کابینت های مختلف در آشپزخانه

کابینت های مختلف در آشپزخانه

کابینت های مختلف در آشپزخانه

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چه سبکی از کابینت ها را دوست دارید؟ طراحی داخلی آشپزخانه بسیار اهمیت دارد به دلیل این که شما زمان زیادی را در آن سپری می‌کنید پس بهتر است که زیبا را برای آسایش خود داشته باشید.

در خانه های امروزی معمولاً آشپزخانه به عنوان مرکزیت منزل وجود دارد و افراد بسیاری توانستند خانه خود را متناسب با سلیقه ای که دارند چیدمان کنند. اما در برخی از موارد هم افراد در تلاش هستند تا بتوانند دکوراسیون داخلی را متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارند تأمین کنند.

اگر به فکر تغییرات در آشپزخانه نیستید بگذارید تا نظرتان را عوض کنیم. آشپزخانه از مهمترین قسمت هایی است که معماران در طراحی یک خانه اول به سراغ آن می‌روند بیشترین حجم اجرای کار در آشپزخانه انجام می شود و وقت زیادی را  برای طراحی نیازمند است.

کابینت های مختلف در آشپزخانه

پس با این حساب باید قبول کنید که آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت ها در منزل می باشد و دکوراسیون آن هم باید با قسمت های دیگر متفاوت انتخاب شود اما ممکن است تصمیم گرفته باشید که کار طراحی داخلی منزل را انجام دهید و اطلاعاتی در خصوص آن ندارید.

کابینت

کابینت

ما در این محتوا نمونه هایی از سبک های معروف را که می توان در طراحی داخلی آشپزخانه اجرا کرد مورد بررسی قرار داده ایم.

شما می توانید به راحتی با خواندن این مطالب سبک مورد علاقه تان را انتخاب کنید و با مشاوره گرفتن از طراحان آن را اجرا نمایید یا اینکه اجرای کار را به کارشناسان ما بسپارید.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت آشپزخانه

 

کابینت مدرن

تا به حال ممکن است که نام این سبک را شنیده باشید اما شناختی در خصوص استانداردهای اجرای آن نداشته باشید. کابینت های مدرن از شناخته شده‌ترین کابینت هایی هستند که در طراحی آشپزخانه اجرا می‌شود.

هنگامی که از سبک مدرن صحبت می‌کنیم مفاهیم زیادی در خصوص آن وجود دارد که یک خانه را می توان توسط آنها اجرا کرد.

آشپزخانه

آشپزخانه

برای مثال کابینت های مدرن با سطح براق و دارای خطوط قدرتمند هستند و تزئینات اضافی بر روی آنها دیده نمی شود.

این کابینت ها همیشه باید تر و تمیز و یکدست باشد به دلیل اینکه سادگی آنها در پاکیزه بودن و بی آلایش بودن می باشد. در برخی از موارد مشاهده شده است که کابینت های مدرن دستگیره ندارند و توسط مگنت باز و بسته می شوند.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت هایگلاس

 

کابینت روستیک

درگذشته آشپزخانه های لوکس و چشمگیر کمی وجود داشته که دلیل آن هم وجود متریال های کمی است که اجرا شده بودند. اما در دنیای امروز برخی از افراد علاقه دارند که سبک های کلاسیک و قدیمی را در خانه اجرا کنند که به وسیله چوب و المانهای ساده یک فضا طراحی می‌شود.

برای این کار می‌توانید کابینت های روستیک را در ظاهر آشپزخانه به کار بگیرید و مهمترین ویژگی آنها استفاده کردن از چوب و خانه با حس و حال ساده است.

 

کابینت معاصر

ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که کابینت محاسبه کابینت مدرن چه فرقی دارد. با دیگر متفاوت هستند و این گونه از کابینت های مدرن ساختار ثابتی دارند ولی در کابینت های معاصر فرم ها آزادانه تر اجرا می شوند و از متریال های متنوع تری برای طراحی استفاده خواهد شد. روش به کار بردن این متریال ها در سبک مدرن و معاصر با یکدیگر متفاوت است.

 

کابینت پاریسی

ممکن است که نام این سبک را کمتر شنیده باشید و حتی به گوشتان نخورده باشد. کابینت های پاریسی معروف نمی باشند و با استفاده از متریال ها؛ آشپزخانه شاخص و متفاوت را به وجود می‌آورند. در سبک فرانسوی کابینت ها معمولاً دستگیره‌های فلزی دارند و در برخی از موارد هم متریال شیشه در ترکیب با متریال های اصلی استفاده می شود.

 

کابینت کلاسیک

این روزها نام این کابینت و کابینت های مدرن را بیشتر می شنویم به دلیل اینکه دو سبک رایج در معماری هستند که توانسته‌اند فضایی متفاوت را در آشپزخانه ها به وجود بیاورند. در کابینت های کلاسیک معمولا از رنگ گرم استفاده می‌کنند و تزئیناتی که بر روی آن وجود دارد معمولا دارای نقش و نگارهای متفاوتی و ریزه کاری هایی است که در سبک مدرن را مشاهده نمی کنیم حتی می توانید دستگیره های متنوعی را برای کابینت ها انتخاب کنید که فرم های منحصر به فردی دارد.

کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

در سبک کلاسیک معمولا از متریال چوب استفاده می کنند و به عنوان اصلی ترین متریال در خانه های کلاسیک قرار دارد. هر زمان که چوب در طراحی داخلی انجام می‌شود خانه با اصالت تر نشان داده می شود. معمولاً همه چیز بستگی به سلیقه افراد دارد که بخواهند کابینت را با جزئیات پرکار به کار گیرند یا کم کار.

کابینت مدیترانه‌ای

از چوب های طبیعی در آن استفاده می شود که در ترکیب با رنگ سفید  توانسته ظاهر متفاوتی را در تزئینات داخلی ساختمان به وجود بیاورد.

 

کابینت ترنزیشنال

در واقع به سبکی گفته می‌شود که شما را در بین سبک مدرن به سبک کلاسیک سر درگم نمی کند و به راحتی می توانید سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید.

تا اینجا با سبک های مختلف آشنا شده و می توانید که سبک مورد علاقه تان را برای تزئینات داخلی آشپزخانه انتخاب کنید که در تصاویر مشاهده می کنید نمونه های متنوعی از طراحی ها هستند که در آشپزخانه‌ها وجود دارند که توانسته اند آشپزخانه هایی با ظاهر متفاوت را ایجاد نمایند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.