رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه

رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه

رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه

همه ما می‌دانیم که هر سال رنگ های متنوعی در دنیای مد و طراحی به عنوان بهترین انتخاب می‌شوند و معمولا طراحان آنها را در قالب متریال های مرغوب با رنگ متنوع در دکوراسیون داخلی منزل به کار می‌برند.

امروزه طراحی داخلی آشپزخانه بسیار اهمیت پیدا کرده است و این موضوع امری طبیعی می باشد به دلیل اینکه متریال های متنوعی در دنیای طراحی ورود پیدا کردند که افراد بسیاری ترجیح می دهند منزل خود را متناسب با سلیقه ای که دارند و متریال های متنوع چیدمان کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

رنگ سال 2021 در دکوراسیون آشپزخانه

رنگ سال ۲۰۲۱ در سال های گذشته توسط شرکت پنتون اعلام شده که این شرکت یکی از بزرگترین برندهای رنگ ساختمان و تولید پارچه می باشد که هر سال رنگ آن را اعلام می نماید.

این شرکت به عنوان یک شرکت مشاوره در زمینه رنگ و دیزاین به شرکت‌های مختلف مشاوره می‌دهند که بنیانگذاران می خواسته اند با ورود به دنیای رنگ ایده متفاوتی را فعال کنند.

اما در خصوص استفاده از رنگ ها در دکوراسیون داخلی منزل معمولاً افراد به سراغ رنگ‌های تکراری مانند سفید یا مشکی و قهوه‌ای تیره می روند. اما این موضوع را باید در نظر داشته باشید که رنگ های متنوع می تواند در فضای داخلی منزل زیباتر دیده شوند.

 

علت انتخاب رنگ برای طراحی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه به این دلیل اهمیت پیدا کرده است که متریال ها و رنگ های متنوعی به آن ورود پیدا کردند برای همین معمولاً طراحان سعی می‌کنند که ترکیب این موارد گفته شده را به یکدیگر در سبک های مختلف به نمایش بگذارند تا افراد بسیاری بتوانند طراحی داخلی خانه را متناسب با سلیقه ای که دارند انتخاب کنند.

دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان مهمترین قسمت در منزل به حساب می آید که معمولاً افراد زمان زیادی را در طول روز در آن سپری می کنند برای همین انتخاب رنگ و طراحی مناسب برای این قسمت از مهمترین کارهایی است که حتی در زمان بازسازی هم باید از آن قسمت شروع به تعمیر و بازسازی کنیم.

رنگ ها طیف گسترده‌ای دارند که هر سال چند رنگ بر اساس انتخاب شرکت های معتبر به دنیای طراحی ورود پیدا می‌کنند. البته که انتخاب این رنگ ها صرفاً برای دیزاین خانه ها نمی باشد بلکه برای اصناف مختلف طراحی و در صنعت پوشاک و مد هم تاثیر بسزایی دارد.

اما اگر رنگی در یک سال انتخاب می شود دلیل بر این نیست که همه قسمت خانه را با آن رنگ تزیین و طراحی کنید. بلکه به این معنی است که می‌توان آن را در ترکیب رنگهای دیگر به کار برد و معمولاً رنگ قالب را رنگ سال به کار گرفت.

بهترین روش برای شناخت رنگ ها مطالعه مطالبی است که در این مقالات برای شما منتشر می‌کنیم تا بتوانید از رنگها و نحوه استفاده آنها در طراحی داخلی اطلاعاتی کسب کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ممبران

 

رنگ زرد برای سال ۲۰۲۱

انتخاب رنگ زرد در ترکیب با رنگ طوسی در سال ۲۰۲۱ رایج شده است اما لازم است که بدانید که اگر قرار است این رنگ ها در طراحی داخلی آشپزخانه به کار بگیرید نیاز است که همه دیوارها و مهمترین آنها را با این رنگ انتخاب کنید.

رنگ سال 2021

رنگ سال 2021

صرفاً در ترکیب رنگ ها باید سلیقه به خرج دهید به دلیل اینکه این رنگ‌ها می‌توانند باعث هرج و مرج در فضا شوند. اگر استاندارد ترکیب رنگ ها به یکدیگر رعایت شود قطعاً مشاهده می‌کنیم که این رنگها در ترکیب با سایر المان ها می توانند جلوه ی متفاوتی داشته باشد.

اما انتخاب رنگ در سال ۲۰۲۱ باعث شده است که طراحان نگاه ویژه‌ای به طراحی داخلی آشپزخانه داشته باشند. برای مثال می‌توان از دیوارهای کوچک و دیوار هایی که قرار است کمتر از آنها استفاده شود را با رنگ زرد پوشش دهید و سایر دیوارهای دیگر را با رنگ مکمل و یا متضاد می توان ترکیب کرد. همه چیز بستگی به سلیقه و سبکی دارد که در طراحی داخلی خانه و آشپزخانه به کار برده اید.

 

توصیه ما برای استفاده رنگ زرد و طوسی

پیشنهاد ما به شما استفاده از پالت های رنگی خنثی در ترکیب رنگ زرد می باشد. رنگ طوسی به دلیل اینکه رنگ خنثی بهتر است در ترکیب با یک رنگ انرژی بخش مانند زرد استفاده شود. اما اگر قرار است که بازسازی ساختمان و آشپزخانه را انجام دهید می توانید این رنگ را برای وسیله های آشپزخانه به‌کارگیرید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.