عمر مفید کابینت های چوبی

عمر مفید کابینت های چوبی

عمر مفید کابینت های چوبی

قبل از هر چیز بهتر است که در خصوص جنس کابینت های آشپزخانه اطلاعاتی داشته باشیم. مقاومت و طول عمر مفید کابینت ها بستگی به شیوه استفاده و نحوه نگهداری و حتی شرایط آب و هوایی هر منطقه دارد.

به طور قطع نمی‌توان در خصوص مقاوم ترین جنس کابینت صحبت کرد و به متریال خاصی اشاره کرد؛ اما طول عمر و دوام جنس کابینت ها از جهت های مختلفی بررسی می شود. اگر قصد خرید کابینت آشپزخانه و یا تعویض آنها را دارید این مطالب می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

شرکت های مختلف برای دکوراسیون اداری و حتی منازل وجود دارد که توانستند کابینت‌ها و کمد های گوناگونی را ارائه دهند اما برای اینکه بتواند دوام و مقاومت یک این کالا را بررسی کرد بهتر است که اطلاعاتی در خصوص آن دریافت کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

عمر مفید کابینت های چوبی

کابینت های تمام چوب

چوب و عناصر وابسته به آن از متداول‌ترین جنسی هستند که می توان برای تجهیزات آشپزخانه از آن به کاربرد.

کابینت ها به عنوان عنصر اصلی در آشپزخانه وجود دارد اگر میخواهید کابینت تمام چوب را سفارش دهید بهتر است که به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

دو نوع کابینت به عنوان کابینت تمام چوب در بازار وجود دارد که نوع اول آن از مغزی چوب و روکش کابینت است و نوع دیگر آن است که به صورت تمام چوب وجود دارد.

هر دوی این کابینت ها مقاومت قابل قبولی دارند و از لحاظ هزینه معمولاً متفاوت را نسبت به متریال های دیگر هستند.

 

عمر مفید کابینت های چوب

به طور طبیعی چوب از متریال هایی است که دوام و استحکام زیادی نسبت به سایر جنس ها دارد. البته که استحکام آن رابطه عمده‌ای با نوع آن هم دارد. برای مثال کابینت چوب بلوط نسبت به چوب سرو محکم تر و مستحکم تر می باشد.

چوب معمولا خاصیت ارتجاعی دارد و در مقابل ضربه مقاومت بسیاری از خود نشان می دهد. برای همین است که آن را برای ساخت کابینت ها استفاده می کنند.

کابینت چوبی

کابینت چوبی

در خانه های کلاسیک از چوب های مرغوب برای ساخت کابینت ها استفاده می کنند تا اصالت و ظرافت خانه های کلاسیک حفظ شوند.

بافت چوب در برابر آب مقاوم نمی باشد و رطوبت پذیری بالایی دارد که در نهایت موجب ترک خوردن کابینت می‌شود.

اما در بعضی از گونه ها این خصوصیت کمتر دیده می‌شود و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت از خود نشان می‌دهند که معمولاً در کابینت هایی که از چوب بلوط قرمز استفاده می‌شود این خصوصیت مشاهده می‌گردد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت انزو

 

محافظت از چوب

محافظت از چوب یکی از کارهایی است که باعث می شود ماندگاری کابینت و کمد ها بیشتر شود.

اما توصیه ما به شما استفاده از لاک پلی اورتان برای کابینت هایب است که می خواهید در برابر رطوبت مقاوم شومد. علاوه بر آن زیبایی این کابینت ها دو چندان خواهد شد.

کابینت

کابینت

مواد چوبی با تغییر درجه حرارت معمولاً به انبساط و انقباض واکنش نشان می‌دهند و تاب برمی دارد و همچنین در برخی از موارد مشاهده شده است که تبدیل تغییر ابعاد در آنها وجود داشته است. در این بین چوب‌هایی که کمی سخت تر هستند و در برابر دما مقاومت بسیاری از خود نشان داده‌اند ماندگاری بیشتری داشته‌اند.

چوب به عنوان یک متریالی است که نزدیک ترین حس را به طبیعت دارد و ما می‌توانیم آن را در محیط زندگی خود داشته باشیم که معمولا افراد با تهیه این متریال های طبیعی حس و حال متفاوتی را دریافت خواهند کرد. اگر فکر می‌کنید که کابینت‌های آشپزخانه تان نیاز به بازسازی و ترمیم دارند بهتر است که هرچه سریعتر اقدام نمایید؛ به دلیل اینکه اگر زمان بیشتری بگذرد کابینت ها دچار آسیب‌دیدگی های بیشتری می‌شوند و دیگر نمی‌توان آن را تعمیر کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.