کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای

کابینت آشپزخانه یکی از عناصر مهم آشپزخانه به شمار می رود و رنگ و سبک آن تاثیر چشمگیری بر فضای آشپزخانه شما می گذارد زیرا فضای زیادی از دیوار آشپزخانه را به خود اختصاص می ‌دهد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی کابینت های آشپزخانه با استفاده از متریال های مختلفی طراحی و تولید می گردند که یکی از محبوب ترین نوع آن که بسیار پرکاربرد نیز می‌باشد کابینت ‌ممبران است.

کابینت ممبران نیز دارای انواع رنگهای مختلف میباشد و رنگ کابینت ممبران  عسلی و کابینت ممبران قهوه ای دو نوع از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های کابینت ممبران می باشد البته ترکیب این رنگ با سایر رنگها به عنوان مثال کابینت آشپزخانه ممبران کرم قهوه ای یا ممبران سفید قهوه ای نیز پر کاربرد می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین طرح های کابینت ممبران قهوه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم با ما همراه باشید.

 

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای

کابینت ممبران قهوه ای به دلیل ظاهر زیبایی که دارد توجه هر بیننده را جلب خود می کند.

کابینت آشپزخانه قهوه ای

افرادی که علاقمند به رنگ قهوه‌ ای هستند می ‌توانند این رنگ را به صورت تک رنگ یا ترکیبی برای کابینت های آشپزخانه خود استفاده کنند.

این مدل از کابینت اشپزخانه دارای دو نوع براق و مات می باشد پیشنهاد می شود ابتدا طرح مد نظر خود را برای کابینت ممبران آشپزخانه خود انتخاب کرده و سپس مات یا براق بودن آن را انتخاب کنید زیرا بعضی از طرح ها مات و برخی دیگر براق جلوه و نمای زیباتری دارند.

 

مزایای کابینت ممبران قهوه ای

در این بخش باید بگویم که یکی از مزایایی که کابینت ممبران رنگ قهوه‌ای دارد این موضوع است که شباهت نسبتا زیادی با کابینت چوبی آشپزخانه دارد و همین موضوع باعث گرانقیمت به نظر رسیدن کابینت آشپزخانه شما می شود علاوه بر آن کمتر کسی پیدا می شود که به طرح و رنگ چوب علاقه نداشته باشد چوب طبیعی و یا رنگ چوب به یک فضا حس طراوت و طبیعی بودن را می دهد و علاوه بر آن فضایی گرم و صمیمی ایجاد می کند.

مزایای کابینت ممبران قهوه ای

انتخاب نوع دستگیره کابینت ممبران نیز تصمیم مهم و کلیدی می ‌باشند متاسفانه برخی از افراد زیاد به آن توجه نکرده و به آن را سرسری می گیرند به این موضوع توجه داشته باشید که هر طرح و رنگ دستگیره به این مدل از کابینت آشپزخانه نمی ‌خورد و هماهنگی مناسب را ایجاد نمی ‌کند.

انتخاب دستگیره ها در نتیجه نهایی کار بسیار تاثیر گذار می باشد بنابراین بهتر است با دقت و توجه بیشتری آن را انتخاب کنید و دستگیره ها را متناسب با طرح اجرا شده بر روی کابینت ممبران خود انتخاب کنید.

کابینت ممبران آشپزخانه دارای طرح های مختلفی می باشد و جزو معدود کابینت هایی است که هم در سبک کابینت مدرن و هم در سبک کابینت کلاسیک قابل اجرا می باشد شما به راحتی می توانید متناسب با فضای آشپزخانه و همچنین سلیقه شخصی خود از طرح های شلوغ و یا از طرح های ساده تر آن برای آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای ساده

برخی از طرح های کابینت آشپزخانه ممبران دارای طراحی ساده تری میباشد و از نقوش برجسته کمتری در طراحی آن استفاده شده است و دارای ظاهری فوق العاده شیک و ساده هستند.

کابینت آشپزخانه ممبران قهوه ای ساده

انتخاب این طرح ها می توانند هم در قیمت کابینت آشپزخانه شما تاثیر گذار بوده و به صرفه تر باشد و هم یک فضای شیک و زیبایی را ایجاد کنید.

 

انتخاب طیف رنگی

رنگ قهوه ای دارای طیف وسیعی می باشد بنابر این هنگام سفارش و طراحی کابینت ممبران قهوه ای به این نکته توجه داشته باشید که از چه طیف قهوه‌ای استفاده میکنید و آیا رنگ انتخابی شما مناسب فضای آشپزخانه ‌تان هست یا نه؟

یکی از طیف های رنگ قهوه ای که محبوب و پر طرفدار می باشد طرح و رنگهایی است که شباهت زیادی با رنگ چوب دارند.

انتخاب طیف رنگی

اما به طور کلی شما می توانید رنگ قهوه ای روشن تا قهوه ای سوخته؛ متناسب با اندازه فضای آشپزخانه و سلیقه شخصی خود دلخواه انتخاب کنید.

همانطور که در مقالات قبلی نیز به آن تاکید داشتیم هر چه فضای آشپزخانه شما کوچکتر و کم نور تر باشد بهتر است از کابینت های رنگ روشن تر  استفاده کنید.

 

انتخاب طرح کابینت ممبران

کابینت ممبران آشپزخانه دارای انواع طرح های مختلف می باشد و شما حتی می توانید طرح مد نظر خود را جداگانه سفارش دهید.

اما باید به این موضوع اشاره کنیم پیشنهاد می شود زیاد از طرح های خیلی شلوغ و دارای فرورفتگی و برآمدگی های زیاد در این نوع از کابینت آشپزخانه استفاده نکنید زیرا هنگام روکش کردن در مرحله ساخت ممکن است کامل بر روی آن پرس و وکیوم نشود و نتیجه آن کابینت با کیفیت پایینتر و  دارای دوام و استحکام پایین تری می باشد.

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.