انواع صفحه کابینت آشپزخانه

انواع صفحه کابینت آشپزخانه

انواع صفحه کابینت آشپزخانه

در بسیاری از مقالات در خصوص کابینت و انواع آن گفته شده است اما اینکه بخواهیم در خصوص صفحه کابینت هم مطالبی را مطالعه کنیم کمتر در دسترس ما وجود داشته است. اما با توجه به نیاز افراد در این زمینه؛ سعی داریم تا محتوایی در خصوص صفحه کابینت و انواع آن بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید از این مباحث استفاده کافی را داشته باشید.

 

پیشنهاد نویسنده: انواع کابینت آشپزخانه

 

انواع صفحه کابینت آشپزخانه

صفحه کابینت چیست؟

صفحه کابینت در واقع به قسمتی گفته می‌شود که بر روی کابینت و در قسمتی که ما وسیله ها را بر روی آن قرار میدهیم می باشد. معمولاً صفحه روی کابینت باید متناسب با سبکی که در طراحی داخلی آشپزخانه صورت گرفته انتخاب شود. این صفحه ها در رنگ ها و بافت های مختلفی وجود دارند که با مواد مختلفی تولید می شوند.

امروزه در زندگی های شهری افراد ترجیح می‌دهند که آشپزخانه های کوچک خود را هم دکوراسیون کنند. برای همین به سراغ متریالهایی می‌روند که بتواند با کیفیت و ماندگار باشد.

برای همین صفحه های کابینت به دلیل اینکه در معرض استفاده افراد قرار دارند بهتر است که از متریالهایی انتخاب شوند که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت رطوبت و سایش داشته باشد.

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

موضوع اصلی انتخاب رنگی است که برای این صفحه ها انتخاب می شود به خصوص در آشپزخانه های کوچک باید رنگ مناسبی انتخاب گردد تا به فضا عمق دهد.

برای داشتن آشپزخانه های مدرن بهتر است که از کارشناسان بخواهید تا پالت های رنگی را که در صفحه کابینت انتخاب می‌شوند و در اختیار شما قرار دهند و از آن‌ها مشاوره بگیرید تا بدانید کدام یک از رنگ‌ها برای طراحی منزل شما مناسب می باشد.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند فضای آشپزخانه را دلباز تر نشان دهد استفاده از صفحه کابینت با رنگ های روشن یا سفید است. رنگ سفید انواع مختلفی دارد که ویژگی های منحصر به فردی در این زمینه داشته است و افراد بسیاری این رنگ را به عنوان اصلی ترین رنگ در طراحی داخلی آشپزخانه انتخاب می‌کنند.

 

صفحه کابینت گرانیت

صفحه های گرانیتی معمولاً در رنگ‌های روشن وجود دارند که رنگ سفید آن در زمانی انتخاب می گردد که فضای خانه کوچک تر باشد.

فضای باز و به ظاهر زیبای این سنگ ها باعث شده است که دکوراسیون شیک و جذاب در فضای آشپزخانه به وجود بیاید و بر اساس نوع و جنسی که سنگ گرانیت تشکیل می‌دهد رنگ های دیگری هم توانسته است تولید شود.

سنگ گرانیت در طبیعت انواع مختلفی دارد و ماده ای قوی در آن به کار رفته است که حتی می‌توان از آن برای کفپوش هم استفاده کرد.

در ترکیب صفحه گرانیتی با رنگ روشن؛ می‌توانید کنتراست متفاوتی هم ایجاد نمایید تا فضای منزل از سادگی خارج شود.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت رنگ پولیشی

 

صفحه کابینت مرمر

مرمر سنگ طبیعی می باشد که بافت و رگه هایی بر روی آن قابل مشاهده است .این سنگ از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را حفظ نموده و از نظر هزینه نسبت به سایر سنگ‌ها هزینه بیشتری دارند.

سنگ مرمر سفید ماده ای است که می تواند در نوع برش خورده و براق باشد و برای نقاط مختلف استفاده شوند.

گریت کابینت | شرکت کابینت آشپزخانه گریت | anvaee safe cabinet 3 min

صنعت سنگ مرمر در کشور ما در حال فعالیت می باشد که در بسیاری از کشورها هم این فعالیت ادامه دارد. کشوری که در این صنعت پیشتاز است کشور ایتالیا می باشد و نمونه های متنوعی است این سنگ را می‌توان در طراحی داخلی به سبک ایتالیایی مشاهده کرد.

سنگ سفید مرمر کمی شفاف می باشد اما اینگونه نیست که نور را از خود عبور دهد. صفحه کابینت های مرمر در رنگ سفید و طوسی وجود دارد و فضای زیبا و متفاوت را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. اگر میخواهید که این سنگ را برای صفحه کابینت انتخاب کنید می توانید آن را بر اساس سبک طراحی آشپزخانه انتخاب کنید.

در کشور ما این سنگ تنوع بسیاری دارد و می تواند به شکل دلخواه برش داده شود و جلا ببخشد. سنگ مرمر دارای درجه است که بر اساس بافت و رنگ آن از یکدیگر جدا می‌شود. صفحه کابینت مرمر که رنگ سفید دارد می‌تواند فضای آشپزخانه را به طور کلی تغییر دهند و در کنار آن دیوارهای از پوشش مرمری فضای مجلل و هماهنگ را به وجود بیاورد.

 

پیشنهاد نویسنده: کابینت چوب طبیعی کلاسیک

 

صفحه کابینت کوارتز

انواع صفحه کابینت آشپزخانه | مقاومت بسیار بالایی دارد و به عنوان مقاوم ترین صفحه در برابر ضربه و خش در بازار شناخته شده است. زمانی که اندازه های مورد نیاز به کابینت ها صفحه کابینت تان مشخص شد می توانید سنگ کوارتز را برش دهید و جای لوازم برقی را در آن مشخص کنید.

سنگ کوارتز در ترکیب با مدل آشپزخانه به خوبی ترکیب می‌شود و از لحاظ تمیزکاری ساده‌ترین راهکار را برای شما در اختیار دارد.

سنگ کوارتز به عنوان محبوب ترین صفحه ها در بازار وجود دارد که به شما پیشنهاد می کنیم اگر کارهای سنگین در آشپزخانه انجام می‌دهید و قرار است که  قابلمه را بر روی صفحه کابینت قرار دهید بهتر است که این متریال را انتخاب کنید به دلیل اینکه ماندگاری یکی از اصلی‌ترین مواردی است که افراد در هنگام خرید آن را مد نظر دارند و ترجیح می‌دهند با پرداخت یک بار هزینه محصول با کیفیتی را دریافت کنند.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.