عمر مفید کابینت انزو

عمر مفید کابینت انزو

عمر مفید کابینت انزو

کابینت انزو چیست؟

برای ساخت کابینت انزو در ابتدا نیاز به متریال mdf می‌باشد. به دلیل اینکه معمولا مغزی کابینت ها از جنس ام دی اف و روکش های مختلفی توسط تکنولوژی های مخصوصی بر روی آنها اجرا می گردد.

در حقیقت کابینت انزو یک نوع کابینت ممبران می‌باشد که طرح ها و متریال های نسبتا متفاوتی برای آن به کار رفته است.

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که چه تفاوتی بین کابینت انزو و کابینت ممبران وجود دارد. اولین مورد ضخامت ورق روی این کابینت هاست.

ضخامت روکش ها با یکدیگر متفاوت است؛ اینگونه است که برای کابینت های انزو معمولاً ضخامت ۲۵ میلیمتر اجرا می گردد در حالی که ضخامت ورق های ممبران حدود ۱۶ میلیمتر می باشد.

دومین مورد تفاوت ظاهری آنها است.

قطر لبه‌های کابینت ممبران از کابینت های انزو بیشتر می باشد به دلیل اینکه چهار طرف کابینت‌های انزو برش خورده است و همین موضوع باعث می‌شود که قطر آن کمتر شود.

یکی از مواردی که بسیار برای خریداران اهمیت دارد قیمت محصولی است که می خواهند هزینه ای برای آن پرداخت کنند.

معمولاً افراد به دنبال متریالهایی هستند که قیمت مناسبی داشته باشد تا با هزینه های مناسب بتوانند طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه را تغییر دهند.

این دو کابینت در قیمت هم با یکدیگر متفاوت هستند. قیمت کابینت های ممبران نسبت به کابینت‌های انزو ارزانتر است.

 

عمر مفید کابینت انزو

در واقع نمی‌توان زمان مشخصی را برای دوام کابینت ها بیان کرد اما به طور کلی ماندگاری کابینت ها به دو عامل بستگی دارد ساخت و نگهداری محصول.

در دوره ساخت عوامل بسیاری موثر هستند که مهمترین آنها کیفیت متریال و ضخامتی است که بر روی کابینت ها اجرا می گردد.

 کابینت انزو

کابینت انزو

علاوه بر آن نوع روکش و چسبی که بر روی کابینت ها به کار می روند می تواند تاثیر بسیاری در عمر و ماندگاری کابینت انزو داشته باشد.

مورد بعدی در خصوص نگهداری از کابینت ها است. عوامل بسیاری ممکن است در آسیب‌دیدگی‌های کابینت ها موثر باشند. برای مثال شرایط آب و هوایی؛ وارد شدن ضربه؛ خشک شدن سریع کابینت پس از تماس با آب و عواملی همچون مواردی که گفته شد تاثیر بسیاری بر ماندگاری کابینت های آشپزخانه خواهند داشت.

بنابراین اگر عواملی که گفته شد به خوبی انجام شود قطعاً می توانید بیش از ۲۰ سال از کابینت های انزو در آشپزخانه خود استفاده نمایید.

 

عوامل موثر در قیمت کابینت اندود چیست؟

اولین مورد مهارت ساختی است که در کابینت ها مشاهده می شود.

معمولاً کابینت سازان محصولات خود را به صورت حرفه‌ای به بازار عرضه می‌کند و آنها خلاقیتی است که همراه با طراحی های جذاب در محصولات مشاهده می‌شود.

کابینت

کابینت

مورد دیگری که بر قیمت کابینت ها تاثیرگذار است طرح و خلاقیتی است که بر روی محصولات مشاهده می‌شود.

معمولاً برای درب کابینت های انزو تراشکاریهایی مشاهده می‌شود که باعث افزایش زیبایی در این کابینت ها می گردد که مسلما بر ارزش کالا تاثیر گذار است.

اگر کابینت انزو را برای بازسازی کابینت آشپزخانه انتخاب کرده‌اید به ضخامت آن و کیفیت محصولات آن دقت داشته باشید؛ زیرا هر چقدر که ضخامت و روکش این کابینت ها با کیفیت تر باشد باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت نمایید.

 

چگونه کابینت ساز انزو را انتخاب نماییم؟

قطعاً هر یک از کابینت ساز ها در هر شاخه ای که هستند به صورت حرفه ای کار خود را انجام می دهند. اما معیارهایی وجود دارد تا شما بتوانید کابینت انزو را با معیارهای متناسب انتخاب نمایید. عواملی که در پایین مشاهده می کنید معیارهایی است که می‌تواند در انتخاب یک کابینت ساز ماهر شما را راهنمایی کند.

  • نمونه کارها
  • مشتری‌های راضی
  • معرف ها
  • تعداد کارهای مشابه
  • مشاوره
  • محل کار
  • فرمت قرارداد
  • تیم حرفه ای
  • تعهدات تیم

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه انزو

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.