راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب با دکوراسیون

راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب با دکوراسیون

راهنمای خرید میز تلویزیون مناسب با دکوراسیون

اگر شما هم جزو کسانی هستید که چه هنگام خرید میز تلوزیون چه لوازم کوچک و بزرگ دیگر خانه نمی توانید تصمیم بگیرید این مقاله مخصوص شماست! لازم نیست به دنبال خاص ترین میز تلوزیون تمام شهر را بگردید یا هر روز را در مراکز خرید هدر دهید. آرام بنشینید و از مطالعه راهنمای خرید میز تلوزیون مناسب با دکوراسیون منزل تان لذت ببرید.
به شما کمک می کنیم تا طبق سلیقه تان و هم چنین هارمونی خانه بهترین میز تلوزیون را انتخاب کنید و آن را در بهترین قسمت خانه قرار دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: پارتیشن های شیشه ای

 

درک اندازه واقعی تلویزیون، گامی مهم برای خرید میز تلوزیون

آیا می دانید اندازه تبلیغ شده یک تلویزیون منعکس کننده میزان فضای واقعی در صفحه نمایش تلویزیون نیست؟ این هم یکی دیگر از حقه های تبلیغاتی همیشگی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی برقی ست و استثنا هم ندارد. دلیل این امر این است که ابعاد تلویزیون از بخش های مورب تلوزیون گرفته می شود (به جای خط صاف افقی ال سی دی). به عنوان مثال، اگر تلویزیونی را مشاهده می کنید که به عنوان تلویزیون ۵۰ اینچی تبلیغ می شود، آنچه در واقع تبلیغ می گوید این است که صفحه تلویزیون از گوشه پایین سمت چپ به بالا سمت راست ۵۰ اینچ است.

همه این ها باعث می شود که تلاش برای یافتن بهترین اندازه و شکل از میز تلویزیون برای تلویزیون شما کمی مشکل باشد. احتمالا با خود فکر می کنید که ساده ترین راه حل این است که تولید کنندگان تلویزیون فقط اندازه واقعی تلویزیون های خود را تبلیغ کنند! باید بگوییم که حرف شما درست و منطقی ست اما فعلا به نظر نمی رسد که به همین زودی شاهد چنین صداقتی خصوصا در جهانی انبوه از تبلیغات سرسام آور باشیم. پس راه سخت تر را انتخاب می کنیم:‌ خودتان اندازه تلوزیونتان را دقیق بگیرید!

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | tv decor2

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری

 

برای پیدا کردن اندازه واقعی صفحه تلوزیون چه کنیم؟

ابتدا عرض تلویزیون را دقیق اندازه بگیرید. نقطه وسط عرض تلویزیون را پیدا کنید و یک خط افقی از سمت راست تا سمت چپ صفحه تلویزیون بکشید. این اندازه واقعی صفحه تلویزیون شماست! آن را به خاطر بسپارید.

مراحل خرید یک میز تلویزیون متناسب

برای پیدا کردن بهترین میز تلویزیون باید ابتدا عرض واقعی تلویزیون را پیدا کنید. یافتن اندازه دقیق عرض تلویزیون به معنای خرید یک میز تلویزیون ایده آل است.
برای این کار، از یک متر ساده خیاطی تا متر مهندسی می توانند پاسخ گو باشند. در صورتی که امکان اندازه گیری نداشتید یا به اندازه هایتان اطمینان ندارید می توانید با شرکت سازنده تلویزیون تان تماس بگیرید. همچنین می توانید جزئیات کامل محصول مورد نظرتان را در وب سایت سازنده جستجو و یادداشت کنید.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | tv decor3

سپس ارتفاع پایه تلویزیون را پیدا کنید. منظور از پایه تلویزیون همان نگهدارنده ای ست که غالبا از وسط صفحه تا ارتفاعی معین به پایین کشیده شده است. ارتفاع این پایه را اندازه بگیرید.
این یک قانون کلی است که باید مرکز صفحه شما در سطح چشم یا درست زیر آن قرار بگیرد. اطمینان از اینکه تلویزیون در یک موقعیت راحت نگه داشته می شود شامل یک حل ریاضی ساده است: فاصله کف تا متوسط ​​دید بینندگان در خانه خود را اندازه بگیرید و نیمی از طول تلویزیون را کم کنید. ارتفاع مناسب برای پایه تلویزیون شما در یک یا دو اینچ اختلاف با این اندازه خواهد بود.

 

پیشنهاد نویسنده: کمد دیواری ریلی

 

عرض پایه تلویزیون را پیدا کنید

پایه ای که در مرحله قبل طولش را پیدا کردید مجددا در نظر بگیرید. با متر عرضش را به دقت اندازه بگیرید.
از آنجا که تلویزیون ها به صورت مورب و کنسول های تلویزیون به صورت افقی اندازه گیری می شوند، هنگام انتخاب کنسول حتما عرض صفحه خود را یادداشت کنید و در خریدتان نظر بگیرید. توصیه می کنیم کنسولی تهیه کنید که حداقل چند اینچ از تلویزیون شما گسترده تر و عریض تر باشد.

سایز پایه تلویزیون (اینچ) 

کمترین سایز پیشنهادی میز تلویزیون (اینچ) بیشترین سایز پیشنهادی میز تلویزیون (اینچ)

30”

34” 38”

35”

39” 43”

40”

44” 48”

45”

49”

53”

50″ 54″

58″

55″  59″ 

63″ 

65″  70″ 

73″ 

>70″  70″ 

>70″ 

یک نکته تخصصی: مسافت تماشای تلویزیون در حدود دو برابر اندازه صفحه نمایش شما است. به عنوان مثال ، اگر تلویزیون ۵۴ اینچی دارید، صفحه نمایش تلویزیون باید حداقل ۱۰۸ اینچ از منطقه دید فاصله داشته باشد.

لطفا توجه داشته باشید که از آنجا که اندازه قاب در اطراف صفحه تلویزیون از یک سازنده به سازنده دیگر به کل متفاوت است. نمودار فوق فقط به عنوان یک توصیه کلی و پیشنهاد در نظر گرفته می شود و نه یک راهنمای دقیق. همیشه هنگام چیدمان تلویزیون ، پایه تلویزیون و سایر وسایل سنگین مانند مبلمان و وسایل دکوری منزل بیش از همه چیز از احساس درونی خودتان استفاده کنید!

دسته بندی کلی میزهای تلویزیون

محبوب ترین نوع: پایه های تلویزیون بزرگ
پایه های بزرگ میز تلویزیون با کشوهای داخلی، محفظه های پنهان زیبا روشی خیره کننده را برای نمایش سبک دیزاین و چینش خانه ی شما ارائه می دهد.
اندازه های مشترک: 74 “، 76″ و 85 ”
بهترین برای: اتاق نشیمن
همچنین به عناوین زیر هم شناخته می شود:
کنسول های رسانه ای، کنسول های تلویزیون

مدرن ترین انتخاب: پایه های تلویزیون متوسط
استندهای تلویزیون متوسط ​​به اندازه کافی سطح و قابلیت ذخیره سازی را ارائه می دهند. این میز های تلویزیون مدرن و زیبا همچنین تماشای تلویزیون در ارتفاع مناسب (بدون توجه به اندازه فضای شما) را بسیار آسان می کنند.
اندازه های معمول: 64 “و 70”
بهترین حالت برای: اتاق نشیمن یا اتاق خواب
همچنین به عنوان شناخته می شود:
کنسول های تلویزیون

انتخابی برای اتاق خواب:‌ پایه های تلویزیون کوچک
پایه های تلویزیون کوچک پشتیبانی محکم، طراحی جمع و جور و سبکی مدرن و راحت را ارائه می دهند. شما با استفاده از میز تلویزیون های کوچک بدون اینکه فضای اضافی اشغال کنید، می توانید بدون دردسر تلویزیون خود را بلند کنید.

اندازه های معمول: 42 “، 54″ و 60 ”
بهترین برای: اتاق خواب

شما چه نکات دیگری را در خرید میز تلویزیون رعایت می کنید؟
به نظر شما چه میز تلویزیونی برای خانه های کوچک امروزی مناسب است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ حتما برایمان بنویسید

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کمد دیواری

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.