ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس (قسمت دوم)

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه هایگلاس (قسمت دوم)

بهترین ترکیب رنگهای کابینت آشپزخانه هایگلاس ( قسمت دوم)

در مقاله قبلی شما را با کابینت آشپزخانه هایگلاس و ایده های جذاب و کاربردی برای ترکیب رنگ این نوع از کابینت آشپزخانه آشنا کردیم در ادامه قصد داریم بهترین و پرکاربردترین ترکیب رنگ های کابینت های گلاس را به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید؛

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

بهترین رنگ و ترکیب رنگ کابینت هایگلاس آشپزخانه

انتخاب رنگ برای کابینت های هایگلاس کاملا به سلیقه شخصی شما بر می گردد اما رنگ های خنثی به ویژه رنگ سفید ریسک کمتری دارد و کمتر از سایر رنگ ها زدگی و خستگی ایجاد می کند کابینت های هایگلاس سفید رنگ اثر لکه و خط و خش را کمتر نشان می دهد مگر اینکه یک منبع نوری از زاویه ی خاصی به آن بتابد.

بهترین رنگ و ترکیب رنگ کابینت هایگلاس آشپزخانه

اگر شما برای آشپزخانه خود کابینت هایگلاس سفید را انتخاب کرده‌ا ید می توانید مطمئن باشید که این کابینت ها هیچگاه از مد نمی‌افتد و از آن خسته نخواهید شد.

در مورد ترکیب رنگ نیز باید گفت که این موضوع نیز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد در واقع هر فردی یک رنگ را زیبا و آرامش بخش می دانند اما اگر می خواهید بدانید چه ترکیب رنگهایی در بین عموم مردم پرطرفدارتر و محبوب تر می باشد باید بگویم که کابینت های هایگلاس سفید قهوه ای، سفید طلایی و سفید اکلیلی از پرطرفدارترین و محبوب ترین ترکیب رنگ های کابینت هایگلاس می باشد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

کابینت هایگلاس سفید طلایی

کابینت هایگلاس  یک کابینت مدرن آشپزخانه به شمار می رود.

کسانی که تمایل دارند در طراحی مدرن آشپزخانه آشپزخانه خود علاوه بر ایجاد فضایی مدرن رگه ‌هایی از اشرافیت و تجمل را در آشپزخانه خود داشته باشند پیشنهاد می شود از ترکیب رنگ سفید طلایی کابینت هایگلاس استفاده کنند .

بهترین رنگ و ترکیب رنگ کابینت هایگلاس آشپزخانه

تنها به این نکته توجه داشته باشید که در استفاده از رنگ طلایی زیاده روی نکنید زیرا زیبایی این کابینت ها به کم بودن رنگ طلایی در آن می باشد به عنوان مثال می توانیم تنها برای دستگیره ها از رنگ طلایی استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه ای

رنگ قهوه ای رنگی است که هیچگاه محبوبیت خود را در طراحی دکوراسیون داخلی  از دست نمی ‌دهد.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | color combination cabinet 8

اگر تمایل دارید که از یک رنگ گرم در آشپزخانه خود استفاده کنید پیشنهاد ما کابینت هایگلاس سفید قهوه ای می باشد.

یکی از مزیت های رنگ قهوه این است که انواع طیف های تیره و روشن را دارد کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه ای یک فضای شیک و زیبا و همچنین گرم و صمیمی را برای شما ایجاد می کند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت هایگلاس

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

طرح های شاین یا همان اکلینی اخیرا بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته و به قولی مد است.

اگر شما قصد طراحی کابینت خاص را دارید پیشنهاد ما به شما کابینت های گلاس سفید اکلیلی می باشد.

کابینت سفید اکلینی کابینتی بسیار پر طرفدار، امروزی و زیبا است.

 

کابینت هایگلاس سفید بنفش

اغلب از رنگ بنفش بیشتر در آشپزخانه های مدرن استفاده می کنند افرادی که سلیقه های خاص دارند و یا  قصد طراحی یک آشپزخانه ی خاص را دارند می ‌توانند از کابینت های های گلاس سفید بنفش استفاده کنند.

کابینت هایگلاس سفید بنفش

این ترکیب رنگ کابینت های هایگلاس می ‌تواند در طیفهای روشن و تیره بنفش طراحی شود.

یکی از طیف های محبوب و کاربردی رنگ بنفش بادمجانی میباشد و ترکیب رنگ سفید بادمجانی نیز ترکیب جالب و در عین حال شیک می باشد اما بهتر است از این ترکیب رنگ در آشپزخانه های بزرگ استفاده کنید.

اگر فضای آشپزخانه کوچک شما کوچک است باز هم می‌توانید از ترکیب رنگ سفید بادمجانی برای کابینت هایگلاس آشپزخانه خود استفاده کنید اما باید رنگ سفید بیشتر از رنگ بادمجانی در کابینت ها طراحی شود.

 

جمع بندی – کابینت هایگلاس

رنگ بندی کابینت آشپزخانه هایگلاس بسیار متنوع می باشد و انتخاب بهترین رنگ این کابینت ها به سلیقه شخصی شما ،بزرگ یا کوچک بودن فضای آشپزخانه و نورگیری آشپزخانه بستگی دارد.

در این مقاله ما سعی کردیم شما را با محبوب ترین و پرطرفدارترین ترکیب رنگهای کابینت آشپزخانه آشنا کنیم و درباره هر کدام به طور مختصر توضیحی دادیم البته از دیگر ترکیب رنگ های پرطرفدار این کابینت ها می توان به ترکیب رنگ کابینت سفید طوسی، سفید نسکافه ای، سفید کرم و کرم قهوه ای نیز اشاره کرد.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.