فضای آشپزخانه استفاده کنید طلایی یکی از بروز ترین و زیباترین و لوکس ترین رنگهایی می باشد که می ‌توان در کنار رنگ سفید استفاده کرد که بخصوص در سبک کلاسیک نمایی فوق العاده را برای شما ایجاد می نماید.

اگر قصد استفاده از رنگ طلایی را در کنار رنگ سفید برای کابینت ‌های آشپزخانه دارید پیشنهاد می ‌شود که از این رنگ  برای دستگیره ها و بخشی از حاشیه سازی رنگ طلایی استفاده نمایید و رنگ اصلی کابینت ‌ها را سفید انتخاب کنید. علاوه بر رنگ طلایی رنگ های نظیر خاکستری و نقره نیز در کنار رنگ سفید جذابیت و نمایی بی نظیری را برای آشپزخانه شما ایجاد می نماید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

کابینت کلاسیک سفید تصویر دوم

رنگ سفید تاثیر چشمگیری در بزرگ نمایی فضا ها به خصوص فضاهای کوچک دارد و نور پردازی و انعکاس آن را در فضاهای کم نور دوبرابر می کند این رنگ با هر رنگ سازگار است و به راحتی می توانید با رنگهای دیگر ترکیب نمایید علاوه بر آن طرح های اجرا شده در کابینت کلاسیک زمانیکه به رنگ سفید باشد با وضوح بیشتری نمایان میشود و فضای زیبا و دلنشین برای شما ایجاد می نماید.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد پیشنهاد می شود از کابینتی استفاده کنید که دارای طرح ها ی واضح و درشت می باشد طرح های شلوغ و پیچیده باعث می شود که فضای شما کوچکتر به نظر برسد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت کلاسیک

ویترین کابین کلاسیک سفید

کابینت کلاسیک سفید تصویر چهارم

یکی از پرطرفدارترین اجزای کابینت کلاسیک ویترین می باشد این ویترین ها نیز مانند دیگر بخش های کابینت کلاسیک دارای طرح های جذاب و زیبایی می باشد که می تواند شکوه ظروف دکوری شما را دوچندان نمایش دهد.

 

مزایای کابینت کلاسیک سفید

  1. یکی از جذاب‌ ترین کابینت ها بوده که با هر دکوری هماهنگ می شود
  2. شما می توانید طرح های انتخاب دلخواه خود را سفارش داده و بر روی کابینت ها اجرا نمایید.
  3. فضا را به صورت کامل پوشش دهی می کند.
  4. متناسب با فیزیک افراد ساخته می شود دسترسی به تمامی قسمت های آن به راحتی انجام میگیرد.

 

معایب

  1. نسبب به حرارت بالا و رطوبت حساس می باشد.
  2. در صورتی که آسیب ببیند قابل ترمیم و تعمیر نمی ‌باشد.
  3. به دلیل مصرف بالایی که دارد نسبت آن دشوار می ‌باشد و آماده‌ سازی آن مدت زمان بیشتری را نیاز دارد
  4. نباید در مجاورت آن جسام تیز قرار گیرد

 

قیمت کابینت کلاسیک

قیمت کابینت اشپزخانه کلاسیک برحسب مواد سازنده و متریال ،کیفیت ،متراژ و طراحی  دارای قیمت های مختلفی است و متغیر می باشد.

برای مشاهده لیست کامل قیمت کابینت روی این لینک کلیک کنید.

 

ویژگی های کلی کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک سفید تصویر سوم

این نوع از کابینت ها فضای لوکس و اشرافی برای شما ایجاد می نماید و از ویژگی های این کابینت ها می توان به طراحی منبت و معرق ، حکاکی و برجسته سازی ، استفاده از ستون و سرستون ، رعایت کامل قرینه سازی ، استفاده از دستگیره های زیبا ،  رنگ های مات ، محفظه و قفسه های جادار و عمیق، پاخور و تاج و جای چراغ و  جای هود مخفی اشاره کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.