کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت آشپزخانه ام دی اف سفید رنگ مات یکی از بهترین مدلهای کابینت آشپزخانه می باشد که در این مقاله دلیل آن را به شما کامل توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

از زمانی که کابینت ام‌دی‌اف به عنوان یک کابینت متداول و رایج مورد استفاده قرار گرفت طراحی و مدل های این کابینت آشپزخانه بسیار متنوع شد؛

کاتالوگ های برند های طراحی و تولید کننده کابینت آشپزخانه دارای صد ها رنگ و طرح متنوع و جذاب هستند.

 

پیشنهاد نویسنده: دکوراسیون داخلی

 

کابینت ام دی اف سفید مات

گاهی صدها گزینه برای انتخاب پیش روی شماست که شما را سردرگم می‌ کند در چنین شرایطی یک مدل کابینت آشپزخانه جذاب و زیبا که بتواند سال ها زینت بخش فضای آشپزخانه شما باشد می تواند به شما کمک کند.

 

  • استفاده از رنگ سفید ؛ رنگی زیبا و بی رقیب

بدون شک این رنگ عضو جدانشدنی از دکوراسیون داخلی می باشد. رنگ سفید رنگی خنثی و زمینه ای می باشد و برای ایجاد  کنتراست های زیبا و جذاب بسیار کاربردی است.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | 1236 2

رنگ سفید خالص نماد پاکیزگی و خلوص میباشد و احساس آرامش را در فضا ایجاد می کند.

انتخاب رنگ سفید برای کابینت های آشپزخانه یک انتخاب بسیار به جا و هوشمندانه می باشد کابینت های ام دی اف سفید رنگ مات ریسک کمتری نسبت به دیگر انواع کابینت ها دارد.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • کابینت ام دی اف سفید مات

کابینت ام دی اف دارای دو نوع روکش براق و مات می باشد کابینت های آشپزخانه ام دی اف براق انعکاس نور بیشتری دارند و این نوع کابینت ها اخیراً با استقبال فراوانی مواجه شده اند و می توان  گفت که دارای  تمامی مشخصات یک کابینت فوق مدرن است.

اگر شما قصد دارید که برای کابینت آشپزخانه تان از کابینت هایگلاس سفید رنگ استفاده کنید باید این نکته را در نظر داشته باشید که ریسک این انتخاب از کابینت های سفید مات بیشتر می باشد زیرا اغلب هر چیزی که در یک بازه زمانی مد شده و خیلی پرطرفدار باشد ممکن است پس از گذشت زمانی جذابیت خود را از دست بدهد.

البته شاید هم اینطور نباشد! زیرا کابینت های هایگلاس سفید رنگ بسیار شیک و زیبا می باشد.

کابینت ام دی اف - تصویر یک

اما اگر شما از آن دسته از افراد هستید که در بازه های زمانی نسبتا کوتاه تغییر دکوراسیون نمی ‌دهید و قصد طراحی یک کابینت آشپزخانه برای سال های طولانی را دارید پیشنهاد می شود که ریسک نکنید و از کابینت ام دی اف سفید مات برای اشپزخانه خود استفاده نمایید.

کابینت مات کابینتی میباشد که روکش براق ندارد ورق های موجود در بازار  کابینت ایران معمولاً دارای روکش ملامینه هستند.

برخی از تولید کنندگان  ورقهای ام دی اف با روکش برجسته نیز طراحی می‌کنند و این کابینت ها نیز زیبایی خاص خود را دارند اگر به ترکیب دو رنگ در کابینت های آشپزخانه علاقه ‌مند هستید یک گزینه بدون ریسک و زیبا برای شما این است که از کابینت ام دی اف سفید مات و کابینت ام دی اف طرح چوب برجسته در کنار هم استفاده کنید و یک ترکیب بسیار تاثیرگذار و زیبایی را ایجاد نمایید.

کابینت ام دی اف - تصویر سه

از کابینت ام دی اف سفید مات هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک می توان استفاده کرد.

 

  • طول عمر و استحکام

ماندگاری و طول عمر کابینت های مات نسبتاً بالا می باشد و در برابر خط و خش و ضربه از خود مقاومت نشان می دهند دلیل وجود روکش در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاوم می باشد.

کابینت چوبی با این وجود که دارای قیمت بالاتر و گران ‌ترین می باشد زمانی که در معرض رطوبت زیاد قرار گیرد آسیب می بیند و خراب می شود اما کابینت ام دی اف مات به نسبت این کابینت ها دارای دوام و ماندگاری بالاتری می باشد.

کابینت ام دی اف - تصویر دو

کابینت ام دی اف مات نسبت به نوع براق آن و کابینت های گلاس لک و جای انگشت را کمتر نشان می دهد و این امر موجب می شود که نگهداری این کابینت ها راحت تر باشد و نیاز به تمیز کاری کمتری داشته باشد.

باید به این نکته را به یاد  داشته باشید برای پاک کردن کابینت های ام دی اف مات نباید از مواد شوینده خیلی قوی استفاده کنید زیرا به سطح کابینت آشپزخانه آسیب می رساند.

 

  • قیمت کابینت آشپزخانه

به طور کلی کابینت ام دی اف نسبت به کابینت چوبی و کابینت هایگلاس دارای قیمت مناسب تری می باشد کابینت ام دی اف کابینت های اقتصادی و با قیمت مناسب به شمار می رود.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.