کانترهای مخفی و کشویی در آشپزخانه

کانترهای مخفی و کشویی در آشپزخانه

کانترهای مخفی و کشویی در آشپزخانه

بودن در آشپزخانه های بزرگ و جادار از آرزوی همه افرادی که در خانه‌های کوچک زندگی می کنند و فضای کافی برای قرار دادن وسایل های خود ندارند.

اگر به دنبال کابینت های جادار هستید و می خواهید که از فضای کوچک آشپزخانه و تلنبار شدن وسایل ها بر روی یکدیگر جلوگیری کنید بهتر است که در ادامه این محتوا با ما باشید؛ به دلیل این که ایده هایی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید فضای آشپزخانه خود را به درستی مدیریت کنید.

در دنیای امروزی و گسترش صنعت کابینت سازی معمولا افراد به دنبال کابینت هایی هستند که بتواند ظروف مختلف خود را در آن قرار دهند.

اما بهتر است برای بازسازی کابینت های آشپزخانه به سراغ افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بروید تا بتوانند شما را بهتر راهنمایی کنند.

کابینت آشپزخانه متنوعی به غیر از همه اینهایی که در بازار می‌بینید وجود دارد که کارشناسان آنها را برای خانه های خاص به صورت سفارشی انجام می دهند می توانید آنها را مشاهده کنید و شاید به درد آشپزخانه شما هم بخورد.

 

کانترهای مخفی و کشویی در آشپزخانه

کابینت های مخصوص نگهداری ظروف پخت و پز

کابینت های معمولی در آشپزخانه ها وجود دارند که همیشه باعث می شود تمام ظروف را در روی یکدیگر قرار دهید و این یک موضوع برای افراد در آشپزخانه به حساب می آید اما با کمی خلاقیت می توانید کشوهای کابینت آشپزخانه تان را مدیریت کنید و ظروف پخت و پز آن را در آن قرار دهید.

هنگامی که قرار است کابینت‌های شما اجرا شوند بهتر است از نجار بخواهید تا فضایی برای درب کابینت ها تعبیه کند تا بتوانید به راحتی آن ها را درون کابینت ها قرار دهید.

 

نگهداری ظروف پلاستیکی در کابینت

همه ما با ظروف پلاستیکی آشنا هستیم و می‌دانیم که کاربرد آن در دنیای امروزی بسیار پرطرفدار است و برای داشتن ظروف منحصر به فرد در کابینت ها می توانید آن ها را درون یکدیگر قرار دهید تا فضای کمتری را اشغال کند.

برای درب آنها هم فضایی را اختصاص دهید تا هر بار که به آنها نیاز دارید بدون سردرگمی آنها را پیدا کنید.

آشپزخانه

آشپزخانه

استفاده از کشو های مخفی

هنگامی که درب کابینت و کشوهای کابینت را باز می کنید فضایی دیگر می تواند به آنها اضافه شود که به صورت مخفی وجود داشته باشد.

برای مثال لوازمی که کاربرد کمتری دارند را در آنجا قرار دهید تا همه چیز منظم در کنار یکدیگر وجود داشته باشد.

برای همین در دکوراسیون آشپزخانه می توان از کشوهای مخفی و کابینت هایی که تو در تو هستند استفاده شود.

کاربرد این کابینت ها برای خانه هایی است که فضای کمی در دسترس دارند و ترجیح می‌دهند که دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارای ظاهری مناسب باشند و در قسمت داخلی آنها فضا به صورت بهینه اجرا گردد.

همین کارها باعث می‌شود که یک آشپزخانه منظم داشته باشید تا هر بار که هر وسیله ای را نیاز دارید بدون فوت وقت به سراغ آن بروید و دیگر دچار سردرگمی نشوید و همچنین زمانی که کارتان با آنها تمام شد در جای خود قرار دهید و اینگونه یک آشپزخانه بسیار منظم را خواهید داشت.

 

نگهداری مواد غذایی

همیشه دغدغه افراد نگهداری از مواد خوراکی است که در آشپزخانه قرار دارند و باید به خوبی از آنها مراقبت کرد.

کابینت

کابینت

دقت داشته باشید که فضایی برای تبادل هوا در اختیار مواد خوراکی قرار دهید تا دچار کپک زدگی و خرابی نشوند.

برای نگهداری این مواد و یا ادویه جات می توانید کشوهایی را تهیه کنید که همه مواد خوراکی در آن قرار داشته باشند و هنگامی که به آنها نیاز دارید به همان محل مشخص شده مراجعه کنید.

 

پیشنهاد نویسنده: قیمت کابینت آشپزخانه

 

می توانید از طریق لینک های زیر پروژه های مربوط به این مقاله را مشاهده کنید:

 

اگر از این نوشته لذت بردید و تمایل به کسب اطلاعات بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۲۵۱۲۵۲ تماس بگیرید و از مشاوره کاملا رایگان متخصصان گریت کابینت در زمینه‌هایی مانند طراحی دکوراسیون آشپزخانه، تعمیرات و بازسازی آشپزخانه، سفارش و خرید انواع کابینت آشپزخانه و هر مورد و سوال دیگری استفاده کنید!

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.