رنگ چوب کابینت ام دی اف

رنگ چوب کابینت ام دی اف

رنگ چوب کابینت ام دی اف

در زمان گذشته که مانند امروزه تنوع متریال های کابینت آشپزخانه زیاد و متنوع نبود؛

چوب طبیعی بیشترین متریالی بود که برای طراحی کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می ‌گرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع و اقسام متریال های مختلف برای ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه طراحی و عرضه شده اند اما همچنان طرح و سبک چوب طبیعی طرفداران خاص خود را داشته و جلوه ای منحصر به فرد و زیبا دارد.

به طور کلی وسایلی که از جنس و متریال  چوب طبیعی هستند با سرشت و روحیه افراد سازگاری داشته و می تواند  حس  طبیعت را وارد فضای منزل کند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

رنگ چوب کابینت ام دی اف

اما چوب طبیعی متریال بسیار گران قیمت و کمیابی می باشد و به راحتی نمی توان از آن برای طراحی کابینت آشپزخانه استفاده کرد زیرا هزینه بسیار بالایی دارد و ممکن است با بودجه تمامی افراد سازگاری  نداشته باشد.

اگر شما ما به طرح و رنگ چوب علاقمند هستید کابینت ام دی اف رنگ چوب می تواند جایگزین مناسبی برای کابینت های شما باشد.

کابینت های طراحی شده به رنگ و بافت چوب طبیعی به دلیل طرح و نقشی که دارند حس و حال  کابینت چوبی را به افراد تداعی می ‌کند اما با هزینه کمتر.

رنگ چوب کابینت ام دی اف - تصویر یک

علاوه بر اینکه قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف از کابینت تمام چوب کمتر می باشد تهیه و ساخت کابینت ام دی اف نیز به زمان و مهارت کمتری نیاز دارد و پروسه ی تولید و نصب آن در آشپزخانه بسیار راحت تر میباشد.

کابینت تمام چوب و یا کابینت هایی که رنگ و طرح چوب را دارند مانند کابینت ام دی اف رنگ چوب می تواند فضایی صمیمی و دوستانه را آشپزخانه شما به وجود آورد.

کابینت ام دی اف رنگ چوب با طرح بافتی که دقیقاً مشابه با چوب طبیعی دارد می توان حس یک کابینت چوبی را با هزینه کمتر وارد فضای آشپزخانه شما نماید و فضایی بسیار زیبا و دلنشین ایجاد کند.

برای مشاهده ی قیمت کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

  • کابینت ام دی اف رنگ چوب برای چه آشپزخانه و مناسب می باشد؟

می ‌توان گفت که کابینت های رنگ چوب برای هر  فضایی و تمام آشپز خانه ها مناسب می باشد چه  مساحت آشپزخانه شما کوچک باشد و چه فضای آشپزخانه شما بزرگ در هر صورت می توانید از کابینت های رنگ چوب استفاده نمایید.

کابینت ام دی اف رنگ چوب می تواند گزینه مناسبی برای هر فضایی باهر متراژی باشد تنها نکته ‌ای که باید به آن توجه نمایید رنگ انتخابی این طرح از کابینت ها می باشد.

اگر فضای آشپزخانه شما ما کم نور میباشد یا مساحت و متراژ آن بزرگ نیست  باید از رنگهای روشن این طرح استفاده نمایید تا فضای شما دلباز تر دیده شود.

رنگ چوب کابینت ام دی اف - تصویر دو

برای آشپزخانه هایی که مساحت کوچکی دارند کابینت ام دی اف طرح چوب قهوه ای روشن  گزینه مناسبی می باشد.

اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ باشد و  نورگیر بوده یا از سیستم نور پردازی قوی در آن استفاده شده است می‌ توانید از کابینت ام دی اف رنگ چوب با رنگ های  تیره مثل قهوه ای سوخته در طراحی خود استفاده نماید.

 

  • سبک مورد استفاده در کابینت آشپزخانه ام دی اف طرح چوب

در واقع کابینت ام دی اف  در سبک کابینت مدرن تقسیم بندی می شود.

کابینت مدرن  کابینت هایی هستند که طرح و ظاهر بسیار ساده تری نسبت به کابینت کلاسیک دارند در واقع کابینت های آشپزخانه مدرن در اوج سادگی طراحی می شود و هم برای آشپزخانه های بزرگ هم برای آشپزخانه هایی با مساحت کوچک مناسب می باشد و فضایی ساده و آرام و در عین حال منظم برای شما ایجاد میکند.

رنگ چوب کابینت ام دی اف - تصویر سه

با توجه به این موضوع که کابینت های مدرن  دارای طراحی بسیار ساده میباشد کابینت ام دی اف رنگ چوب می تواند فضایی بسیار زیبا و دلنشین را برای شما به وجود آورد و با طرح و بافتی که شبیه به چوب  دارد باعث می شود که فضای آشپزخانه شما نه خیلی خلوت که بی روح شود و نه خیلی شلوغ که مانند سبک کلاسیک پر زرق و برق باشد، شود.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • رعایت تناسب در کابینت های دارای طرح و بافت چوب

رنگ چوب کابینت ام دی اف - تصویر چهار

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی کابینت  چوبی و یا کابینت های دارای طرح چوب باید آن را رعایت نمود، رعایت تناسبات می باشد یعنی رنگ و طرح کفپوش ،کاشی ها و سقف فضای آشپزخانه باید با کابینت های طرح و بافت چوبی در تناسب و هماهنگی کامل انتخاب شود همچنین اگر این تناسبات را در سایر اجزای آشپزخانه مانند لوستر، پرده و دستگیره های کابینت نیز رعایت کنید می ‌توانید هارمونیهو هماهنگی بیشتری ایجاد کرده و فضای آرام بخش تر و زیباتری ایجاد نمایید.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.