بازسازی فروشگاه مبل

بازسازی فروشگاه مبل

بازسازی فروشگاه مبل

از آن جایی که فروشگاه یا گالری فضایی برای نشان دادن محصولات مختلف است، طراحی داخلی و دکوراسیون نیز باید در همین راستا و با هدف هرچه بهتر نشان داده شدن محصولات اجرا شود. شوروم مبلمان یا همان فروشگاه مبل و مبل فروشی نیز دقیقا باید از اصولی پیروی نماید تا فضای مناسب برای بررسی مدل مبل‌های مختلف مهیا باشد. به طور کلی این اصول را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم:

  • طراحی و بازسازی ورودی فروشگاه مبل
  • طراحی و بازسازی دیوار و سقف گالری مبلمان
  • بازسازی و نورپردازی مناسب نمایشگاه مبل
  • طراحی نمایشگاه مبل

 

به فکر بازسازی یک واحد تجاری هستید؟ این مقالات را حتما بخوانید!

 

 

بازسازی فروشگاه مبل قسمت ورودی

در این شوروم، قسمت ورودی دیوارهای بلندی دارد که برای طراحی آن‌ها از آینه استفاده شده است. این کار علاوه بر این که دیوارها را از ساده بودن خارج می‌کند، حس دعوت گنندگی را هم در ورودی به وجود می‌آورد.

 

طراحی دیوار و سقف فروشگاه مبل

حتما شما هم این تجربه را داشته اید که بعضی از شوروم‌ها، به قدری شلوغ هستند و مبل‌ها نامرتب چیده شده اند که اصلا نمی‌توانیم مدل‌ها و حتی رنگ‌ها را درست تشخیص بدهیم. در صورتی که اگر همان شوروم به شکلی اصولی طراحی شود، علاوه بر حل این مشکل حتی به زیباتر شدن مبلمان هم کمک می‌کند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | Sisley Sofa by Kincaid 1

در نمایشگاه مبلمان، با استفاده از طراحی دیوار و سقف، برای هر ست مبلمان، فضایی شبیه به یک خانه طراحی شده که باعث می‌شود هر ست در جای مشخصی قرار گرفته و شما به راحتی جزییات و مدل مبل‌ها را بررسی می‌کنید.

 

نورپردازی و بازسازی فروشگاه مبل

برای نورپردازی یک مغازه فروش مبلمان، هم باید از نور تاکیدی استفاده شود، مثل لوسترهایی که بالای مبلمان به کار رفته، هم یک نورپردازی محیطی که نور کل فضا را تامین می‌کند. نورهای تاکیدی که مسلما با جایگذاری مبلمان در فضا مشخص می‌شوند اما نورپردازی عمومی باید با دقت بیش تری انجام گیرد. بهتر است برای نورپردازی از یک متخصص کمک بگیرید.

 

چرا فروشگاه مبل خود را بازسازی کنیم؟

راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری، ایده‌ای است که به دلیل افزایش تقاضا از طرف بخش داخلی و خارجی در طرح‌های مختلف روبه‌رشد است. صرف نظر از این که دارای مدرک طراحی یا ساخت مبلمان هستید یا خیر، می‌توانید به راه اندازی مغازه مبل فروشی اداری بپردازید و اگر همیشه به خواسته‌ها و سلیقه مشتریان توجه کنید، موفقیت خود را تضمین کرده‌اید.

 

از تاریخچه ساخت مبلمان

اصولاً ایده ساخت اثاثیه یا لوازم خانگی نظیر مبلمان از نظر فنی به مصر باستان بازمی‌گردد، جایی که مقبره‌های فراعنه با جایگاهی برای نشستن تجهیز شده بودند. مصریان باستان و معاصران رومی از چنین اقلامی برای خانواده‌های سلطنتی استفاده می‌کردند. به مرور آلمانی‌ها و انگلیسی‌ها روی کار آمدند و به ترتیب با استفاده از موی اسب و خزه دریایی به مبل‌سازی پرداختند. در حال حاضر که مشغول مطالعه این مقاله هستید، شما ایده‌ای عالی برای شروع یک کسب و کار را در دست دارید.

فرایند راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چیزی فراتر از ثبت آن در مراکز رسمی است. این مراحل تضمین می‌کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شود، به درستی ثبت گردد و از نظر قانونی هیچ منعی نداشته باشد.

 

برنامه‌ریزی برای بازسازی فروشگاه مبل

همیشه داشتن یک برنامه روشن و طرح تجاری برای موفقیت یک کارآفرین ضروری است. داشتن طرح تجاری به شما کمک می‌کند تا ویژگی‌های کسب و کار خود را ترسیم کرده و برخی ناشناخته‌ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارت‌اند از:

  • هزینه‌های راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چقدر است؟
  • بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟
  • فروشگاه مبلمان چگونه کسب درآمد می‌کند؟
  • آیا نام خود را تغییر خواهید داد؟
  • نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

 

هزینه‌های راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری چقدر است؟

بیشترین هزینه راه اندازی مبل فروشی اداری نوپا برای ویترین فروشگاه و هرآنچه به نمایش می‌گذارید سرمایه گذاری می‌شود. برای ایجاد جذاب‌ترین ویترین‌ها، به حداقل 4700 مترمربع فضا نیاز دارید. ممکن است برای تحویل به موقع مبلمان به مشتریان خود به یک انبار بزرگ نیاز داشته باشید.

فروشگاه شما باید در مرکز شهر قرار داشته باشد تا راحت‌ترین خدمات را به بیشترین تعداد مشتری ارائه دهد. مشاوران طراحی دکوراسیون نیز بیشترین حقوق را دریافت خواهند کرد. انتظار داشته باشید بسته به اندازه و پیچیدگی نمایشگاه و انبار فروشگاه مبلمان خود میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری کنید.

همچنین شما باید بخش قابل توجهی از بودجه خود را برای حقوق و دستمزد خدمه فروش، طراحی و تحویل خود در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌شود برای داشتن پس‌انداز، بخشی از اقلام را در انبار خود نگهداری کنید تا در روز مبادا برای تأمین بودجه به فروش برسانید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | understanding furniture industry market and trends before starting a furniture business1

درست است که بیشتر اقلام مستقیماً از کارخانه به خانه مشتریان شما ارسال می‌شوند اما می‌توان این گزینه را نیز مدیریت کرد. گاهی اوقات محاسبات فیش حقوقی پرسنل بسیار پیچیده و زمان‌گیر است و همچنین خطاهای محاسباتی نیز رخ می‌دهد.

 

بازار و مخاطبان هدف شما کیستند؟

برخی از مشتریان با تغییر مد، مبلمان خانه خود را تغییر می‌دهند و هر چند سال یک بار مبل جدیدی سفارش می‌دهند. مشتریان بازگشتی و همیشگی شما بیشترین درآمد را برای شما خواهند داشت. درعین‌حال، همه مردم نیاز به خرید مبل دارند، بنابراین ایجاد یک محیط دلپذیر و فروشگاه جذاب که برای اکثر مردم جذاب باشد بسیار مهم است. دانشگاه‌ها و شرکت‌های نگهداری اموال نیز مقادیر زیادی مبلمان اداری ارزان قیمت را به طور منظم از شما خریداری خواهند کرد.

هنگام راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری و ثبت آن، توصیه می‌کنیم نامی انتخاب کنید که در پلتفرم‌های زیر موجود باشند و کسی آن را انتخاب نکرده باشد:

  • در دسترس بودن نام در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • در دسترس بودن نام فروشگاه در دامنه وب
  • پیدا کردن شریک کاری در راه اندازی فروشگاه مبلمان: مالکیت انحصاری یا محدود، مشارکت LLP، شرکت با مسئولیت محدود (LLC). ایجاد یک کسب و کار شراکتی از نوع LLC از شما و کسب و کارتان محافظت میکند. شرکت با مسئولیت محدود، شرکتی است که برای تشکیل و ثبت آن، حضور حداقل دو شریک لازم است و مسئولیت شرکا به میزان سرمایه‌ای است که به شرکت آورده‌اند.

 

چطور جواز بازسازی فروشگاه مبلمان را بگیریم؟

عدم دریافت مجوزها و مجوزهای لازم می‌تواند منجر به جریمه‌های سنگین شود یا حتی باعث تعطیلی کسب و کار شما شود. پس در همان مراحل اولیه راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری نسبت به دریافت مجوزهای مربوطه اقدام کنید.

 

چگونه یک فروشگاه مبلمان را تبلیغ کنیم؟

در روزهای اولیه راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری باید روی جذب مشتریان جدید به سمت نمایشگاه زیبای خود تمرکز کنید. شما باید بازار محلی خود را شروع کنید. در اتاق بازرگانی عضو شوید، میزهایی را در نمایشگاه‌های محلی شهرتان اجاره کنید، و به عنوان حامی برای رویدادهای خیریهٔ شهرتان ثبت نام کنید.

بازسازی فروشگاه مبل

بازاریابی منظم شامل تبلیغ اقلام فصلی مانند مبلمان فضای باز در تابستان، سرویس‌های غذاخوری برای تعطیلات و مبلمان اداری در پاییز است. شما باید به طور مداوم تبلیغات و فروش خود را به روز کنید.

 

آیا راه اندازی فروشگاه مبلمان اداری برای شما مناسب است؟

اگر از چشم‌انداز تغییرات دائمی خانه‌ها، کار با مردم و از چالش ایجاد یک تجارت سودآور لذت می‌برید، فروشگاه مبلمان ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد:

  • اطمینان حاصل کنید که تمام سیستم‌های نمایشگر مبلمان کاملاً تمیز و جذاب هستند.
  • با مشتریان صحبت کنید تا مبلمان مناسبی را پیدا کنند که با سبک و بودجه آنها مطابقت داشته باشد
  • مجموعه‌های جدید مبلمان را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک از آنها را طول فصل آینده بفروشید؟
  • برای پاسخگویی به سفارشات مشتری یا موجود کردن محصولات برای تحویل فوری، به کارخانه‌های مبلمان سفارش دهید.
  • محیطی دلپذیر برای خریداران خود فراهم کنید و از تنقلات، قهوه یا سرگرمی‌های اضافی برای پذیرایی از مشتریان استفاده کنید.
  • به مشتریانی که به دنبال طراحی یکپارچه هستند، طراح دکوراسیون داخلی معرفی کنید.

بازسازی فروشگاه مبل

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.