کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت آشپزخانه

کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت آشپزخانه

کابینت  ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت اشپزخانه

کابینت ها اولین عنصری هستند که زمانی که شما وارد فضای آشپزخانه می شوید توجه شما را به خود جلب می کند و به دلیل این که فضای زیادی از دیوار آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند تاثیر زیادی در دکوراسیون آشپزخانه دارند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلف کابینت ها با متریال های متفاوت طراحی و تولید می‌شود که یکی از پرکاربردترین آنها کابینت ام‌دی‌اف مدرن می باشد.این نوع  از کابینت ها هم برای آشپزخانه های بزرگ و هم برای آشپزخانه های کوچک مناسب می باشد.

کابینت ام‌دی‌اف  از خورده چوب که  به صورت فیبر چوب در می آیند و سپس با ترکیب رزین و واکس با آن تولید می ‌شوند. به این دلیل که ام دی اف از ضایعات چوب می باشد کابینت ساخته شده با ان اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

این کابینت ها تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارند و به راحتی می توانند با هر دکوراسیونی هماهنگ شوند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت ام دی اف (MDF)

 

کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت اشپزخانه

کابینت مدرن به دلیل طراحی کاربردی و خاصی که دارند مدرن نامیده می شود و یکی از بهترین متریال ها برای طراحی کابینت مدرن ، ام دی اف می باشد.

کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت اشپزخانه

اگر فضای آشپزخانه تان کم نور است و یا پر نور و یا اگر فضای آشپزخانه تان بزرگ است یا کوچک فرقی ندارد در هر صورت کابینت ام دی اف مدرن گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما محسوب می شود.

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

  • علت پرکاربرد بودن متریال ام دی اف

ام دی اف یک ماده اولیه پر کاربرد و قابل قبول برای ساخت کابینت آشپزخانه می باشد در ادامه به چند ویژگی مثبت ام دی اف که باعث شده است این کابینت ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گیرد اشاره خواهیم کرد.

کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت اشپزخانه - تصویر یک

  1. کابینت mdf کابینت اقتصادی می باشد
  2. دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ می باشد
  3. قیمت نهایی مواد اولیه ام دی اف نسبت به چوب طبیعی ارزان تر می باشد
  4. نحوه تمیز کاری و نگهداری این کابینت ها راحت و اسان است
  5. در طراحی و ساخت کابینت ام دی اف می توان از رنگهای ترکیبی نیز استفاده کرد

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

  • کابینت ام دی اف مدرن با دستگیره یا بدون دستگیره

کابینت مدرن دارای طراحی بسیار ساده و بدون هیچ گونه تزئیناتی می باشد .

طراحی کابینت مدرن به قدری ساده است که در بسیاری از آنها حتی دستگیر نیز برای کابینت ها طراحی نکرده و درب آن ها به وسیله دسته های مخفی یا مگنت باز و بسته می شود.

کابینت ام دی اف مدرن پرکاربرد ترین کابینت اشپزخانه - تصویر دو

کابینت ام دی اف دارای دو نوع مات و براق میباشد اما نوع مات  آن نسبت به نوع براق جای انگشت و دست را کمتر نشان می ‌دهند و برای کابینتهای بدون  دستگیره  نوع مات ان مناسب تر می باشد.

 

  • رنگ کابینت اشپزخانه مدرن ام دی اف

رنگ کابینت یکی از مهمترین تصمیمات میباشد که شما در طراحی کابینت میگیرید.

خوشبختانه کابینت ام دی اف دارای تنوع زیادی در رنگ می باشد و شما می توانید متناسب با فضای اشپزخانه ، سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه تان از یک رنگ و یا حتی به صورت ترکیبی از رنگ های زیبای این کابینت استفاده کنید.

اگر فضای آشپزخانه شما کوچک می باشد پیشنهاد می شود از رنگ های روشن کابینت ام دی اف مدرن استفاده نمایید‌. رنگ های روشن بخصوص رنگ سفید باعث می شود فضای شما دلباز تر و بزرگ تر از انچه که هست به نظر برسد‌.

استفاده از رنگ های تیره در فضا های کوچک باعث می شود آشپزخانه شما دلگیر و کوچک تر به نظر برسد.

همچنین اگر فضای اشپزخانه شما نور گیری کافی ندارد پیشنهاد می شود  نوع براق کابینت ام دی اف را در نظر بگیرید زیرا کابینت های براق نسبت به کابینت های مات انعکاس نور بیشتری داشته و باعث می شود فضای آشپزخانه شما روشن تر به نظر برسد.

اما اگر فضای شما بزرگ است دیگر در انتخاب رنگ محدودیتی نداشته و می توانید از رنگ های تیره مثل قهوه ای سوخته یا مشکی نیز در طراحی کابینت ها استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که هرچه رنگ انتخابی کابینت آشپزخانه شما تیره تر باشد نیار به نور پردازی قوی تری دارید و باید فضایی روشن را ایجاد کنید.

علاوه بر ان برای این گونه فضا ها ترکیب رنگ نیز ایده جالبی می باشد به عنوان مثال می توانید از رنگ روشن برای کابینت بالایی و از رنگ متضاد ان برای کابینت های پایینی استفاده کرد.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت MDF

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.