جدیدترین مدل آشپزخانه های ۲۰۲۰

جدیدترین مدل آشپزخانه های ۲۰۲۰

جدیدترین مدل آشپزخانه های ۲۰۲۰

امروزه آشپزخانه ها و کابینت‌ها تنوع بسیاری دارند که هر کدام از اشکال جذاب و زیبایی تشکیل شده‌اند.

هر ساله مدل های متفاوتی به بازار کابینت و شرکت های کابینت سازی عرضه می‌شود که علاوه بر زیبایی از لحاظ عملکردی نیز کاربردی هستند برخلاف گذشته امروز آشپزخانه‌ها بیشتر در دید قرار دارند و همه یا قسمتی از آن در اتاق نشیمن قابل رویت است، افراد خانه بیشتر تمایل دارند که آن را به فضای شیک و جذاب تبدیل کنند که مطابق با مد روز پیش برود.

اگر که علاقه مند به دانستن جدیدترین‌مدل های ۲۰۲۰ هستید در ادامه محتوا با ما همراه باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

جدیدترین مدل آشپزخانه های ۲۰۲۰

از جدیدترین مدل های آشپزخانه های ۲۰۲۰ استفاده از کابینت جزیره متحرک است

یک نوع کابینت دوست داشتنی در آشپزخانه های امروزی به حساب می‌آید و فرقی نمی‌کند که آشپزخانه شما مدرن و کلاسیک باشد، اما مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن دقت کنید فضایی است که برای آن باید در نظر بگیرید در آشپزخانه های کوچک می توانید از جزیره متحرک استفاده کنید زیرا باعث بهبود عملکرد درفضا میشود.

از جدیدترین مدل های آشپزخانه های ۲۰۲۰ استفاده از کابینت جزیره متحرک است

جزیره های متحرک مزیت هایی دارند که علاوه بر جابه جایی که باعث استفاده از فضا می شوند به زیبایی آن محیط هم تاثیر مثبت می گذارند.

جزیره ها دارای چرخ بزرگ و کوچک هستند که از قدرت بالایی برای جابجایی بهره می برند و حتی با فشار دادن اهرمی می‌توانید آن را ساکن کنید و از حالت متحرک در بیاورید.

این نکته را باید در نظر بگیرید که در کابینت جزیره نمی توانید مانند پیشخوان جزیره ثابت از سینک ظرفشویی و گاز رومیزی روی آن بهره ببرید.

اما کابینت متحرک می تواند به عنوان میز سرو غذا،فضای ناهار خوری و از قسمتهای زیرین آن به عنوان کابینت و فضایی برای نگهداری وسایل تان استفاده کنید.

 

 نکته بعدی که در سال ۲۰۲۰ استفاده از آجر در طراحی داخلی است

تلفیقی مدرن و کلاسیک امروز طرفداران زیادی را به خود جلب کرده و استفاده از المان های سنتی باعث می شود که فضای خانه گرم و صمیمی تر بشود و یکی از این المان هایی که ایجاد صمیمیت می کند.

 نکته بعدی که در سال ۲۰۲۰ استفاده از آجر در طراحی داخلی است

استفاده از آجر نارنجی و قهوه ای است که فضای خانه را سنتی میکند اما اگر متراژ خانه تان کوچک میباشد بهتر است که از رنگ های روشن برای طراحی داخلی آشپزخانه استفاده کنید.

 

استفاده از المانهای چوبی در جدیدترین مدل های سال ۲۰۲۰ بسیار کاربرد داشته است

چوب، یکی از المان های دوست داشتنی می باشد که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد و می‌توان گفت یکی از با کیفیت ترین متریال های است که برای کابینت آشپزخانه می‌توان از آن استفاده کرد البته این موضوع را باید در نظر گرفت کرد قیمت کابینت های چوبی معمولاً از سایر کابینت‌ها گران‌تر ولی کیفیت بهتری دارد و از لحاظ زیبایی نیز در بین سایر کابینت‌ها جلوه‌های منحصر به فردی دارد.

استفاده از المانهای چوبی در جدیدترین مدل های سال ۲۰۲۰ بسیار کاربرد داشته است

اما اگر بودجه شما برای خرید کابینت محدوده است می‌توانید بخشی از آشپزخانه را با چوب و المانهای چوبی تزئین کنید و حتی وجود چند طبقه چوبی هم در آشپزخانه می‌تواند کارآمد باشد همچنین از وسایل و ظروف چوبی بر روی میز ناهارخوری تان می توانید قرار دهید و عطر و طعم غذا را در ظروف چوبی امتحان کنید.

 

سینک ظرفشویی را در مقابل پنجره قرار دهید

ممکن است برایتان جالب باشد که در سال ۲۰۲۰ مکان سینک ظرفشویی و قرار دادن آن در محیطی کارآمد بسیار دارای اهمیت بوده است.

اما از آنجایی که افراد خاصی آشپزخانه وقت زیادی را در روز در کنار سینک سپری می کنند بهتر است که فضای دلباز و زیبایی را در روبروی خود داشته باشند.

قطعا اگر منظره زیبای در مقابل دیدگان افراد باشد اگر ساعت‌ها نیز مشغول ظرف شستن باشند هم خسته نمیشوند.

در بیشتر ساختمان ها و آپارتمان ها از منظره حیات و درختان بهره نمی‌برند اما شما می توانید با قرار دادن گلدان و گیاهانی در آن قسمت از فضای خانه را برای خودتان تبدیل به محیطی دلنشین کنید.

 

گیاهان را در طراحی آشپزخانه بکار ببرید

حضور گلدانهای کوچک در طراحی آشپزخانه همیشه موثر و مفید بوده و در سال ۲۰۲۰ معمولاً از چند گلدان کوچک و یا بزرگ برای قابلیت کاشت سبزی استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی باعث می شود عطر و بوی زندگی در آشپزخانه جریان پیدا کنند.

گیاهان را در طراحی آشپزخانه بکار ببرید

کاشت سبزی در گلدان های کوچک این مزیت را به همراه دارد که هنگام طبخ غذا می توانید چند برگ کوچک از سبزی را در درون غذا ریخته و یا در کنار بشقاب برای تزیین قرار دهید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.