رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه هایی با فضای کوچک و مینیمال

محدودیت متراژ و کمبود فضا از مهمترین مشکلات سبک معماری جدید میباشد بنابراین بهترین راهکار استفاده بهینه از تمام فضای آشپزخانه می باشد .

یک طراح کابینت باید بتواند از کوچکترین فضا ها هم بیشترین بهره را ببرد و کارآیی آشپزخانه شما را به اکثر برساند.

علاوه بر محدودیت فضا در آشپزخانه های کوچک در این گونه آشپزخانه ها با مشکل کمبود  نور نیز مواجه هستیم اگر فضای آشپزخانه کم نور باشد باعث می شود که فضا دلگیر و خسته کننده باشد و باعث کاهش انرژی افراد می‌ شود.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال

اما اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ میباشد محدودیت کمتری در انتخاب رنگ و سلک کابینت آشپزخانه خواهید داشت اما هر چقدر که فضای آشپزخانه شما کوچک تر باشد باید شما انتخاب هوشمندانه تر و با دقت تری داشته باشید.

 

  • تاثیر چشمگیر رنگ ها در محیط

رنگ ها و تاثیر چشمگیری بر محیط اطراف خود می گذارند .

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال - تصویر یک

در یک آشپزخانه رنگ کابینت ها ،رنگ دیوارها ،رنگ کفپوش و کاشی هر کدام به اندازه خود و نسبت به فضای که اشغال می‌ کنند در فضا تأثیرگذار هستند.

انتخاب رنگ مناسب باعث می شوید که فضای کوچک و کم نور بزرگ و دلباز به نظر برسد و یا برعکس اگر رنگ انتخابی یک فضا نامناسب باشد می تواند یک آشپزخانه پر نور و بزرگ را تبدیل به فضایی دلگیر و خسته کننده نماید.

پیشنهاد نویسنده: کابینت مدرن

  • بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه های کوچک

به طور کلی رنگ های روشن نور را انعکاس می دهند و باعث می شوند که فضا پر نور تر و بزرگتر به نظر برسد .

در آشپزخانه هایی با متراژ کم و کوچک پیشنهاد می ‌شود که از رنگ ‌های روشن استفاده نمایید و علاوه بر کابینت آشپزخانه دیوارها ،کاشی ها، کف پوش و سقف نیز باید از رنگهای روشن انتخاب شود تا فضا با باز تاب نور بیشتری داشته باشد و بزرگتر به نظر برسد.

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال - تصویر دو

به عنوان مثال یکی از رنگ هایی که باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر آید و براحتی با لوازم برقی سیلور یا همان نقره ای ایجاد هماهنگی کرده و جلوه‌ای خاص و مدرن به فضای آشپزخانه شما می بخشد رنگ خاکستری روشن می باشد.

رنگ سفید بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه های کوچک می باشد زیرا علاوه بر بازتاب نور فوق العاده ای که دارد باعث بزرگتر دیده شدن و دلبازی فضا نیز می گردد .

اگر دوست ندارید که تمام کابینت های آشپزخانه خود را سفید یکدست نمایید می توانید از کابینت های آشپزخانه که در خانواده رنگی سفید هستند مثل کرم، سفید یخی، صدفی، شیری و غیره استفاده نمایید.

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال - تصویر سه

یک پیشنهاد دیگر استفاده از کابینت های سفید همراه با دیگر رنگ ها می باشد به عنوان مثال می ‌توانید از کابینت ممبران سفید طلایی  که باعث ایجاد فضای فوق العاده لوکس و زیبا می شود استفاده کنید.

یک  ترکیب رنگ مناسب دیگر برای آشپزخانه های کوچک کابینت مدرن سفید قهوه ای می باشد.

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

  • از کابینت های آشپزخانه براق استفاده نمایید

یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه های کوچک کابینت هایی می باشند که سطح براقی دارند به عنوان مثال کابینت هایگلاس بهترین گزینه برای این آشپزخانه ها می باشد.

این کابینت ها نور را بیشتر منعکس کرده و همانند یک منبع نوری گسترده عمل می‌کند .

رنگ کابینت فضای کوچک و مینیمال - تصویر چهار

اگر فضای آشپزخانه کوچک کابینت هایگلاس کابینت رنگ پولیشی و غیره که دارای ظاهری براق هستند بهترین کابینت ها برای آشپزخانه شما به شمار می‌رود.

 

  • کابینت های مدرن و ساده استفاده نمایید

همانطور که می ‌دانید خلوت و منظم بودن یک فضا باعث می ‌شود که آن فضا بزرگ تر به نظر برسد و همچنین اگر فضا نامرتب یا شلوغ باشد باعث می شود که کوچکتر و فشرده به نظر آید بنابراین اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می ‌باشد بهترین کار استفاده از کابینت های ساده می باشد عنوان مثال کابینت مدرن یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

در مقابل این کابینت ها ، کابینت کلاسیک به دلیل و ظاهر پر کار و شلوغی کا دارند برای آشپزخانه های کوچک گزینه مناسبی نمی‌باشد.

 

  • کابینت دارای رنگ های خنثی

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که رنگ سفید بهترین گزینه برای آشپزخانه های کوچک می باشد اما ممکن است شما علاقه ای به استفاده از این رنگ در آشپزخانه نداشته باشید بنابراین بهترین گزینه برای شما طراحی کابینت هایی با رنگ های خنثی می باشد.

این گروه از رنگها به راحتی با سایر رنگ ها ترکیب شده و از نظر هماهنگی مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

علاوه بر این رنگ ‌های خنثی رنگ های ساده و ملیحی می باشند که علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند باعث می‌شود فضای جذاب و آرام بخش برای شما به وجود آید.

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.