تاثیر مواد ضدعفونی بر روی کابینت ها

تاثیر مواد ضدعفونی بر روی کابینت ها

تاثیر مواد ضدعفونی بر روی کابینت ها

طراحی داخلی آشپزخانه امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است به دلیل اینکه متد های جدیدی در این حرفه وارد شده اند و علاوه بر آن متریال های متنوعی وارد شده است که دکوراسیون داخلی آشپزخانه زیباتر به نظر برسد برای همین اغلب افراد ترجیح می‌دهند که کابینت های خود را پس از مدتی بازسازی کنند و یا اقدام به تعویض آنها نمایند.

کابینت ها همانطور که گفتیه ایم دارای متریال های مختلفی هستند که دارای مزایا و معایبی می باشند و برای مراقبت و نگهداری آنها باید دقت کافی را داشته باشیم.

اما برخی از کابینت های آشپزخانه به خودی خود کیفیت نسبتا پایینی دارند و پس از مدتی دچار آسیب دیدگی می شوند .پیشنهاد ما به شما انتخاب کابینت های با کیفیتی است که در سطح متوسط قرار دارند به دلیل اینکه قیمت آنها مقرون به صرفه خواهد بود و ماندگاری آنها هم بیشتر می باشد.

 

تاثیر مواد ضدعفونی بر روی کابینت ها

ضدعفونی کابینت های آشپزخانه

اگر کابینت هایی دارید که قرار است بازسازی آنها را انجام دهید در ابتدا بهتر است اطلاعاتی در خصوص آن جنس داشته باشید تا بتوانید از راهکارهایی برای بازسازی آن را انجام دهید .اما موضوع اصلی محتوا تمیز کردن و استفاده از مواد ضدعفونی برای سطوح آشپزخانه می باشد.

کابینت

کابینت

بهترین مواد ضدعفونی که برای تمیز کردن کابینت ها می توان استفاده کرد استفاده از شوینده هایی است که درون آن ها الکل اتانول برای سطوح می باشند و بهتر است که روزی ۳ بار آنها را با مواد شوینده و اسفنج تمیز کنید که دارای الکل و آب هست هم می‌تواند آنها را تمیز کند.

اما دقیقا نکته اصلی اینجاست که متریال ها دارای لایه بندی هایی هستند که ممکن است در برابر مواد شوینده مقاومتی نشان ندهند.

پس برای همین بهتر است که مواد شوینده ها را متناسب با جنس کابینت ها انتخاب نمایید.

 

تمیز کردن کابینت های چوبی

کابینت هایی که با متریال چوب ساخته می‌شوند دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشند اما این ماندگاری مستلزم این است که شما بتوانید از این کابینت ها به خوبی مراقبت نمایید.

کابینت های چوبی هنگامی که در مجاورت آب و رطوبت قرار می گیرند دچار آسیب‌دیدگی خواهند شد و پس از مدتی پوسته پوسته می شود.

برای همین نیاز است که آنها را تعویض و تعمیر کنید و اگر سریعا اقدام به بازسازی آن ها نکنید مجبور می شوید که آنها را برای همیشه تعویض کنید و این یک پروسه زمان‌بر و هزینه بردار برایتان خواهد بود.

ضدعفونی

ضدعفونی

برای تمیز کردن کابینت ها بهتر است از آب و سرکه استفاده کنید که به مقدار لازم و آن ها را به یکدیگر مخلوط نمایید و بر روی سطح مورد نظر اسپری کنید. هنگامی که این کار را انجام داده اید باید سریعاً با یک دستمال و پارچه خشک آن را تمیز نمایید.

 

علت تمیز کردن سطوح آشپزخانه

هنگامی که هر آشپزی تمام می‌شود و بهتر است که آن را با یک دستمال کهنه که آغشته به آب و سرکه باشد را بر روی سطوح بکشید .

برای درب کابینت و زیر کابینت ها هم حتما باید از دستمال های خیس استفاده کنید به دلیل اینکه ممکن است اگر این سطوح خیس و مرطوب باقی بمانند به مرور زمان مقاومت خود را از دست می‌دهند و تخریب خواهند شد. این مورد در خصوص کابینت های mdf هم به دلیل این که آن هم نوعی چوب به حساب می‌آید باید از همین راه کارهایی که گفته شد استفاده نمایید.

سطح کابینت های هایگلاس را هم به دلیل اینکه براق هستند و لکه و خط و خش را نشان می دهند باید با دقت نگهداری کنند. این کابینت ها باید به صورت مداوم تمیز شوند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.