طراحی آشپزخانه و کابینت با ایده های متفاوت و جذاب

طراحی آشپزخانه و کابینت با ایده های متفاوت و جذاب

طراحی آشپزخانه و کابینت با ایده های متفاوت و جذاب

آشپزخانه یکی از مهم ترین و پر رفت و آمد ترین بخش هر خانه می باشد آشپزخانه فضایی است افراد خانواده در طول روز زمان زیادی را در ان سپری میکنند  و از نظر ارتباطی نیز در مرکزیت خانه می باشد.

آشپزخانه  محل ذخیره سازی مواد غذایی و قرار گیری و لوازم برقی کوچک و بزرگ و غیره می باشد  بنابراین طراحی آشپزخانه و طراحی کابینت اهمیت زیادی برخوردار است.

در طراحی آشپزخانه، کابینت دارای جایگاه ویژه می باشد چیدمان و فضای داخلی و شکل  کابینت بر روی کاربری راحت تر آشپزخانه تاثیر مستقیم می گذارد؛ به همین دلیل است که هر آشپزخانه ‌ای بسته به اندازه و فرمی که دارد نیازمند به طراحی کابینت های مخصوص خود می باشد.

حال  این سوال برای شما پیش آید که چگونه می توانیم با طراحی  کابینت آشپزخانه در ابعاد و ویژگی‌ های متفاوت در هر آشپزخانه طراحی کاربردی با ظاهری زیبا به وجود آوریم؟

که ما میخواهیم در شرکت کابینت گریت در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

طراحی آشپزخانه و کابینت

  • ظاهر مینیمال

کابینت آشپزخانه با ایده جدید

در طراحی کابینت آشپزخانه، اصلی ترین ویژگی که تفاوت میان این عنصر را نشان می ‌دهد درب های کابینت میباشد.

فقط با تعویض درب های کابینت می توانید یک تغییر کلی در فضای آشپزخانه به وجود آورید.

این طرح ‌ها با رنگ ‌ها و شکل های مختلفی که دارند می ‌توانند هر سبکی را که مورد علاقه شما می باشد در فضا ایجاد کنند.

با استفاده از کابینت مدرن و درهای مینیمالی و ساده که بدون دستگیره می باشند می توانید ظاهری یک دست، ساده و شیک در فضای آشپزخانه خود به وجود آورید.

اینگونه درب کابینت ها با هر  مدل آشپزخانه ای هماهنگ می باشد.

پیشنهاد نویسنده: کابینت مدرن

  • سیستم داخل کابینت

کابینت آشپزخانه با ایده جدید

امروزه از کابینت ‌های ال شکل به خصوص برای آشپزخانه های کوچک استفاده می کنند؛

زیرا به نسبت  فضای بیشتری هم از نظر ذخیره سازی و هم از نظر کانتر در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. اما یک نکته که وجود دارد این است که در بسیاری از مواقع در طراحی ها در بخشی که کابینت ها به صورت  قائم به یکدیگر متصل می شود فضای خالی به وجود می ‌آید که معمولاً دسترسی به آن سخت است؛

می توان با کمک سیستم های داخل کابینت یا کابینت های کنجی دسترسی به این فضاها را راحت تر کرد علاوه بر آن سیستم های داخل کابینت در تمام سطوح نظم دهی و ساماندهی فضاهای داخل کابینت ها چند برابر می کند و از این سیستم ‌ها می‌توان در هر نوع کابینتی استفاده کرد.

 

  • انتخاب متریال

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | های جدید در کابینت آشپزخانه 5

یکی از مواردی که هنگام انتخاب کابینت ها باید به آن توجه نمود  متریالی است که کابینت ها را تشکیل می دهند در طراحی کابینت ها امروزه تنوع بسیاری در زمینه مصالح  وجود دارد به عنوان مثال می‌توانید از انتخاب های کاربردی مثل لاک الکل ،درب های شیشه ای، کابینت تمام چوبی ، کابینت ممبران و .. برای کابینت های خود استفاده کنید.

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی مدرن

  • جایگزینی کشور به جای کابینت در زیر کانترها

کابینت آشپزخانه با ایده جدید

در بیشتر موارد کابینت زیرا کانتر دارای طراحی مشابه می باشد یک ایده کاربردی استفاده از کشو به جای این کابینت ها می باشد استفاده از این ایده در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است یعنی در واقع  در ردیف های پایین از کشو های جادار و بزرگ در زیر کانتر به جای کابینت استفاده می کنند.

 

  • شلف و قفسه های دیواری

زمانی که حرف از کابینت آشپزخانه می شود در ذهن  افراد یک کابینتهای بسته در پایین و بالای کانتر به وجود می‌آید اما اگر قصد دارید که یک فضایی بازتر و متفاوت تر طراحی کنید می‌توانید قفسه ها و شلف های باز را جایگزین کابینت‌ها کنید  از این قفسه ها و شلف ها که در طرح های مختلف وجود دارد می توانید در سبک های متفاوت استفاده کنید به عنوان مثال قفسه های فلزی می‌توانند برای فضاهایی که دارای سبک صنعتی تری هستند استفاده کنید و از شلف های چوبی در فضاهای روستیک استفاده کنید.

 

  • جزیره های کابینتی

کابینت آشپزخانه با ایده جدید

در طراحی های امروزه استفاده از جزیره های آشپزخانه بسیار زیاد شده است به ویژه در آشپزخانه های بزرگ که اغلب هم سینک  و هم گاز را روی جزیره ها طراحی می کنند این جزیره ها فضای قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند؛

بنابراین با  طراحی کابینت در زیر آنها می تواند فضای قابل توجهی را برای ذخیره سازی  به وجود آورید از  ویژگی دیگر جزیره‌ ها این است که به  دلیل اینکه به عنوان کانتر نیز مورد استفاده قرار می گیرد شما می توانید فضای بین کابینت ها را حذف کرده و از کابینت هایی که از کف تا سقف هستند استفاده کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.