انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت ها یکی از مهم ترین عناصر آشپزخانه به شمار می‌ روند که تاثیر چشمگیری در فضای آشپزخانه شما می گذارد یکی از محبوب ترین کابینت های آشپزخانه که فضایی لوکس و لاکچری را برای آشپزخانه شما ایجاد می ‌کند کابینت کلاسیک می باشد.

اما منظور از کابینت کلاسیک چیست؟ کابینت آشپزخانه کلاسیک کابینتی دارای حکاکی و ابزار خورده می باشد این سبک از کابینت آشپزخانه شامل ستون و سرستون های منبت کاری شده و زیر چراغ و تاج های زیبا می باشد. فضای داخلی این کابینت ها با عمق  زیاد  طراحی می ‌شود بنابراین فضای ذخیره سازی مناسبی را برای شما ایجاد می کند.

کابینت آشپزخانه کلاسیک شامل سه دسته به نام کابینت چوبی،  کابینت طرح چوب و کابینت آشپزخانه ممبران میباشد و هر کدام دارای ویژگی های خاص خود بوده و قیمت متفاوتی دارند برای آشنایی با هر یک از آنها با ما همراه باشید.

 

انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت آشپزخانه تمام چوب

کابینت چوبی لوکس ترین و مجلل ترین نوع کابینت آشپزخانه محسوب می شود.

کابینت آشپزخانه تمام چوب

جنس بدنه داخلی این کابینت ها از چوب ام دی اف می باشد و درب های آن از چوب طبیعی، راش گردو گیلاس و غیره که در ضخامت های متفاوتی طراحی و تولید می گردد درب کابینت تمام چوب دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی می باشد.

کابینت تمام چوب قهوه ای پرطرفدارترین رنگ این کابینت آشپزخانه است این نوع از کابینت آشپزخانه شامل ستون و سرستون های معرق و منبت کاری شده و در طرح های متفاوتی می باشد علاوه بر آن بر خلاف کابینت مدرن آشپزخانه این کابینت ها دارای تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری هستند در بیشتر موارد برای کابینت چوبی از صفحه سنگ مصنوعی کورین و یا از سنگهای طبیعی مانند مرمر و گرانیت استفاده می شود.

 

کابینت روکش چوبی

کابینت های طرح چوب یا همان کابینت روکش چوبی بهترین نوع کابینت آشپزخانه بعد از کابینت کلاسیک چوبی می باشد.

کابینت روکش چوبی

قسمت بدنه این کابینت ها از ام دی اف سفید رنگ درجه ۱ و برای درب های این کابینت از ام دی اف خام استفاده میشود در دو طرف ام دی اف خام یک لایه با ضخامت ۱ میلیمتر روکش چوب طبیعی پرس شده و پس از پرس شدن این لایه روکش چوب طبیعی درب ها به سایز مورد نظر در می آید و به کمک دستگاه سی ان سی نقش و نگارهای مورد نظر بر روی آنها اجرا می گردد.

در این مدل کابینت آشپزخانه مانند کابینت آشپزخانه کلاسیک چوبی دربهای کابینت رنگ میشود البته مبحث رنگ این مدل از کابینت آشپزخانه بسیار متنوع و گسترده است .

از مزایای مهم کابینت روکش چوبی می توان به این موضوع اشاره کرد که همان ظاهر و زیبایی کابینت چوبی را با هزینه کمتر در آشپزخانه شما ایجاد می کند.

این مدل از کابینت نیز شامل ستون و سرستون با نقش و نگارهای برجسته زیبا و متنوع می باشد و از تاج و زیر چراغ نیز در طراحی کابینت ها کاربرد دارد.

برای صفحه کابینت روکش چوبی اغلب از سنگ مصنوعی کورین که  قابلیت ابزار خوردگی دارد استفاده می شود برای دستگیره های این کابینت از دستگیره های سرامیکی برای طراحی کابینت استفاده می شود.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران با نام کابینت وکیوم نیز شناخته می ‌شود و امروزه طرفداران زیادی را جذب خود کرده است.

جنس بدنه این مدل از کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید می باشد و درب ها از ام دی اف خام و بدون روکش تشکیل می شود و توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده شده و نقش و نگار و طرح مد نظر بر روی آن اجرا می گردد و سپس روکش وکیوم توسط دستگاه پرس وکیوم بر روی درب ها پرس می شود.

کابینت آشپزخانه ممبران

جنس صفحه رو کابینتی پیشنهادی برای این مدل از کابینت آشپزخانه سنگ مصنوعی کوارتز یا کورین می باشد.

کابینت وکیوم دارای نقش و نگارهای برجسته زیبا است و در یونیت های دیواری این مدل از کابینت آشپزخانه از تاج و زیر چراغ ابزار خورده که دارای نقش و نگارهای زیبا هستند استفاده می شود.

این مدل از کابینت آشپزخانه دارای تنوع رنگ و طرح زیادی می باشد اما ترکیب رنگ سفید طلایی  یکی از لوکس ترین رنگ های کابینت آشپزخانه ممبران است که فضایی لاکچری را در آشپزخانه شما ایجاد می کند علاوه بر آن به دلیل استفاده از رنگ سفید فضایی دلبازتر در آشپزخانه  ایجاد کرده و آشپز خانه شما بزرگ تر از آنچه که هست به نظر خواهد رسید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.